Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заслужава ли си да сменя комбито за Insignia 2011 2,0 T 4x4 220 кс


dentist

Recommended Posts

Пичове ще минавам май и аз в TSI Team :P Както си гледах днес един сайт с върнати автомобили от лизинг попаднах на въпросната Insignia много е намазана 4x4 и е 2011 година.Цената е 25 бона,но смятам да върна моята и да ми сменят вноските просто.Другия вариант е Seat Exeo 1,8 T 150 кс pak 2011 година.Колите са на реални километри малко над 10000.Сеата е на цена 17 к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове ще минавам май и аз в TSI Team :P Както си гледах днес един сайт с върнати автомобили от лизинг попаднах на въпросната Insignia много е намазана 4x4 и е 2011 година.Цената е 25 бона,но смятам да върна моята и да ми сменят вноските просто.Другия вариант е Seat Exeo 1,8 T 150 кс pak 2011 година.Колите са на реални километри малко над 10000.Сеата е на цена 17 к

в града 11 бензин :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегашната стига до 9 градско като и дам зор така че това не е фактор.Да не говорим за новите газови след някоя годинка като ми писне слагам една и ме боли...Така дилемата се разширява.Октавията е почти сигурно че заминава обратно оттам откъдето я купих и ще преподпиша договора за лизинг.Моля знаещите да се включат.Темата не е да спорим коя марка е най-добра,a  аз на какво да се спра

1.Ауди А4 2009 2,0 TFSI

2 Въпросната Insignia

3 Seat Leon Cupra 2007 240 кс

4.Seat Exeo 1,8 T 150 кс

5.VW Passat CC 2010 1,8 TSI 160 кс

6VW Jetta 1,4 TSI 122 кс

Bega4ka моля прочети и новия пост много съм се надъхал Аудито Пасата CC и Insignia та са доста по скъпички другите са поносими.хубавото е че са 2010 всичките и има някои на смешно малко километри.как ме сърбят краката да паля към София не мога да ви обясня :P

Stefan да превъзбудих се и изядох една 0 :D

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оххх котьо :D.Пак започват безсънните нощи.Последния ми въпрос е да махаме ли чипа с Петко да не земат да се заяждат че пуши Октавията и не знам си какво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито или Пасата, ама все пак си е мое мнение :-)

+1 за това. :doubleup: С лек превес на А4. Само че нали си правиш сметка и за разходите по поддръжка след това... За Insignia не съм чувал още кой знае какво  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя си сметка да.Не че се оплаквам,но и сегашната я "преподържам" сменяйки маслото с 4 те филтъра на всеки 10 000 вместо 15000.Да не говорин че се oбслужва халдекс,раздатка скорости и диференциал и то става колкото едно А4 :)Обаче има друго-нали хич не съм зомбиран видях че в ЕТ има 3 супърба върнати от лизинг все 2,0 тди и елеганс,единия е даже CR :P.Да не кажа че има повече екстри Супърба и от А4 и от ЦЦ Пасат-автомат е Шкодата.Направо не знам какво да правя,но идната седмица се очертавая бясен тест драйв...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, майна,  първо трябва да разбереш какво желаеш. Просто нямаш добре изразена любима марка все още. Каквото и да вземеш после пак ще искаш друго. По-добре почакай, не бързай и послушай вътрешния си глас !!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да марки не ме вълнуват,не им робувам.Ако ми вкарат хубава оферта на Супърб в смисъл ако ми дадат добра цена за моята може да се замисля.В най-лошия случай ми предстои доста интересен тест драйв(добре ще е да ми дадат да карам половината коли поне:).Другото интересно е че Seat Leon CUpra бил на 37000 км и 240 коня.Това ако го покарам и ще реша на момента.Има и разбира се и вариант да си остана със сегашната-с лизинга съм налял около 17 ако ми кажат даваме ти 10 направо наобратно.Ясно ми е че няма да е колкото ми излезна на мен,но и 2 пъти по малко не върви да е.Хем ме сърби хем ме боли мене :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бързо се "строши" шкодата нещо :) От много тунинги е така... :tongue_1:  Махай й чипчето, продавай я и си вземи нещо, което стоково е 200+ коня, щом те вълнуват конете. За аудито обслужването ще е по-скъпо, според мен - нали затова е Ауди, както и Пасат(ора). За Инсигнията, гледам доста от съседите ми карат х-натата турбо - много са лачени. Единствено не ми харесва, че вътре е тясна, иначе дизайна вътре е страхотен, както и отвън ми се нрави горе-долу. Пробвай, нали си тръгнал - после ще кажеш :)

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Строшила се е тя-гледай сега какви коментари чук е Шкодата(пу да не й е уруки) и като има чип не значи че я карам нон-стоп в лютеницата.Даже днес на трезва глава не ми се струва толкова добра идея да я сменям :).Единственото което си струва от всичките предложения е СУпърб 2009 2,0 TDI 170 коня елеганс,ама там със Steptronic ли е или нещо друго нямам представа...Относно махането на чипа да не прибързваме сега :)Иначе че Аудито и Пасата имат по-голяма подръжка е ясно...Ама все пак ще ида и да покарам някоя та да ми мине мерака съвсем...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти какъв тип автомобил искаш изобщо?

 

Питам , защото от по-горе изброените (само пример): бензин

Сеат Ексео

Леон Купра

Джета

и изведнъж.......

Супърб дизел

 

Ми....то малко нямат много общо? Или каквото падне? Бензинките ти варират от 122, до 240 коня?

На какво държиш на първо място? На визия, на мотор, на вътрешно пространство, на екстри, комфорт, след като не робуваш на марка?

 

Аз бих си взел Пасат CC, но не с този мотор!

 

А лично за мен, да си вземеш "нова" кола до 5 години и да и шибнеш газ.........извинявай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Супърба са в друго представителство та затова.Държа да е доколкото може безпроблемна,разходите да не са космически и най-вече да не гори 15-20 на 100 бензин при скорост 120 :)(тука май Insignia отпада).Също държа да не ми оценят моята за малко пари и така.Ще се гледа на място в крайна сметка.А това за газта беше малко неподготвено от моя страна тъй като те работят и на бензин и икономията не е кой знае каква.А и като че ли не съм готов да се разделя с Октито още :).Като има развитие ще пиша чудя се още-не е като да купиш цигари@.Blackpearl варират автомобилите-като са върнати от лизинг взимаш каквото има върнат ако ти харесва...Иначе много от изброените автомобили са с по-добър външен вид и екстри от сегашната ми не споря.Ама не е само да я вземеш пустата кола :)

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като има и нов участник в съревнованието, и след като имаш предвид и разход на гориво... Мисля, че Superb-а единствено се вписва в този ти критерий. shaft е прав за разходите по обслужването - на Audi и Passat ще са по-... Мисля, че е прав и за Insignia-та - не съм сядал в такова, но гледайки купето вътре - не ми се вижда много широко (за такъв автомобил). Прецени все пак първо от какво точно имаш нужда - освен че искаш друго и по-ново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dentist, аз изказвам лично мнение. Ясно е, че нямаш 100% право на избор, а се съобразяваш с това което има върнато.

 

Лично мнение: За мен Купра 2007г. - 240коня....не бих я гледал даже.

Първо- стар двигател, дървен интериор (старата версия). Новата е малко по-добре, интериора с един добъл дин и малко боя става поносим. Двигателят трябва да е Купра Р 265к.с. защото там има доста промени и различни детайли спрямо 240к.с.

 

А все пак Пасат ЦЦ е 2010година. И за мен е много повече комплексна кола спрямо двигател, предлагани екстри, комфорт от всички останали. (освен ако не е някое базово оборудване).

Само двигателчето му е "слабичко", но поне за мен. За теб мисля, че ще е перфектен!

 

Говорим за разходи, но който си има мустаче си носи и гребенче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам повечето от колегите знаят,но от изброените бензинки само 1.8Т  150к.с. става добре за газ. При TSI газта се прави трудно и скъпо . Така че  по-добре е дизела или сеата със стария мотор 1.8Т. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам тотално ще се откажа при оценката на сегашния ми автомобил :).Но крастата налегнала ме вчера е разбираема.И все пак не пречи да пробвам поне да съм наясно.Поздрави и благодаря на всички включили се!

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е най доброто от гореспоменатите

5.VW Passat CC 2010 1,8 TSI 160 кс

От тия горепосочените и аз бих се хвърлил на Пасата СС....

Практически е същия като стандартния Пасат, само дето е една идея по-тесничък - което теб едва ли те бърка.

Иначе Инсигнията - лапа като за световно, защото е поне с 200 кила по-тежка от Пасата, а и от Аудито също.... пък и от останалите коли също.

11 литра бензин - прекалено е оптимистично това.

Реалното е 13-14 литра.....

4х4, 220-240 коня - конете искат зоб, а и пълното предаване също.

Иначе Суперб дизел - е много добро решение!

Или ако намериш и Суперб бензин - още по-добре! :doubleup:

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове ще минавам май и аз в TSI Team :P Както си гледах днес един сайт с върнати автомобили от лизинг попаднах на въпросната Insignia много е намазана 4x4 и е 2011 година.Цената е 25 бона,но смятам да върна моята и да ми сменят вноските просто.Другия вариант е Seat Exeo 1,8 T 150 кс pak 2011 година.Колите са на реални километри малко над 10000.Сеата е на цена 17 к

Инсигнията е много хубав автомобил, но е малко тесничка за по-едри хора, ако е с FlexRide окачването изобщо не и се чуди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.