Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

При фейслифта на Ок3,разшириха стъпката на задния мост само с 15мм. на страна.Имаше нужда,може би не чак с толкова,но с по 10мм. на страна щеше да е перфектно според мен. На пре-фейса задните гуми са баяджа на вътре в калника.

Пробвах с няколко вида фланци,но все усещах много леки вибрации в цялото купе след 140,до към 190.Много леки,може би повечето шофьори няма да ги усетят,но аз ги и не ги издържам.Всички фланци които поръчвах,колкото и маркови и прехвалени да бяха, имаха луфт(лека хлабина) и към главината на колата и към джантата леко.И като го установя това, психологически още преди да съм подкарал автомобила с тях,усещам вибрациите [smilie=sarcastic.gif] И фланец еднокомонентен с подвеждаща главина под 13мм.няма начин да се сложи.Защото задната главина надстъча 12мм.Обикновенно са 15мм.,но е много за моите джанти предвид широчина и ЕТ.

Нооо,намерих най-накрая това което ми трябва.Спейсъри с отделни главини,които се набиват с гумен чук или дървено буково трупче на оригиналните главини.Като предварително се отстраняват влаго и прахо-защитните капачки и същите се набиват на новите главини.

Супер измислено.

 

038724483-big.jpg?r=0

 

Това са главинките които се набиват плътно и подвеждат джантата ТОЧНО.

 

038724484-big.jpg

 

038724485-big.jpg

 

Свалям защитната капачка на лагера на главината.

 

038724486-big.jpg

 

Набиваме новата подвеждаща главинка.

 

038724487-big.jpg

 

На новата подвеждаща главинка се набива капачката. Слага се и спейсъра и работата заспива.

 

038724488-big.jpg

 

Крайния резултат е перфектно позициониране на задните колела с 10мм. изнасяне на всяко,само на задния мост.(15мм. е много)

Няма тресене,няма трептене,всичко е точно :)

 

038724489-big.jpg

 

038724490-big.jpg

 

038724498.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Странно, че дори аз го виждам този 1 см, основно в позицията към арката на калника. Наистина стои по-добре. Поздравления!

 

За мен лично полезното от последния пост е, че щом перфекционист като Сами слага фланци (пък било то и супер-супер пасващи, стабилни и т.н.) значи всички неща, които до сега съм чел как фланците се отразявали негативно на поведението на колата, колелата играели и прочие, не са верни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, браво! Супер интересна информация и благодаря за описанието! Навярно много хора се сблъскват рано или късно с този проблем! Наистина супер дразнещо.

 

Относно номера - аз не харесвам 4 еднакви. Струва ми се голяма снобарщина и някакъв вид избиване на комплекси. Но мнения и разбирания всякакви ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Първия сериозен проблем на 27 000км.Като турбото е на10 000км.- is38,чисто ново го купих от Автотрейд.

Започна да ми записва тези 2 грешки.Не работеше ок колата.Даваше грешка и в дросел клапата,поради неправилната-неадеккватната реакция на мотора при подаване на газ.

Лошото е, че съм махнал и механичния манометър, заради Полара, който така и не тръгна коректно при мен,и не мога в реално време да си следя налягането.

Поръчах си нов вече :)

 

038761658.jpg

 

038761659.jpg

 

Трябва нов актуатор, този не сработваше от време на време.

Щях да си поръчвам нов за is 38,обаче Тодор 87 прочел, че руснаците слагали на рс-ките актуатор от Голф R.

Викам си, тогава и обратното би трябвало да се получи. Въпреки, че никой не го е правил. Специалистите от Автотрейд също отрекоха категорично, че е възможно!

Аз обаче реших да пробвам да сложа актуатор от is20 на is38.Понеже имам.

Настроих волтажа в норми (трябва да е 3,54 +/- 0,04v.) Т.е. между 3,50-3,58v.

Тези измислици, които се говориха, че било различно управлението на моторчетата за Голф R is38 и Rs-ката с is20-потвърдено не са верни.

Чак ходихме в Автотрейд преди 2г.да ни настройват напреженията според Голф Р ;) И там са ни баламосвали.

Абсолютно еднакви са настройките за is12, is20 и is38! - 3,54v. Има си особености при настройката, но да не навлизам в подробности, важното е, че карам is 38 c актуатор от is20 и всичко е точно :)

Коренно различни са на външен вид, но стават.

Разлика имат в отпуснато положение, единия не затваря плътно гейта, но когато запали двигателя, електрониката на всеки, знае какво да прави.

 

038761660.jpg

 

038761661.jpg

 

038761662.jpg

 

И една епична и успорвана битка за десерт :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Със съдеиствието на Исятя и аз смених Юностчето,както каза Бондо,с ОЕМ тунинг.Колумбус MIB2. Всеки път като вляза в колата ме дразнеше  малкото дисплейче с много пластмаса около него и зърнестата му графика.ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА ПРЕСТАНЕ ?

038831910-big.jpg?r=0

038831912-big.jpg

При Mib2 трябва да се смени и USB-то,заради това че има и МirrorLink.

038831911-big.jpg

 

https://www.youtube.com/watch?v=jKldkGot0Us

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. 

Има и доста полезни нещица, освен навигациата. Свапнато е и отключено всичко възможно. Войс контрол, Шкода конект, смарт линк, видео в движение, рейс дисплей навигатор, офроуд дисплей дори :)

Втора употреба е, искувах, защото нямах друга алтернатива, но излезе коректен руснака който ги продава. Купува ги от ударени автомобили, маха им протекшъна и ги настройва по твоя вин на колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видеото в движение е нещо, което би ми липсвало. Всъщност не толкова на мен, колкото на малката :) А офроуд-а си го активирах и аз, заедно с количеството гориво за дозареждане. И двете рядко ползвам, но второто ми е вършело работа в Италия, където има бензиностанции на самообслужване на които първо плащаш и след това зареждаш. Съответно трябва да знаеш горе долу колко ще сипеш, че връщане няма ?

Но най-важното е, че ти си доволен! Дисплея изглежда без забележки, паснал е перфектно и не стои като присадено, което би се случило с почти всички мултимедии, които не са OEM. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.12.2018 г. at 20:13, bega4kata написа:

офроуд дисплей дори :)

Сами, знам един разкошен офроуд маршрут. Малко по-нагоре от Златните. Трябва там да тестваме :P

 

Извън кръга на шегата. Всичко отново е отлично изпипано, типично в твой стил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много по-добре е с Колумбуса, освен че е чувствително по-голям екрана, с мирър линка можеш да си клонираш екрана 1:1 на андроид телефона и да зяпаш ютуб, телевизия, да разцъкваш сайтове, докато чакаш жената итн ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен проект. Всички в този клуб са невероятни,чета с интерес.

 

Редактирано от Pinion.Korona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

еха, страхотно подобрение на иначе страхотната кола. има ли нещо друго, което трябва да се прави по модула или е плъг енд плей ? питам защото и аз бих направил нещо такова за в бъдеще

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Ъпгрейднах с Китайска камерка.Първото Китайско нещо в колата?
038879243-big.jpg?r=0

 

038879244-big.jpg?r=0

 

 

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има вариант да оправиш линиите или просто да ги скриеш ще е перфектно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не показват реалните размери на колата. Оригиналната камера почти идеално нацелва габаритите и "тунела" в който би се движила колата, ако волана остане в тази позиция. От видеото това не е така с тази камера. Или поне с това впечатление оставам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, Китайска работа. Ще ги махна линиите. 

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли трябвало да може софтуерно да се зададат размерите на автомобила, за да станат линиите подходящи, вместо да се махат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам някаква разлика в ширината им спрямо заводските, ама както и да е. 

Редактирано от bega4kata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, bega4kata написа:

Аз не виждам някаква разлика в ширината им спрямо заводските, ама както и да е. 

Не си ме разбрал, Сами, аз лично по този клип не мога да разбера има ли разлика или не. Но понеже казваш "ще ги махна линиите" се зачудих не е ли по-добре да се нагласят. Махането е крайна мярка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Izolini Не могат да се гласят - двете линийки са си в самата камера и просто може да се визуализират или не (като се отреже едното кабелче). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.