Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Антифриз


vladimir_skoda

Recommended Posts

Антифриз G12 в какъв цвят трябва да е ,защото на моята кола са сложили син антифриз .Ако не е G12 проблем ли ще е да карам с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега ако колата ти трябваше да се кара с G11, нямаше да е проблем. Ама щом трябва да се кара с G12, най-вероятно ще е проблем. На разширителния съд не пише ли какъв антифриз трябва да се налива? Какъв ти беше антифриза преди смяната? Вида на антифриза зависеше от материала от който е направен блока на двигателя , ако не се лъжа. Моя съвет е да си налееш G12. Те колите някъде след 1998-2000 година , не ползват G11. Не знам какви са тия твоите майстори дето ти наливат G11.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ предлагат вече G13 розИв  :D 1482751_10201139633429789_549292977_o.jp

Редактирано от митето
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично разликата между Г11 и Г12 е една или две години повече живот на Г12 ... от опита , който имам със старите Шкоди знам , че на края на третата година Г11 започва да ръждавее и е време да се смени , а от това , което съм чел за Г12 издържа между 4 и 5 години , а това , което пишат за Г11 , че ядял алуминиевите глави не съм го виждал до сега :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Син антифриз може да докара непиоправими поражения на блока на мотора. Веднага го източи, промии системата и чак тогава сложи нов Г12/13.

За пораженията- никак не се шегувам- под ризите на буталата се отварят свирепи язви и ризата пропада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

За да не пускам нова тема - заводският антифриз е наливан декември 2007 - изгубил ли е свойствата си вече 6 години и 4 месеца по-късно  /77 000 км. пробег /??? необходима ли е смяна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриз се сменя на всеки 3 години- препоръчително.

Аз го сменям заедно със спирачната течност - на всеки 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Син антифриз може да докара непиоправими поражения на блока на мотора....За пораженията- никак не се шегувам- под ризите на буталата се отварят свирепи язви и ризата пропада.

 

аз като съм карал 24г. със син антифриз и за този период съм то сменил точно един път, що няма пропаднали ризи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какъв мотор? Всички мотори на Фабия/Октавия/Супърб се карат само с Г12.

Сами да сложи снимки на мотора на едно от такситата си, че не му намирам темата, за да видиш онагледено какво се случва в мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма значение какъв е мотора, а материала от който е направен.

Алуминиев блок с набити ризи и чугунена глава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро , спора е излишен , всичко е маркетинг ... химиците непрекъснато забъркват нови формули и ако не са производителите да пишат в книжките "и да знаете сипвайте само от това" няма как да си продават "новостите".

Почти съм убеден , че алуминия от 1000МВ до Фабия не се е променил особено , но химията се развива .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, на маймуни ни направиха. Всичко е за мангизи и ако има чалъм 10 кожи ш ти свалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

G11 на стария ми Голф 2 го смених на 6 тата година откакто го купих - дали е сменян в Германия не знам - но нямаше накипи и ръжда по казанчето - нито пък кой знае какви гадости излезли при промивката - ще си джиткам със заводския - докато показва минус 30  - ама пък ако зимата на 2014 пак каже  - заради калпавия датчик в разширителният съд - ей ти мигаща лампа за нивото - може директно да влезе за смяна и на казанче и на антифриз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, аз като казвам, че не съм го сменял 12г. това не значи, че не съм се интересувал в какво състояние е антифриза.

Преди настъпване на зимния сезон слагам проба във фризера и ако има нужда добавям концентрат на -60, за да се подсили/не повече от литър/ пак син. Системата на 120 е 12л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според има разлки в блоковете от 'алуминий', които всъщност са доста пъстра по състав сплав от преди 15 години и сега.

Асконата ми на времето е била карана с всевъзможни бъркочи и никога не е имало драми. Карал съм я с вода, с някакъв незнаен жълт руски антифриз, а като изтече всичко през водната помпа на път, долях дори течност за чистачки, за да има нещо в системата докато се добера до бензиностанция- до последно работеше като часовник. А от втори човек чувам за пропаднала риза и над 8мм язва под нея в блока- все от ВАГ групата. Аз лично не бих се притеснявал за 17- 18+ годишен мотор, ако е с Г11, но бих бягал като попарен от автомобил 2000+ като година напроизводство, който е каран с Г11.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.