Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Срок на годност(или на монтаж) на ангренажен ремък?


Recommended Posts

Имали такова нещо като годност на ангренажен ремък(и ролките) от дата на производство?

 

Тъй като на една кутия от комплект ангренажен ремък и ролки видях, че пише "дата на производство" , но това което ме учуди пишеше  "да се монтира до 2017г."(на английски език).

 

И имали значение ако го монтираш примерно през 2017г. кога пак ще го смениш в зависимост не от километрите а от годините?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 години срок има - т.е. на 5 години трябвало да се сменя ангренажа - поне, така знам аз.

Иначе 120 000км му дават на моя оригиналния. За монтажа... странно звучи. Да не би да значи - да се използва до 2017-та? Не знам :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво пише на тази кутия http://i.ebayimg.com/t/Contitech-timing-belt-kit-AUDI-SEAT-SKODA-VW-CT1051K2-2-0tdi-/00/s/MTE5NVgxNjAw/z/HG8AAOxyDLZR~pDK/$(KGrHqRHJCIFH86l+kJPBR+pDKUhfg~~60_35.JPG       "Install<<11.2017" .  На тази кутия не мога видя къде пише кога е произведено.

 

Това което конкретно ме интересува е, че към края на тази година ще ми предстои смяна на комплект ремък и ролки и ми попадана такъв комплект произведен 2012г.

Трябва ли да ме притеснява дата на производство като се има предвид, че ще бъде евентуално монтирам към края на тази година?

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак е от полиамид - а и полиамидът старее..... Особено пък ако условията за съхранение не са оптималните.

И явно производителят се е презастраховал.

Аз поне тъй си ги обяснявам нещата.

То и при маслата нещата са така - пише срок на съхранение.

А и при гумите също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оторизирания сервиз на шкода съм питал за същото нещо. От там казват , че ремъците на склад , които имат са с годност 5г. от датата на производството. На моята кола в книжката и пише , че се сменя на 150 000 км. Никъде обаче не се котират И годините. Това според мен е пропуск на производителя. Моята Октавия е на 80 хил. км , в същото време е на почти 7 години. Сменяме ремъци и ролки ли ?  :eusa_think:

 

п.п. а някой знае ли колко лв е ангренажен комплект за 1,9 ТDI  +  труд   в  ET ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В оторизирания сервиз на шкода съм питал за същото нещо. От там казват , че ремъците на склад , които имат са с годност 5г. от датата на производството. На моята кола в книжката и пише , че се сменя на 150 000 км. Никъде обаче не се котират И годините. Това според мен е пропуск на производителя. Моята Октавия е на 80 хил. км , в същото време е на почти 7 години. Сменяме ремъци и ролки ли ?  :eusa_think:

 

п.п. а някой знае ли колко лв е ангренажен комплект за 1,9 ТDI  +  труд   в  ET ?

Консуматива ангренажен ремък+ролки около 160-180 лв. Същия комплект+водна помпа 220-240лв.  Това е само за консумативите.

 

До колкото съм се информирал от тук там под 120-150 лева никъде не взимат за подобна услуга.

 

А ако отидем и за смяна на пистовия ремък става вече още по сложно и скъпо :) . Който ремък и ролките му също трябва да се сменят  :)

 

ПС: Нека, който е по-наясно с поставените въпроси да каже, че вече взех да се чудя да чакам ли края на годината когато ще наближа 120 000 километра за да сменя ремъка или да го сменям още сега.

Редактирано от sauro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. а някой знае ли колко лв е ангренажен комплект за 1,9 ТDI  +  труд   в  ET ?

Цените са към февруари 2013 в ЕТ София. Най-дясната колона е крайната цена без ДДС:

 

 

post-1399-0-37343100-1397673141_thumb.jpg

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Днес смених ангренажа+ролките. Ремъка беше на 4 години и 70 000 км. и беше целия напукан и с пръсти можех да отчупвам парченца от него. Била е на косъм да си замине количката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава тема БРАВО!

 

Понеже от няколко години има истерия по ДОТ-ве на гумите, и всеки иска да са с ДОТ от бъдещето, иначе гумата е много стара и едва ли не, се е развалила и се е вмирисала ако е от миналата година. Преди няколко години, някой изобщо знаел ли е какви гуми си купува и имал ли е проблеми тогава?

 

В същият дух, бих попитал, като си купувате тампони по окачването, проверявате ли дота на производство? А гумените съединения на охладителната система, ремъци, маншони...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има срок на съхранение, след който дадена част може да се втвърди или да възникнат вътрешни структурни изменения и да не е годен за последваща употреба. Просто съхранявайки го, тази част не е подложена на опън, усукване...и т.н. и от даден момент, когато се монтира тя ще се скъса/разтегли/повреди при монтажа.

Това е различно от номинален срок за експлоатация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.