Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с помпа дюза


Recommended Posts

И така, ако някой обърне внимание, часът е около 2 часа, а мен ме тресе яко нервата ...

За съжаление - акъла е хубаво нещо, само ако ти дойде навреме.

С други думи - нямаше да е лошо да прочета повече за моторите помпа дюза до 2005 година преди да си купя такава кола и сега да си я блъскам в главата.

Големият кеф от новата ми кола - трая 2 седмици.

 

Това го пиша за всички хора, които обмислят да си купят кола на старо, дизел, помпа дюза.

Този двигател има конструктивана слабост в цилиндровата глава - разбива гнездата на помпа-дюза елементите, тъй като те са хванати само с един болт от едната страна.

 

В следствите на това - горивото почва да попада в маслото. Леко или бързо картера се пълни със смес от масло и нафта. От там нататък си представайте сами ...

 

Единственото ми успокоение - е че може би има различни степени на износване и възможност за по-евтина поправка. Иначе - нова глава - хиляди лева разходи и т.н.

Който знае точни цени - нека споделя.

 

МОЛЯ, всеки който е имал този проблем нека ми пише лично или да сподели как и за колко пари го е разрешил.

 

Ето две филмчета на руски майстори, които показват проблема и съответно качествено решение.

 

 

 

Просто нямам думи, с които да изразя свежата конструктурска мисъл, която е решила да хване такъв елемент под такова натоварване с един ЕДИНСТВЕН болт.

 

Както и нямам думи за хората, които продават такива коли и не ги е срам, отделно от факт, че в държавата България потребители и обикновения човек не е защитен по никакъв начин. (Справка - Lemon Law в САЩ и предполагам други подобни закони в по-нормални държави.)

 

 

Ще съм благодарен на всеки, който помогне със съвет майстор или добра дума.

 

Слагам ключови думи, за да може този пост да излиза, ако други хора търсят подобна информация.

 

 

TDI, помпа дюза, нафта в маслото, гориво в маслото, повишаване на нивото на маслото, ръбове по цилиндрова глава.

Редактирано от Phiko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам за случката, колега, ама малко преекспонираш ми се струва... За какви чувства говориш в чисто търговски отношения (доброволни сделки)? Вероятно е имало признаци за проблема и по-рано, ама за съжаление не си ги забелязал. А по същество: кажи къде пребиваваш, за да те насочи някой колега с опит от същото населено място. Успех с ремонта и дано се разминеш с по-малко пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от кой град си? Също така аз за първи път чувам за такъв проблем в този форум. Ако си купил колата от автокъща ,мисля че те също са задължени да дават някаква гаранция за колите които продават. Точно пък тоя двигател 1,9TDI е най-здравия от всички на VW. За мен проблема идва от лош ремонт и не добро затягане на помпа дюзите и някой се е отървал от колата. Тъй като този двигател е много разпространен и глави за него има навсякъде и едва ли са скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 в държавата България потребители и обикновения човек не е защитен по никакъв начин. (Справка - Lemon Law в САЩ и предполагам други подобни закони в по-нормални държави.)

 

 

Хехе, къде отиде бре колега :) По-горе колегите са ти дали добри съвети.

Аз лично, не очаквам в автокъща да се продава 10 годишен дизел, "нов внос", на по-малко от половин милион км.

Ти какво очакваш?

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще пиша допълнително. и аз не очаквам нищо, само да бях прочел за помпа дюза преди да си купя. ама не мога да разбирам от всичко. не ми е това професията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нова глава е 1600 лв. не знам дали въобще има смисъл да търся втора ръка. такъв фин детайл втора ръка кой знае какви дефекти може да даде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо колега пускаш същата тема а не четеш в темата която си пуснал преди няколко дни.Поне напиши прав ли бях?Дадох ти и телефон да се обадиш ама ти реши нова тема да пускаш!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,няма двигател който да не се разваля. Двигателя е едно кофти място дето се събират няколко течности. Целта е те да не се смесват. Но понякога те се месят. Сигурно много по-често се месят антифриз с масло отколкото твоя случай. Ама като те гледам какви ги пишеш се чудя дали да си губя времето с обяснения. Твоя двигател на колко хиляди километра е? 500000?
Ето ти видео - 1.000.000 Km mit einem Skoda Fabia 1,9l TDI :

Това е твоята Фабия на 1000 000км. Така че, спри да пишеш глупости. Всеки може да намери намери клипове в Youtube за всякакви проблеми. И забележи ,че повечето са от Руските републики където горивото често няма необходимите стандарти. Не знам докъде си с мотора, но си намери една глава втора употреба , нека да я проверят ,слагай я и забравяй за случая. Това може да се провери. Намери си и добър майстор, това е най-важното. Като не казваш от кой град си, ако си около Варна върви колегата bega4kata да ти види колата. Главата на двигателя не е чак такъв фин детайл. Ти ако мислиш ,че хората ремонтират само с нови части много се лъжеш. Както си видял руснаците го решават тоя проблем с стоманени втулки. Това е друг вариант. Но една глава смъкната от кола на 100 000-200 000 км май е по-добър вариант. А тоя двигател се слага на всички марки на VW. Тя колата ако е блъсната , двигателя може да си е напълно добре. 1600 за глава?? И то на 1,9тди?  Дето сигурно се намира под път и над път.  Няма смисъл. Едва ли има авто морга дето няма няколко такива двигателя да и се търкалят наоколо.

Щото не стана ясно от другата ти тема, след като оправи нивото на маслото , то пак се качи така ли?

Редактирано от ivand911
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едновременно благодаря и се втрещявам от упреците. човек кара сума ти време коли от соц ерата - не че не си ги обичам - качва се на нещо с климатик, серво и нам си какви други дивотии... оказва се проблем - маслото се самопълни - и изпада в шаш. вече сам дал над 6 бона за колата плюс застраховки, такси данъци обслужване и тн

и сега що си писал онова - що си прайл това. щот съм се шашнал и притеснил. затова.

специално за краси - прав беше - по добре ли се чувстваш сега. защо съм пуснал нова тема - ами защото по принцип реших, че проблема е по общ. ама явно съм сбъркал

защо не се обадих - защото съм тичал като луд по майстори и видях късно телефона ти-след указаното от теб време.

не знам как да си изчистя кутията за личните.

свързах се с Ники от Герман - намерих го от форума на VW. човека разбира и ме успокои. в същия форум на vw има тема относно този проблем и как е патил един човек с пасат и втулки и накрая е усъмнал с 3000 i повече лева ремонт.

мойта кола е на 200 000. км по километраж и по vag com. ама дали са реални - нито споря нито знам. майстора каза че дпоред компа на двг е 204 а на таблото ми пише 208 което било нормално. нс колко е реално тази кола не знам. 12/2003 е регистрирана първо. уж има реална сервизна книжка.

и т.н

ще се оправям някак си.

майстора, който ще я прави - е най-важен.

ако не може да пратите лично - ще се опитам даси изчистя личните - оставете преюоръка за майстор тук.

ако модераторите преценят - да заключат темата. нямам против и не искам да се дърлвме тук.

притеснено ми е, не казвам чe съм прав - не ме корете. и без това ми е нсптегнато.

кой бил прав и крив и по колко милиона изкарва този двг са нез значение, тъй като при мен е факт и трябва да се оправям. може предишния добственик да я съсипал с неква тъпотия.

извинете ме за правописа - пиша от некъв тъп телефон и едвам нацелвам буквите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано е да се филмираш толкова преди да се свалят дюзите и да се види състоянието като цяло.

Може да минеш само с едни о-пръстени и ремонтния комплект за смяната им.

Ако си от София, записвай си час при Ники от Герман и действай. 

Успех!  :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново, първо личното си го прочел в 12,35 на обяд, и ако се беше обадил щях да ти кажа да ползваш услугите на Никси,и щях и телефон да ти дам а не да обикаляш по сервизи.Второ сега не съм по-доволен че се оказах прав защото аз нямам такъв проблем.И трето в София не ти трябва друг майстор така че не търси,  Никси ще ти свърши работа.И четвърто не се филмирай много, няма да си първия нито последния с този проблем.И понеже всички когато имаме проблем питаме денонощно в форума а след като решим проблема няма и ред как е бил решен,ще те помоля когато си оправиш колата да споделиш и похвалиш човека който е помогнал за решаването му.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...

Именно - в Русия, все още - нафтата им е откровен боклук. Откъдето произтичат и проблемите за дизелите, които се експлоатират там. И затова там дизелите не са много популярни.....

Това първо.

Второ - ами когато купуваш кола на старо, трябва да я огледаш внимателно!

Тапата за сипване на маслото, пръчката за нивото му, разширителното казанче за антифриза, и така нататък.

Всичко трябва да го огледаш внимателно! А не да се доверяваш - когато ти разправят, че колата е в добро състояние.... Тоя е начинът да не ти набутат някоя тесла - дето после да направиш едно голямо изваждане по нея.

И конкретно за пръчката - вадиш я, и гледаш какво има по нея!

Може да има антифриз, може да има нафта, може и някакви други боклуци да има.....

Всичко може да има! И затова - се гледа внимателно.

А ти вероятно това не си го направил....

Е кой ти е виновен сега - кажи ми.

Пък за глава за 1.9ТДИ - потърси по автоморгите, на старо върви по 700-800 лв, изправна. 

Като и там внимавай какво ти пробутват - и затова вземи и някой майстор, който разбира.

Или ето, колегата ти казва къде да отидеш.... Ами отиди, послушай го.

Не много накратко - това е. И си отваряй очите!

Станалото - станало.

А сега гледай как да се оправиш, и то с минимални загуби!

И късмет, ей!

Редактирано от vasilisa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес е 7ми април, а колегата ни забрави.Както и предполагах.

Абе може още да не се е оправил..... Не дай си Боже!  :eusa_naughty: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Здравейте Колеги,

 

първо искам да се извиня за огромното закъснение от 4 месеца и половина.

Надявам се не се сърдите и се извинявам предварително! Паниката и филмирането ми мина.

 

Не съм писал нищо, защото ми се наложи спешно да замина за чужбина и да ви кажа честно колата остана на заден план.

Понякога живота ти поднася изненади. Ето днес за пръв път влизам във форума и чета както сте писали.

 

Още веднъж съжалявам, че се покрих - не беше умишлено.

 

За колата - нищо не е правено и пипано по нея. Както си беше - така си е.

С една единствена разлика - цялата ми паника е била един ГОЛЯМ филм.

Баща ми и е врътнал с нея няколко хиляди км (трябва да проверя колко точно, но са повече от 5К) и се оказва, че не пълни маслото.

 

Всичко е било от паника и грешно мерене на масло през 1 ден (тогава Април месец), на неравни повърхности и съответно четене на проблеми в Интернет.

Понякога, човек може да се паникьоса само от четене и да почне да си вярва сам на глупостите.

Какво да кажа - човек, ако иска да се паникьоса - никой не може да го спре.

 

Но все пак - има проблем с маслото - точно противоположен - маслото спада :)

Не много - за тези повече от 5К маслото е спаднало от МАКС на пръчката до началото на гофрираниния (дали се изразявам правилно) маркер на пръчката, т.е. около 2 мм.

 

За съжаление - по една случайност ми се наложи да сваля предната броня и успях да си видя интеркулера - който е в окаяно състояние.

Измачкан, учукан и виси само на тръбите - козолата която трябва да го държи с болтове за каросерията въобще е откършена и липсва.

 

Колата е удраня точно там (така я купих без знам). Като гледам само фара и интеркулера са били сериозно пострадали, калника също е пребоядисван.

Иначе вътре по гредите на не се виждат деформации или преправяния.

 

Както и да е - интеркулера е зле и освен това е омаслен.

По горния му капак се събира масло и се вижда на самата броня отвътре как е текло и е омаслено.

Това може би и обяснява сладкия мирис отзад на аспуха - като на стар трактор.

 

Предполагм, че турбината е за ремонт - надявам се не скъп - тъй като колата не дава признаци за проблем с вървежа и след тези 5К навъртени.

Може би само някакви уплътнения по самото турбо трябва да се сменят.

 

Ами това е, ще пусна и снимки тези дни - като имам повече време и всички роднини ми се нарадват, че съм се прибрал.

 

Поздрави и благодаря за отзивите!

 

П.С.

Междувременно голямата градушка е строшила стъклото на старата ми Фела. Аз не съм бил там - но бащата каза, че е било страшно!

Та сега и стъкло трябва да сменявам на старицата ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода ти на масло е нормален. Интеркулера след един момент се омаслява. А трябва да си оправиш окачването му щом е счупено. Нека някой ти погледне турбото , за да не го ремонираш без да има нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, уговорих се да отида при Ники от Герман за го погледне, но след 4-ти Август.

Но и той по телефона каза, че не вижда нищо обезпокоително по въпроса.

Ще пиша след това каква е диагнозата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Повдигам темата защото проблема ми е абсолютно същия.

Искам съвет от по опитните дали главата може да се ремонтира или да се търси втора ръка.

Моля, който е имал подобен проблем и го е решил да сподели мнение!

Не ми точно сега времето за нова кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигам темата защото проблема ми е абсолютно същия.

Искам съвет от по опитните дали главата може да се ремонтира или да се търси втора ръка.

Моля, който е имал подобен проблем и го е решил да сподели мнение!

Не ми точно сега времето за нова кола...

Сам прецени - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=312217&hilit=%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на третата дюза.

От дясната страна се вижда ясно.

Обратната нафта влиза в цилиндъра.

Грозна картина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами най вероятно ще се търси глава втора ръка.

Нито мога да си позволя нова, камо ли друг дръгел сойто да ремонтирам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.