Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Аксесоари за Октавия 3


Lachezar

Recommended Posts

За какво по-точно го ползваш? Звучи практично на хартия, но си представям как при всеки завой/тръгване/спиране ще чуваш как някакви дребни предмети се местят :) Аз полудявам като чувам нещо да ми се мести в багажника по време на движение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • Отговори 379
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Илко Такев

    49

  • nikigorgo

    25

  • Lachezar

    24

  • carrot

    19

Най-много писали в темата

Пак съм пред дилема:

За зимни гуми - алуминиеви 16" за 344 кинта оригинални или железарки 16" с тасове? Колкото и да ме боли за естетичния вид на колата, все повече започвам да клоня към втория вариант... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак съм пред дилема:

За зимни гуми - алуминиеви 16" за 344 кинта оригинални или железарки 16" с тасове? Колкото и да ме боли за естетичния вид на колата, все повече започвам да клоня към втория вариант... :(

Железарки 15'' и гуми 195/65/15 и да видиш колко по-добре вози и колко по-евтино излиза. Пък и колко да жертваш визията, тя колата си е красива ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50%от красотата на 1 кола е от г.и джанти.

 

Напълно подкрепям. :eusa_clap:  Железарки на тази кола е несериозно. Избирай цолаж както е по каталог на производителя и слагай алуминиеви. 15ки с по-високи или 16ки с по-ниски гуми е все едно-въпрос на предпочитание. Ширината,а не височината на гумата дава стабилност на сняг. По-тясна гума стои по-добре на снежна покривка. На сух студен асфалт е обратното,по-широката залепва по-добре. Сегашните нископрофилни модели се предлагат с XL модификации-т.е. усилени с по-твърд борд и допълнителен слой каучук-задължително за нашите пътища според мен. Слагай такива и се наслаждавай на шофиране върху снега.  :banana_ski:

 

Малко по-късно в конфигуратора видях,че минимумът при твоята модификация е 16цола  :book_1: . Драма няма-слагай алуминиеви 16ки и газ. 

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак съм пред дилема:

За зимни гуми - алуминиеви 16" за 344 кинта оригинални или железарки 16" с тасове? Колкото и да ме боли за естетичния вид на колата, все повече започвам да клоня към втория вариант... :(

 

Поръчах си стоманени джанти 16" с гуми 205/55R16. Даже и без тасове ще я карам. Ще преживея грозотата за 3-4 месеца. Моята кола постоянно е по-пътищата, а като знам през зимата те колко са чисти, ще е достатъчно мръсна, за да не мога да понеса грозотата на стоманените джанти ;).

Ако искаш да ти е красива, алтернатива е да поръчаш само гуми за летите джанти, с които си сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми айде и тебе да те питам - от къф зор 16ки железарки? С 3 кила са по-тежки от 15ките и не са по-малко грозни, независимо със или без тасове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям за Carrot моето мнение. А на твоите въпроси:

Първо защото това е най-малкият предписан размер за моята. И второ защото, въпреки че 15" стават, гумите 195/65R15 ми стоят доста тесни. Относно теглото, все пак 205/55R16 със стоманени джанти са по-леки от 225/45R17 с лети джанти, с каквито съм сега. Не че теглото изобщо ме касае де.

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак съм пред дилема:

За зимни гуми - алуминиеви 16" за 344 кинта оригинални или железарки 16" с тасове? Колкото и да ме боли за естетичния вид на колата, все повече започвам да клоня към втория вариант... :(

 

Колега, оригинални за 344 откъде  и каква е цената на железарките 16-ки и пак откъде?

Че на мен ЕТ София, за оригинални алуминиеви ми удариха май двойна цена?

Редактирано от Ради
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям за Carrot моето мнение. А на твоите въпроси:

Първо защото това е най-малкият предписан размер за моята. И второ защото, въпреки че 15" стават, гумите 195/65R15 ми стоят доста тесни. Относно теглото, все пак 205/55R16 със стоманени джанти са по-леки от 225/45R17 с лети джанти, с каквито съм сега. Не че теглото изобщо ме касае де.

Жив и здрав!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални са 344 само ако им кажете номера им като аксесоар, а не като отидете в ЕТ и им кажете "искам оригинални алуминиеви джанти". Тогава гледат в ЕТКА и ти сервират цена 599 за брой. Да, ама не се вързвайте - джантите се водят аксесоар, а не резервна част и респективно цената им по ценоразписа на ЕТ е 344.

За железните - някъде към 120 лева на брой ми бяха казали.

Редактирано от carrot
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинални са 344 само ако им кажете номера им като аксесоар, а не като отидете в ЕТ и им кажете "искам оригинални алуминиеви джанти". Тогава гледат в ЕТКА и ти сервират цена 599 за брой. Да, ама не се вързвайте - джантите се водят аксесоар, а не резервна част и респективно цената им по ценоразписа на ЕТ е 344.

За железните - някъде към 120 лева на брой ми бяха казали.

 

Извинявай, може ли номера като аксесоар, както се казва ако ми се наложи.... че още не съм пробвал старите желазарки дали ще станат на новата Октавия

 

А дали пък и желазарките като аксесоар не са още по евтини, че тия с тяхната политика ме убиха хаха

Редактирано от Ради
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номерата на джантите като аксесоари можеш да намериш в каталога тук:

http://service.skoda-auto.bg/originalni-aksesoari-skoda

След това отиваш с номерата в ЕТ и директно запитваш.

 

За стоманените номер нямам, мисля, че те май не са аксесоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си стоманени джанти 16" с гуми 205/55R16. Даже и без тасове ще я карам. Ще преживея грозотата за 3-4 месеца. Моята кола постоянно е по-пътищата, а като знам през зимата те колко са чисти, ще е достатъчно мръсна, за да не мога да понеса грозотата на стоманените джанти ;).

Ако искаш да ти е красива, алтернатива е да поръчаш само гуми за летите джанти, с които си сега.

Колега от къде си поръча нови железни джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от къде си поръча нови железни джанти?

 

Поръчах ги от един дистрибутор на FULDA, България и VIANOR, намира се в Пещера. Това е сервиз за гуми, от който досега си купувах само гуми, но предлага и джанти. Джантите са на KFZ (ново име Alcar http://www.alcar-stahlrad.com/38202_EN).

Редактирано от Илко Такев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега carrot вземи си 15 ки стоманени с тасове и с гуми 195/65-15. Aз ги карам на 2.0 TDI и са супер. При теб на 1.6 по добри ше са даже, с по малак разход на гориво, по леки и по евтини разбира се ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах ги от един дистрибутор на FULDA, България и VIANOR, намира се в Пещера. Това е сервиз за гуми, от който досега си купувах само гуми, но предлага и джанти. Джантите са на KFZ (ново име Alcar http://www.alcar-stahlrad.com/38202_EN).

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
Разглеждах аксесоари за О3 в нета, и попаднах на "зимна защитна кора на радиаторната решетка" в Супершкода.Някой има ли идея дали може да се намери такава в БГ или единствената опция е да се поръча? Мислите ли че ще има полза от нея?

http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-winter-grille-cover-in-great-OEM-design-KI-R

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни бях нощна смяна, на почивката седнах в колата и исках да затопля с парното. Навън беше около 5 градуса, пуснах двигателя на празен ход, парното започна да духа топло след около 10 минути, а за половин час, който бях в колата, температурния датчик не отлепи от 50 градуса  :wacko_1: Сигурно понеже съм с 1.2 двигателя, просто не му стига обем да затопли без да му се даде малко тяга? Може би ще има полза за такива моменти от тази кора. Иначе като карам за работа, температурата на маслото стига 95-96 градуса, тоест работи си както през лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при работа на място няма да има полза от тази кора.
По принцип тя няма никакъв смисъл за двигатели в нормално състояние, защото при незагрял двигател през радиатора не преминава охладителна течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.