Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

модул46. cent convent


yuuli

Recommended Posts

Коеги здравейте.Спряха да ми работят прозорците,огледалата,зумера и задния багажник.А vag-com не може да се свърже с модул 46.Някакъв съвет от къде да започна освем масово тарашене из кабели и липсваща маса в модула на дясната врата?Шкодата е OKTAVIA1.6 AEE 75к.с.

Редактирано от yuuli
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо за изгорял предпaзител в бушониерaтa.Ако нямa такъв провери зaхрaнвaнето на модулa,отговaрящ за тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Кой е модула?Този в шофйорската врата,до волана или в пасажерската?Нямя изгорял бушон.Осветлението в салона,зумера и закл./откл.тръгнаха.Не се откл./закл.предните врати и не се отварят прозорците от вътре.От вън с ключа се отварят и затварят и четирите.Благодаря за вниманието.

Редактирано от yuuli
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е модула?Този в шофйорската врата,до волана или в пасажерската?Нямя изгорял бушон.Осветлението в салона,зумера и закл./откл.тръгнаха.Не се откл./закл.предните врати и не се отварят прозорците от вътре.От вън с ключа се отварят и затварят и четирите.Благодаря за вниманието.

След като се върнах до колата,прозорците си работеха.Дърпах кабели свалях и слагах букси и те все още работят.Не знам какво става.vag-com се свърза с cent.convent 46 и все едно нищо не е ставало.А проблема ми е от месеци.И последно като не работещо останаха предните врати.Не се откл.и закл.електрически.VAG-COM исписва implausible signal за двете врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

електрически  ---- имаш в  предвид с бутона  на шоф. вратата  или   с   оригиналното  дистанционно  на  алармата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с двете.Когато от вън закл./откл.с ключа, се закл./откл.всички без предна дясна и обратно ако съм от дясната врата се закл./откл.всички без предна лява,а с дистанционното и с бутона от вътре работят всички без предните две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коеги здравейте.Спряха да ми работят прозорците,огледалата,зумера и задния багажник.А vag-com не може да се свърже с модул 46.Някакъв съвет от къде да започна освем масово тарашене из кабели и липсваща маса в модула на дясната врата?Шкодата е OKTAVIA1.6 AEE 75к.с.

няма да се свърже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва  да  се прегледат  явно  всички  кабели   дали   идват 2та плюса и   кафевия  за  масата.

Евентуално   като се свали  кората на  някоя не работеща  врата  да се  види  дали   отива  ток   до самата  машинка  че  често  има студени  спойки  по платките.

 

Преди   да  започнат  тия аномалии   да си  правил  нещо  по  колата. Да  си  сменял  лампата в някой  плафон  или   друго?  При мен  има  подобна

 

аномалия  и  сега  съм  в  период   на тест,като  си мисля  че   проблема   е   открит (  до  като  не се появи  пак :)  ) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спойките във машинките съм ги припоил и съм сигурен че нямам проблем с тях.Минус със сигурност имат,а плюса идва от модула в шоф.врата и отива към самите машинки,така ли?Модула в шоф.врата го отварях и също съм го припоил,но си мисля,че от него липсва захранване.Сложих LED плафон но едва ли е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия плюс е постоянен и с него заключвам от вън,което работи,а другия се подава от модула във шоф.врата,така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коеги здравейте.Спряха да ми работят прозорците,огледалата,зумера и задния багажник.А vag-com не може да се свърже с модул 46.Някакъв съвет от къде да започна освем масово тарашене из кабели и липсваща маса в модула на дясната врата?Шкодата е OKTAVIA1.6 AEE 75к.с.

46-  е ССМ модула зад волана, под километража.

CCM1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото  и  да не  ти  се  вярва.......   Махни  си  лед  лампата  в плафона  и  всичко  ще  се  оправи.  изчисти  си  грешките в  46 модул

 

При мен това   поне подейства  вече  бая   време. Няма   да  ти обяснявам   защо  (защото   са  само теоретични причините )

 

Надявам  се   и  при  теб  да подейства  и  да  се потвърдят  мойте  опасения   и  след   това   да  премина към   оправяне  на лед осветлението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реалното   управление  на  машинката за централното заключване идва от   модула в   съответната  врата.

Има  2  кабела  към   мотора  на  самата  машинка    идващи  от  ел.блока  във вратата

 

мисля че  цвета   беше     сив    и    жълт.    Напрежението в тях  се  "завърта" в зависимост дали  се заключва   или  отключва

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес оправих проблема.Оказа се клеясали моторчета в машинките. Малко смазка на спрей и вече всичко работи.Заблудата дойде от това,че двете врати спряха да работят едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.