Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с фела 1.3 LX


lutenica

Recommended Posts

 Здравейте колеги собственици на Шкода! Скоро се сдобих с първа кола фела 1.3 лх карбураторна. Щях да пиша това в похвали ако нямаше толкова много проблеми точно в момента, в който аз я подкарах. Колата не беше карана 3-4 месеца, беше паднал акумолатор, нормално заредихме го. Две капчки за масло изгърмяха без дори да е карана, но сегашната все още се държи. Проблемите възникват на първият светофар. Колата работи на празен ход, но оборотите падат много рязко. Тъй като е с газова уредба реших че ще да е от нея. Да де ама и на бензин са покъртително ниски, но не чак толкова колкото да гасне както на газ, но и там не и достигат. Сменях гумички на изпарителя (с оригинални на ловато), смених делкото, настроено е всичко и тя пак си гасне, дори понякога в движение при намаляне на скоростта. На светофари дърпам ръчна и й давам газ за да вдигне оборотите, а и тъй като братята чехи са решили този модел да не бъде снабден с оборотомер, а с огромен часовник (явно е по-важен точният час от точните обороти), не мога да ви споделя с точност такива стойности. Колата е модел 97ма , някой от вас ако би могъл да предложи от какво да е още и да го проверя, тъй като е много симпатична кола и макар всичките ядове които бера с нея намери място в сърцето ми  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие сутринта при "студен" старт успя да запали на газ успя да мине 5 метра и се отказа, минах на бензин, но ефекта беше изхабен акумолатор от въртене. Явно тя не споделя моите чувства към нея :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие сутринта при "студен" старт успя да запали на газ успя да мине 5 метра и се отказа, минах на бензин, но ефекта беше изхабен акумолатор от въртене. Явно тя не споделя моите чувства към нея :D

 

По този въпрос да ти кажа, че няма нищо общо с нестабилния празен ход.

Когато изпарителя е студен, газта влиза в цилиндрите в течно състояние. Това не пречи да я запалиш студена на газ, обаче не трябва да я изпускаш да гасне, докато поне малко се затопли.

След това, резултата си го усетил. Двигателя е задавен, дори само от газта. А в комбинация и с бензина става още по-зле.

Трябва да се изчака известно време да изветрее. Или сваляш свещите/поне две/ и въртиш на стартер да се продухат цилиндрите.

За празния ход не мога да взема отношение. Ако кажеш дали държи обороти, като е студена на смукач/газ,бензин/ може да помогнеш до някъде на колегите.

За да работи на газ, първо трябва я оправиш да работи на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako ти дави на ,,студено'' около нулата и при минусови температури мембраните на изпарителя ти са приключили , личен опит от работа с

газови на колите , Ако след задавяне опреш ухо на корпуса му и чуеш съскане , това е сигурен белег , че са тръгнали или вече приключили.

Тогава загубват пластичността си и стават корави като тояги. :D

 

Нов , читав и коректно отремонтиран изпарител се спрваят при ниски температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ниски температури се справя само чайника с топла вода или най-добре да се пали колата на бензин и като загрее тогаз да се прехвърля на газ , а това със съскането е белег за заминала клапа или заседнал боклук в клапата за високо налягане и няма нищо общо с мембраните ... ако сцепи мембрана , това се вижда най-добре в охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Перпоръчително е мембраните и клапанчетата на изпарителя да се сменяват на всеки 30 000км.Не подценявайте  също филтърчто на газовия клапан.Като се насъбере графит в него  се влошава налягането на газ към изпарителя -съответно изпарителя желае друга настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си говорим май за АГУ.... човека няма стабилен празен ход.

 

Кире, колегата пише, че е сменял гумички на изпарителя. Аз разбирам - мембрани.

Гена, има изпарители, при които охл. течност няма нищо общо с мембраните и си минава през канал в алуминиевата отливка.

И това е точно с цел, за да не вкарва газ в охл. с-ма. Изпарителите Ловато не знам дали са такъв тип.

Без значение в какво състояние е изпарителя, ако не е затоплен, вкарва газта в течна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам разбирачите - човека казва, че и на бензин са му ниски оборотите - проблем с карбуратора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам разбирачите - човека казва, че и на бензин са му ниски оборотите......

Демек, всички писали в темата ;)

......За да работи на газ, първо трябва я оправиш да работи на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.