Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 3 RS Бялата стрела


Recommended Posts

Днес в късния следобед след дълго очакване се видяхме и запознахме :)

Какво да кажа....любов от пръв поглед.Много е красива,пипнах си я,целунах я по бронята.....харесахме се :P

Не зная защо,може би защото е моя,или заради цвета,но много ми хареса.Преди тази,бях видял само 1 на живо- черна и бях разочарован малко.Но важното е,че тази много ми харесва.Влюбих се ;)

Ето няколко снимки да задоволя любопитството на някои.

Благодаря на хората от ЕТ София и ЕТ Варна за коректното отношение.

Колата пристигна късно и утре ще я свалят от автовоза,а аз ще действам по задачите с номера и документи.

п.п.Днес вече съм и купил подарък,но за него по-нататък ще пиша.

 

post-1-0-04876200-1444645164_thumb.jpg

 

post-1-0-86069500-1444645156_thumb.jpg

 

post-1-0-41045100-1444645140_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 286
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    168

  • SKODA 105 RS

    13

  • Mishelle

    12

  • PRR

    12

Най-много писали в темата

Благодаря на всички,за хубавите пожелания.Да ви се връщат.

И днес я оставих да пренощува в ЕТ,че КАТ затвориха,докато оправим документацията.С голямо внимание се отнесоха към колата всички,от Управителя до механиците.Илианчето светкавично бързо ми подготви документите,като преди това лично я е подсушавала :) Механиците под зоркия поглед на сравнително новия управител,който е страхотен професионалист и човек,подготвиха за издаване колата,сваляха тампони и т.н.,сложиха ми много внимателно регистрационните табели и т.н.Много съм доволен от онтошението на всички момчета. Сега вече я видях свалена от автовоза и бях приятно изненадан от стойката и.Много е яка.Изненадах се и от това ,че имам симпли клевър,без да съм го поръчвал и огледалата и се прибират автоматично.Мислех,че на рс модела имат подсветка,но не са с автоматично прибиране.

Кутията ще я снимам Ися,но сега вече е късно и не ми се занимава.То много кабелак,много нещо :D Един метър кутия.Много професионална изработка,наистина е впечатляващо.

Не съм имал време да снимам,но жената е снимала с телефона.

п.п.Шефа ми подари страхотна бяла шапка с лого VRS.На събора ще съм снея ;)

 

post-1-0-13065700-1444645285_thumb.jpg   post-1-0-05671600-1444645292_thumb.jpg

 

post-1-0-18799900-1444645297_thumb.jpg   post-1-0-13085700-1444645303_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих първите 100км.Предполагам ще ви е интересно да споделя някои първи впечатления.

Най-хубавото е ,че тази кола се оказа не толкова много висока ,колкото съм виждал други РС-ки в България.На живо видях една Софийска,мноого висока,и по снимки съм виждал черната на колегата pandaliev ,синятя снимана с неговата и червената на Илия от Бургас.Всичките са много височки.Моята не ми се струва чак така.Гледах означението на пружините с 2 точки са - зелена и синя.

Ето снимка как изглежда: не е зле...долу горе се ядва

 

post-1-0-85805600-1444645372_thumb.jpg

 

Ето тук сме с г-н Златев :)

 

post-1-0-24657200-1444645379_thumb.jpg

 

           Впечатленията ми относно изработката са отлични.Седалките са супер качествено и красиво направени.И най важното - удобни поне за мен.

Возията на 90% от хората ще им се стори стегната и твърда,но за мен е перфектна.За мен е точно балансирана.Най впечатляващото е че е супер стабилна.Как завива това чудо,направо е невероятно.Предната беше с айбах пружини,пауърфлекс тампони ,амортисьори....и т.н.,тази е много по добре.Това ми е най чудно.Чехите много са се постарали да я настроят....като че ли за мен са я настройвали :) Обичам ги.За возия и стабилност-отличен.

   За звука-Изключително тиха е.Когато се включи генератора,звука е скандално як.-отличен.

   За вървежа-не съм си позволявал да я настъпя,но на първо четене не съм впечатлен в ниските режими.Утре ще взема да я нацепя един път,че ме гложди сега. За сега оценката е 3.50.

   За разхода- Оценка 4.50.Градско нормално каране 10,извън 7.5 и малко повече.

   Интериора е невероятно красив -отличен.

 

   За екстериора -отличен.Супер красива визия. Хората се обръщат и я заглеждат.

   Спирачките са страхотни,захапват здраво с минимално спирачно усилие.По добри са доста от старите с 312 рс.-отличен 6.

   Волана е лек и приятно информативен.При маневри е супер директен и е много яко.-отличен.

   Съединитела и превключването на скоростите са идентични 1към 1 със старата ми кола.Като сила на прилагане на натиск на педала и движението на лоста.Гледам ,че избирачите на кутията са същите и шорт шифтър ще се прави 1към 1 както при старата ми.-отличен.

   Като стана въпрос за педали.Нещо много странно забелязвам.Колата не е ДСЖ,а има ключ за кик-даун на педала на газта.За какво е не съм разбрал още.Но е много дразнещо това и освен това не е удобен,както на старата ,който излизаше от пода. Оценка -4.

   Светлините са ок.Ледовете отпред са супер,отзад също.Лошо впечатление прави обикновената крушка за мигача и обикновените крушки в интериорното осветление и на задния номер.Както и на огледалата.Всичко ще трябва да се сменя лека полека....

   Като цяло съм доволен

   Толкова от мен,надявам се съм задоволил любопитството на някои,особено на Исята,че 15 000пъти ми се обажда днес да пита как е :) Другите ми приятели поне по 1-2 пъти,а Исята през половин час.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички ще я видят,колата е клубна.Димо,ето ,нямам време,днес дори не съм я карал :(

 

post-1-0-47949500-1444645470_thumb.jpg  post-1-0-09424200-1444645484_thumb.jpg   post-1-0-17792100-1444645493_thumb.jpg

 

post-1-0-77940600-1444645518_thumb.jpg   post-1-0-63680800-1444645524_thumb.jpg   post-1-0-47509500-1444645531_thumb.jpg

 

post-1-0-34905200-1444645539_thumb.jpg   post-1-0-20173200-1444645545_thumb.jpg

 

Като нов е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм с FULL LED techmology на задните светлини.Кофти е,че габаритите са лед,стоповете са лед,а мигачите с обикновена крушка.Вярно е ,че не се виждат крушките,но като включиш мигача,се разбира че свети крушка,защото не пали и гасни рязко като лед/светодиод/. Сложих си специалните хендмейд диодни светлини в мигачите и стана ИДЕАЛ ПЕТРОВ. Вече няма да ме е срам да си пускам мигача :) ,ще мига рязко както подхожда за рс-ка :P За мигачите и задния номер трябва да се препрограмира софтуерно компютъра ,за да не дава грешка за изгоряла крушка!

 

post-1-0-64046700-1444645656_thumb.jpg   post-1-0-25845700-1444645663_thumb.jpg   post-1-0-70956600-1444645669_thumb.jpg

 

post-1-0-04154700-1444645676_thumb.jpg   post-1-0-04555600-1444645682_thumb.jpg   post-1-0-86129400-1444645686_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немците от МТМ са ми пратили в голямата кутия с "подаръците за бялата стрела" една лепенка,която според инструкцията трябва да я залепя върху оригиналната лепенка на капачката на резервоара.Гледай какво пише на нея:

 

post-1-0-69901200-1444645730_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заведох красавицата при Миро-фолио,да и сложи най-доброто кристално защитно фолио,предпазващо фаровете от начукване от камъчета.Аз карам на голямо разстояние от предните,но все пак,при разминаване с камион по двупосочен път,може нещо да хвръкне.Бронята ако удари,лесно се боядисва,но фара като се нарани пластмасата,няма оправяне.Има ,но не става като заводско и трайно.

 

post-1-0-36171500-1444645827_thumb.jpg   post-1-0-41925000-1444645833_thumb.jpg

 

Супер кристално е фолиото,на снимката изглежда мътно,защото тъкмо го поставя и има влага между фара и фолиото!В момента не може да разбереш ,че са фолирани-КРИСТАЛНО БИСТРИ СА :)  Ако иска някой,ще му ги снимам от близо.

 

След това Миро се зае с поставянето на черните ленти,които са оригинален спортен аксесоар от Шкода.Миро много се постара,и с голямо внимание и дори удоволствие по неговите думи,постави лентите и фолиото.Каза,че фолиото необичайно нямало марка на гърба и било супер качествено.Той ги разбира тези неща :sorry:   Черните ленти стоят страхотно на колата.Миро,аз и всички други много харесаха как стоят на колата лентите.Лентите са триизмерен карбон,каквато е и вътрешната декорация на салона.Над тях,в края на задните врати,ще има малки надписчета от червен карбон с логото на мтм. Но с тях през седмицата,ако ми остане време ще се занимавам.Ще стоят много красиво,сигурен съм.

      Няма хубави снимки от далечен план,защото докато я направим стана тъмно.Много време и внимание отдели Миро,за наглед дребни нещица.От 4.30 до 7.30часа след обед. Обещавам да направя снимки,може би след седмица.Сега само тези имам:

 

 

 

post-1-0-59578600-1444645857_thumb.jpg   post-1-0-93225500-1444645864_thumb.jpg   post-1-0-53243900-1444645869_thumb.jpg

 

post-1-0-56776300-1444645877_thumb.jpg   post-1-0-72209200-1444645884_thumb.jpg   post-1-0-15259600-1444645891_thumb.jpg

 

post-1-0-28633400-1444645906_thumb.jpg   post-1-0-08854600-1444645911_thumb.jpg   post-1-0-30213300-1444645917_thumb.jpg

 

    Много ми харесва,че си личи,че лентите са правени точно за колата,тъй като свършват от всички страни малко преди края на детайла.Много е яко това.

 

п.п.За първи път я карах вечер,би-ксенона кърти от кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде в интериора вече всичко е лед светлини.Нарва с мека топла лед светлина,а не с циганските диоди със син отенък.

Плафоните на тавана,в краката,жабката не се следят по кан от системата за изгоряла крушка.Диодите не остават да мъждукат след като ги загаси комфорт модула -както беше при ок2.

Ще продължа с багажника ,задния номер и огледалата.Правя задълбочено проучване за подходящи диоди за огледалата.За мигачите и задния номер трябва да се препрограмира софтуерно компютъра ,за да не дава грешка за изгоряла крушка!

 

Ето много приятна обстановка се получи вече.Всичко е в синхрон и идилия.

 

п.п.Снимките съм ги снимал с най отворена бленда и скорост до 1 секунда,за да се види хубаво осветяването.То може и да се регулира от радиото.На снимката интензитета е 50%.От радиото може да се регулира и интензитета на осветяване на таблото.

 

post-1-0-88856700-1444646006_thumb.jpg   post-1-0-27360200-1444646014_thumb.jpg   post-1-0-47633500-1444646019_thumb.jpg

 

post-1-0-66747500-1444646026_thumb.jpg   post-1-0-44457000-1444646039_thumb.jpg   post-1-0-82572900-1444646044_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер Сами почерпи за октавията. После имах удоволствието да ме повози:

 

Малко впечатления: Аз съм човек който не изпада в екстас, някакъв култ към даден автомобил защото е Шкода или тн.С годините покрай автомобилите и грижите за Фабията съм станал доста критичен и с голямо внимание към детайла. Никога не си втълпявам нещо, само защото така трябва да кажа или да спестя критики.......

Имам единствено определени пристрастия към Ланчия Делта Интеграле Ево! Там може би съм кон с капаци!

Определено ми хареса комбинацията бяло с черно. Лентите стоят много добре, допадат ми. Аз като цяло рядко харесвам ленти...

Сами знае какво ми е мнението за външния вид на колата, говорили сме си и знам какво ще пипне първо. Само една лека забележка имам, той си знае! Много добре се прибират огледалата, черният пакет е супер!

Колата има хубава агресивна (не силно изразена). Идеална и е височината според мен. Ледовете са страхотни, биксенона- без коментар, то е ясно.

 

Интериор: Евала на Шкода, че най-накрая след недоразумението с РС2 и амбиенте оборудване, сега са набухали РС3 с такова оборудване (и след леко доплащане става....).

 

Мека пластмаса, отлични седалки-много удобни и добре обхващащи пасажера/шофьора (по преценка на моите 83кг.), перфектна централна конзола.

Идеална лека приглушена светлина с възможност за регулация.

Просто както се пее в един кючек- ИЗВИНЯВАМ СЕ, ама колата е в ГЪЗА за класа и ценовия диапазон в който се предлага.

Макси дота, приборите - перфектни, болерото с многото функции и хубава графика- кърти. Евала пак на Шкода, че са направили такава графика, а именно- излиза РС. На климатика излиза РС салон . (на Сокола карах 1.4ТСИ и си имаше неговия салон). Възможност за регулиране и много функции. Във ВРС моуд  всичко се променя- просто е перфектно.

Идеална музикална система. Хич не бих си взел Кантон, понеже не съм човек който иска да му дъни музиката. Болерото си свири повече от прилично на стоковите колони.

Като забележка е, че бутона не с надпис VRS mode, но може би за нашия пазар е така.....

При промяна на режима в спортен, Шкода са се постарали за акустиката, педала на газта става по-директен и акустиката (ръмженето) са просто радост за ухото....с кеф да се надъхаш да я залепиш на 250км.

Страхотен багажник- хич не ми трябва комбинизон. Дълбок, функционален, абе кеф си е тази кола.

 

Возията е стегната, но в никакъв случай твърда. Много добре стъпва и обира фугите . Воланът след 1 пълен оборот е вече на крайно положение- доста директен и маневрен автомобил. Идеално поведение и стойка на пътя.

 

Сигурно пропускам доста , но пък все още съм въодушевен.....какво да кажа: ЗАВИЖДАМ най-приятелски и благородно на Сами.

 

Много се радвам за колата (все едно е моя ) !

Със здраве и усмивки (без съмнение) да си я караш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих лед светлина в подсведката и на страничните огледала,с което приключих с осветленията.Вече всичко е лед.Внимавайте с разглобяването на огледалата.

Имах и време да и направя няколко снимки край морето.Най накрая :)

 

post-1-0-69093400-1444646250_thumb.jpg   post-1-0-33181500-1444646256_thumb.jpg   post-1-0-76115800-1444646260_thumb.jpg

 

post-1-0-67234600-1444646269_thumb.jpg   post-1-0-04842500-1444646276_thumb.jpg   post-1-0-12854100-1444646280_thumb.jpg

 

post-1-0-34150900-1444646285_thumb.jpg   post-1-0-86408900-1444646293_thumb.jpg   post-1-0-62749600-1444646301_thumb.jpg

 

post-1-0-56821900-1444646310_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки на красавицата с ХУБАВИЯ обектив. Има подходящи и за бъдещия календар мисля :)

 

 

post-1-0-68360800-1444646424_thumb.jpg   post-1-0-47553200-1444646429_thumb.jpg   post-1-0-17320200-1444646434_thumb.jpg   post-1-0-11256700-1444646441_thumb.jpg

 

post-1-0-73249500-1444646449_thumb.jpg   post-1-0-56645600-1444646455_thumb.jpg   post-1-0-26227600-1444646462_thumb.jpg   post-1-0-05501100-1444646468_thumb.jpg

 

post-1-0-43759300-1444646475_thumb.jpg   post-1-0-96354900-1444646480_thumb.jpg   post-1-0-32636200-1444646488_thumb.jpg   post-1-0-49575000-1444646498_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Нещо което ме дразнеше беше,че се вижда под черния грил на бронята белия под на багажника.При бялата кола е особено дразнещо.При тъмните цветове рс-и сигурно не е така,но при мен е гадно.Може би като се поизцапа няма да се вижда набива на очи толкова....ама кога ще се изцапа моята ^_^

При черната на Шурето няма такъв проблем естествено,но там има много голям друг,свързан с фалшивия ауспух.

 

 

post-1-0-90968100-1444646601_thumb.jpg   post-1-0-14298500-1444646610_thumb.jpg   post-1-0-25710700-1444646616_thumb.jpg

 

post-1-0-37251100-1444646622_thumb.jpg   post-1-0-65094700-1444646628_thumb.jpg

 

втора ръка

 

post-1-0-31247900-1444646634_thumb.jpg

 

При мен всичко трябва да е перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

При Миро-фолио,сложих предпазна лента над стъклото.Там е опасна зона относно камъче хвръкнало от пътя,защото има ръбче.Стъклото на новата Октавия3 е като при Ауди - по-надолу е поставено от ламарината където започва тавана.

 

post-1-0-90433600-1444646677_thumb.jpg   post-1-0-82821800-1444646683_thumb.jpg   post-1-0-55325400-1444646689_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Много по-"лачена" стана задницата.
На живо стои много по-красиво,отколкото на снимките.
Перлата е много едра и красива.

 

post-1-0-80419400-1444646817_thumb.jpg   post-1-0-48865500-1444646824_thumb.jpg   post-1-0-43648200-1444646831_thumb.jpg

 

post-1-0-69318600-1444646839_thumb.jpg   post-1-0-57971700-1444646845_thumb.jpg   post-1-0-41867300-1444646850_thumb.jpg

 

И тази ми кола,стана за изложба,чак не ми се вади да я карам :D :D :D

 

post-1-0-60225600-1444646857_thumb.jpg   post-1-0-29049000-1444646862_thumb.jpg   post-1-0-88577300-1444646867_thumb.jpg

 

post-1-0-93347000-1444646873_thumb.jpg   post-1-0-06662800-1444646880_thumb.jpg   post-1-0-06522800-1444646887_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Върнах се от събора,след това ходих до Пловдив и колата стана на 3000км. До сега не и бях давал всичката газ както си трябва.На събора също бях внимателен.Бях си казал,че до 3000км няма да я пукам на макс. Направих веднага тест за максимална скорост,който бях обещал. Ама голям трафик на тая магистрала,поне 20 минути съм стоял на едно място за да няма трафик,достатъчно дълго,че да не ги застигна.Много тир-ове,много нещо.Защото ,чесно казано ме е страх да застигам коли и камиони с висока скорост. На първия клип,след дълго чакане да се освободи от трафик,по време на теста ми звънна телефона и естествено тъпия Самсунг спря клипа.Спрях и пак наново.

https://www.youtube.com/watch?v=JWksN4OOdrU&feature=youtu.be

 

https://www.youtube.com/watch?v=-UeukvpAmFs&feature=youtu.be

 

На втория клип за 20 секунди вдига 200.Като се има в предвид,че изобщо не взимам максимума на 1-ва,2-ра  и 3-та предавка.Спокойно може да влезе под 18 секунди колата до 200! Просто ме е жал да я гоня още.На първия клип,гледам,повечко съм си позволявал на 2-ра и 3-та,ама ми звънна Симо от нашия форум и развали работата.

Това е с МТМ-а. Към 300 коня трябва да е колата.Така че не се учудвайте за времето до 200 че е добро.

Накрая където се вижда едно яко разтрисане,просто върнах за момент газта,че щях да излетя,много лоша е нашата магистрала.Определено не става да караш с 260.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Страшна е колата, браво!

 

Белият цвят много отваря.

 

И аз бича на магистралата, ама някъде дразни. Най-добре е преди/след Стара Загора, сякаш е най-разредено там.

 

Мислех, че моята ускорява бързо, но това тук е друга бира :) Как е вятърът при 260?

Загубите в трансмисията на кола с предно са средно 12%

Загубите в трансмисията на кола със задно са средно 18%

Загубите в трансмисията на кола с двойно предаване са около 24%

На 100 коня мощност,за да върви кола с двойно задвижване колкото кола с предно и трябват 16 к.с. повече.

При автомобил с 220 коня,трябват 35 конски сили повече за да върви колкото кола с предно със същите килограми!

Но като стана въпрос за килограмите....едни 100 килограма повече....се мъкнат.

Ако Октавия тежаща 1280 килограма е 220 коня, Октавия 4х4 трябва да е 17-18 коня повече за да компенсира тези 100 килограма повече и като прибавим и конските сили необходими за компенсиране на загубите в трансмисията+35!

И какво излиза,Заради двойното предаване ти трябват още 53 коня за да вървиш наравно с колата само с предно!Добре но тези повече коне са свързани с гориво!

Те за това Голф R го направиха с цели 80 коня повече,за да може да върви поне малко повече от ГТИ-то! :)

Така,че колата ти си върви съвсем нормално и прилично.4х4-то се заплаща няма как.

Аз не хвърча по магистралата,не карам лудо.При 260 вятъра и съпротивлението несъмнено са сериозни.

Откакто я поизрязах и понастъпвам в последно време,имам чувството,че колата се раздвижи и тръгна още повече.Като че ли се разработва и отпуска.Тя до 3000км не беше виждала сериозна газ.Много добре започва да върви,разработва се и направо лети с лекота.Доволен съм много от колата.Остава само със спирачките да се справя-да сложа капачките с логото.Ама ги мисля още,дали ще могат на фреза да им направят легло.Проучвам въпроса.

 

post-1-0-66591900-1444646956_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време и за спирачките да се избухне :)

 

post-1-0-04152200-1444647122_thumb.jpg   post-1-0-21686100-1444647128_thumb.jpg

 

Новите апарати:

 

post-1-0-70568000-1444647136_thumb.jpg   post-1-0-62024500-1444647142_thumb.jpg   post-1-0-97716400-1444647148_thumb.jpg

 

Ето как яко стоят :)

 

post-1-0-33703400-1444647154_thumb.jpg   post-1-0-57516000-1444647160_thumb.jpg   post-1-0-15653000-1444647166_thumb.jpg

 

post-1-0-11954500-1444647175_thumb.jpg   post-1-0-57861500-1444647181_thumb.jpg   post-1-0-42518800-1444647188_thumb.jpg

 

post-1-0-72402200-1444647196_thumb.jpg   post-1-0-64694400-1444647202_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Супершкода поръчах тези 2 малки емблемки.Старата ми имаше там и ми липсваха ;)

 

post-1-0-51731000-1444647284_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Поръчах си шумопоглъщащата тапицерия на предния капак.Не може базово моторизиран Рапид 1.2 бензин HTP да има,моята РС-ка да няма и да е с гола ламарина :rolleyes:

РС-ката е много тиха,но не е естетично.Изглежда ефтино.Бензиновия Суперб примерно има.

Не съм я карал,но сигурно ще още малко по тихо.При затваряне на капака,звука е съвсем друг вече-плътен.

 

post-1-0-14967000-1444647326_thumb.jpg   post-1-0-69263600-1444647331_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Имам един приятел,с който често се виждаме,има голям сервиз.Имаше Сеат Леон ФР 1.9тди 150 коня,хибридна турбина,чипосвах му го.Мечтата му беше бмв 335 дизела да кара.Един ден ми вика,КОШМАРА ТИ е на автовоза....пристига :) .Пристигна кошмара,сервизира ха го,от всякъде,турбините ги свалиха за сервизиране.Бяха си перфектни,ама голямата турбина направо е брутално голяма.Свалих му софтуера,че иска да го чипосвам.Тръбата на генерацията след турбината е точно колкото бурията на печката ми за дърва в гаража!!Брутална работа.Смениха веригите,от там при Тони бояджията за да стане перфектна и започна да ме "трови" да ходим на магистралата.Вози ме преди 1 седмица,наистина усещането за ускорение е сериозно при този огромен и набоцан дизел.
Аз си знаех какво ще се случи.
И снощи отидохме.То просто нямаше смисъл.По не някаква интрига да имаше...но не.На клипчето,доколкото можах да снимам докато карам правим от втора и после от 3-та предавка.

https://www.youtube.com/watch?v=GEC9FNCrS9Y

На втория старт от 3-та нарочно го изчаквам леко.Давам газ малко по късно,защото докато развърти тая голямата турбина бмв-то аз съм 1 кола напред.
След това каза дай пак от втора ,ама ме пусни първи да тръгна,да може да надуе и после да видим във високите как ще ме минеш.Пускам го да даде първи газ,на втора ми прави кола и половина ,на 3та съм го изравнинл и на 160 като включа 4-та ,го минавам и го забравям.Но не съм правил клипче.
Беше разочарован. След това оставихме Кошмара и Октавията по домовете/и той живее на вила на близко/,взехме Фабията ходихме с други приятели на барче и се успокоява горкия с уиски и пура до 1 часа :) След което го прибрах да сънува кошмари.

 

post-1-0-85274400-1444647405_thumb.jpg   post-1-0-10614300-1444647411_thumb.jpg

 

Кошмара го чипосах,на следващия ден.Доста го нахраних и надух,но пак няма шанс,като се има в предвид огромната разлика,просто сега ще е по-малка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Октавия РС за мен е малко на ръба, сега тук Сами ще каже с още по-голямта мощност дали и както недозавиване усеща.

 

Една кола е толкова бърза в завой,колкото добре е проиктирано и настроено окачването. Октавия 140 коня помпа дюза,също започва да недозавива в завой с висока скорост. Октавия рс е толкова бърза в завой ,колкото е балансирано настроена.Дали ще е 150 коня,дали ще е 400 няма значение.ИМА ЗНАЧЕНИЕ,КАК ТАЗИ МОЩНОСТ СЕ ПРЕДАВА КЪМ ПЪТЯ.Трябва системата са стабилизация да е настроена добре към купето.Трябва -МНОГО ВАЖНО Е мощноста да се предава и отговаря на педала на газта същевременно плавно ,точно  и прецизно.Без закъснение,БЕЗ ТУРБО ЛАГ. ТОЕСТ КОГАТО КАРАШ КОЛАТА,НЕ ТРЯБВА ДА УСЕЩАШ ЧЕ ТЯ Е С ТУРБО.Трябва да отговаря точно на педала на газта в завоя,да няма забавяне в идването на мощноста при подаване на газ,да няма инертност на мощността. Примерно при дизела се получава точно такова забавяне и инертност,което не е хубаво.При двигателя на РС-ката-бензиновата няма такова нещо.Можеш прецизно да контролираш мощноста в завоя.

1-Ако оставиш стабилизиращата система ,тя работи много прецизно и дори и при пълна газ в завоя,колата много точно дозира предаването на мощността чрез хдс-системата и колата взема завоя много точно и на границата на възможностите според пътната настилка. /правя сравнение с предната ми-изобщо не беше така и беше неприятна за екстремно каране/.Наистина УЧУДВАЩО ДОБРЕ ЗА МЕН е настроена колата.

2-Ако включиш системата за стабилизация в спортен режим.В завой,тя допуска леко превъртане на гумите в завой и когато шофьора има усета,много лесно и прецизно може с максимална скорост и с леко приплъзване,особено в края на самия завой да подаде повече газ да се изстреля.Спортната система допуска приплъзване ,което е приятно и добре контролирано,ЗАЩОТО ПЪРВО САМАТА СИСТЕМА НЕ ПОЗВОЛЯВА ДА Е МНОГО ГОЛЯМО И ОПАСНО И ВТОРО ОТГОВОРА НА ДВИГАТЕЛЯ НА ПЕДАЛА НА ГАЗТА Е СУПЕР ПРЕЦИЗНО-КАТО НА АТМОСФЕРЕН АВТОМОБИЛ!!! Завоите могат много бързо да се превземат.Колата е много бърза в завой и е доста по-безопасна от кола със ЗАДНО ПРЕДАВАНЕ.Защото ако загуби сцепление предната ос,много елегантно чрез леко връщане на газта колата влиза в зададената траектория. При кола със задно,като ти тръгне задницата ,обикновено започват едни камшици на другата страна....просто трябва по-добър усет там.С кола с предно но-трудна ще се превъртиш в завой,отколкото със задно.Аз съм стар двифтаджия,първата ми кола още е била със задно и тогава само на една страна съм карал-бях млад и луда глава.Така че още го умея задното,но честно казано малко повече ме плаши в бързо каране по завои от предното.Може и да е защото съм свикнал повече с предно вече.

3-Ако изключиш стабилизиращите системи и аср-а съответно,при завой ако дадеш пълна газ ДИРЕКТНО СИ ГО ИЗПРАВИЛ естествено.Но това ще се случи и ако колата е 150 коня и ако е 200 и ако е 300 и ако е 500. Ако е около 100,може би ще е добре,но пак зависи от завоя,скороста и т.н.Така ,че

искам да кажа ,че няма много значение и НЕ СТАВА ПО-ОПАСНА колата за каране ако от 220 стане 300 коня.Просто трябва да имаш усет и мозък в главата.

Ако дойдеш на Вонеща вода,може да направим едно каране по завойчетата с по 2-ма човека в кола,аз ще карам първи,пък да видим с мега стабилното си 4х4 дали ще може да ме следваш.Без да правим глупости разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Както каза един виден съфорумец :) :-Трябва да има естетика и под капака.
поръчах капачето на колектора.

 

post-1-0-76288300-1444647526_thumb.jpg   post-1-0-72413300-1444647531_thumb.jpg   post-1-0-79798500-1444647537_thumb.jpg

 

post-1-0-21802300-1444647544_thumb.jpg   post-1-0-45894800-1444647551_thumb.jpg   post-1-0-87172600-1444647555_thumb.jpg

 

Програмирах си я да си имам-Лап таймер като на рс Чалъндж пакета :)

 

post-1-0-93054300-1444647560_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Малка промяна в МТМ логото.Махнах лепенките,които си бях направил. Сложих аналог-копие /в червено/на оригиналните,които ми бяха пратили от МТМ в кашона,които бяха черни обаче.Залепих ги върху заводските ленти и застанаха много добре с лек карбонов ефект дори :) след нагряване с пистолета.За да могат да прилепнат върху карбоновата релефна повърхност,дълго търсих и най-после намерих нужното много здраво и тънко фолио,лепящо се само с нагряване.Още от началото исках така да изглежда,там да ги позиционирам,но никакво фолио не можеше да се задържи върху карбоновите ленти.

 

post-1-0-90169800-1444647699_thumb.jpg   post-1-0-32553500-1444647705_thumb.jpg   post-1-0-62343100-1444647709_thumb.jpg

 

post-1-0-17746400-1444647716_thumb.jpg   post-1-0-82725600-1444647719_thumb.jpg   post-1-0-47125100-1444647725_thumb.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.