Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Венилатора на парното спря да духа? ОК1


minkov89

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Вчера вечерта ми се прецака перката на парното. От както съм купил колата я усещах, че ще даде фира, но вчера отказа тотално. Колата е Октавия 1 с климатроник. Досега имаше едно дразнещо виене и промяна в оборотите. Независимо на коя степен е, често се затормозяваше парното само менеше оборотите. Сега обаче перката не работи въобще на която и да е степен. Случи ме се за първи път преди 2 седмици, тогава пак не тръгна, но оставих климатроника включен след около 10 мин каране перката заработи и нямаше проблеми. Вчера обаче след 100км нямаше принак на живот. Свалих управлението на климатроника за всеки случай да видя кабелите и буксите отзад, но всичко е точно. Самия модул работи, защото контролира абсолютно всичко друго, пробвах го няколко пъти, само перката не се включва на нито една степен. Никакъв шум не се чува от нея, проверих и бушона, номер 25 мисля беше, здрав е, смених го за всеки случай... нищо. Какво може да е според вас? моторчето или лагера на самата перка да е блокирал? Но ако беше лагера, моторчето нямаше ли да се чува, че се опитва да върти или има защита и изключва веднага?

 

ПП. Как да стигна до перката и моторчето? Какво се сваля, кората под жабката/жабката? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на Голф 3 или 4  е същия вентилатора,ако не ти се дават много парички вземи си един от някоя морга  но предварително го пробвай там да се увериш че работи .

Откачането е лесно натискаш леко на горе и завърташ и вентилатора излиза  с пластмасовия куплунг .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

В крайна сметка се оказа клеясала букса. Свалих го моторчето, направено е елементарно, всичко засега по тази кола, което съм разглобил е било много удобно, дано и занапред, ако се наложи нещо да е така. Та свалих го и тъкмо щях да го отнеса на един майстор да му види четките и си викам, абе що не го пробвам. Ток директно от акумулатора и щеше да ме хвърли 2 метра назад за малко :D Пробвах с пробната лампа на буксата има ток. Зачистих хубаво пиновете, личеше си, че не правят хубав контакт и засега реших проблема. Само виенето си остана, но като се оправи времето ще го сваля пак да видя втулки ли са, какво е :)

 

ПП Оказа се, че не ми работи клапата за рециркулация. Забила е на средно положение и не мърда на никъде. Като натисна бутона за вътрешен кръг се чува някакви прещракване за 3-4 секунди и това е, но не помръдва. Някакви насоки дали можете да ми дадете?

Редактирано от minkov89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия клапи.И аз съм така.Табло май ше се сваля на пролет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.