Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Теглич за Октавия 2 Фейслифт комби


rdragostinov

Recommended Posts

Здравейте, така и така задната броня е пукната, мисля при ремонта да си сложа и теглич. Ще се оглеждам от ebay, но не съм наясно какво точно да търся. В смисъл - доколко е важно да е оригинален, задължително ли е да се сгъва/маха топката (мисля че на оригиналните се маха, но не съм виждал). Най-вече не съм наясно с електриката - очаква ли се да има някакво предварително окабеляване в задната част на автомобила, или всичко се купува с теглича и се монтира допълнително? Допускам варианта да се монтира допълнително окабеляване от някоя букса на задните светлини. Куплунга за ремаркето стандартизиран ли е, или трябва да търся специален, както при контактите за ел. мрежата например. Ако някой се е сблъсквал и има особености, ще помоля да сподели. Също така не мога да разбера от характеристиките написани към самите тегличи - предполагам различните производители позволяват различна маса на ремаркето, или единственото ограничение идва от автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз ще ти кажа как е при мен.Търсих теглич на който главата да се сваля с оглед на това да не се закачам всеки път в гаража като минавам покрай колата а и да не пречи когато ползваш багажника.Ако не се сваля не е фатално де.Моя го демонтирах от кола и инсталацията ми беше навързана за левия стоп на колата ,както и в момента деректно на самите жици.Мисля,че има производители които инсталации завършват с купкунг за вклучване на буксата.Буксите за ремъркето са с 7 или 13 пина,зависи твоето с колко е.Товаримостта на куката зависи от производителя на теглича и  от това какво ще теглиш варира от 1000 до 1600 кг.Това са моите познания по тая материя,но за октавия 1.Предполагам,че при 2 е подобно.Аз мисля че не си заслужава да даваш една чанта пари за нов теглич.Търси 2-ра употреба и ако вземеш със сваляема глава,задължително искай ключето за заключване  на главата,че аз нямам и не смея да си оставя колата навън  с монтирана кука дори и за 1 час,защото се откача за 5 секунди.Ако мога да помогна с нещо питай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо благодаря. Мисля че отговора изчерпва всичко, което може да се пита преди да стигнеш до монтажа. Ще питам допълнително, ако възникне нещо, нека намеря конкретен теглич. Най-важното е, че не е необходимо някакво заводско окабеляване.

Още веднъж благодаря и безаварийно с тегличите  :)

:cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И мен ме вълнува този въпрос. Бронята реже ли се? Грозно ли изглежда?

Ако е качествен - не би трябвало бронята да се реже.

Или отдолу се изрязва само една малка част - която, ако застанеш отзад, почти не личи.

И с теглото на ремаркето - все не прекалявайте.

Със спирачки - 1400 кг, максимум, а без спирачки - до 750.

А при повече - доста се удължава спирачният път.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те тия тегла са по спецификация за автомобила на колегата, ама теглича може да има различни ако не е оригинален. Макар че по спецификация мисля, че за ремарке без спирачки е до 670 кг.  ;)

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят е марка brink-thule,и бронята се изрязва малко от долният край.Това за 01.При 02 не знам как ще е,но предполагам,че и там ще е така.Зависи може би от производителя.Нов си е доста голяма цифра за аксесоар,който ще се ползва рядко.Аз моя го взех за 120 лв.Това е и цената която търсят повечето моргаджии(максимум 150).За товаримостта всеки сам преценя колко да товари на ремаркето си,то зависи и какво е самото ремарке де.Аз имам 2  до 450кг по документи,но сега ги товара с половин кубик пясък,като тонаж не знам колко е.Ремаркетата обръщат ресорите и лягат на тампоните  :lol: ,доста трудно се контролират,но полека лека няма проблеми,откарвам си ги на вилата на 20 км.

За да не отварям нова тема и с извинение към автора на темата  и модератора искам да задам един въпрос: смятам едно от ремаркетата да го преправя за превоз на мотори,но не знам как се регестрират и ще имам ли проблеми със закона с преработено ремарке?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.