Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с моята О1 4х4


uboy

Recommended Posts

Единственото, което ми идва на акъла базирайки се на твоето обяснение е тока да "минава" през плафончето на вратата и после да отива към датчика на таблото, като тук трябва да имаме съвпадение и 2-те плафончета в предните врати да са изгоряли и като ги слагаш на шоф. врата тока да не достига до датчика в таблото ... едва ли е така.

Повече не мога да помогна по темата, наслука!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • uboy

    27

  • bega4kata

    4

  • Цецо75

    4

  • Trezeguet

    3

Най-много писали в темата

и 2те плафончета работят на дясната врата. Днеска ако ми остане време ще разгледам по-подробно къде отива кабела от плафона и ще пиша ако има развитие. Благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плафона се управлява по маса. Имам постоянен плюс на единия кабел и в зависимост дали е отворено или не на другия кабел се получава маса. Проблема обаче е че няма хубава маса. Намерих къде се свързват кабелите към купето, зачистих ги, но нямаше ефект и продължих да търся. Когато е отворена вратата на кабела (масата) на плафона спрямо купето се въртят едни 500 ома съпротивление. Въпросния кабел идва от ключалката и се разклонява в модула за управление а другия му край отива в плафончето. Разглобух модула , но той целия е залят с някакъв лак и студени спойки не видях. Остава довечера да пръсна и ключалката. Според мен там се крие проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте! Не мога да си извадя патронника за да освободя жилото, което пък да освободи ключалката. Четох из форума и из нета и навсякъде се обяснява че трябва да се развие един бол, който стяга гривната на патрона. Не разбрах само 1 болт ли е или 2 ? Аз имам 2 дупки но само в долната имам болт ( шестограм ). Той ли е и целия ли трябва да се развие? Аз го разхлабих но патрона не помръдва навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси!!

Проблема бе в бутончето което се натиска като се отвори бравата

Сега ще мисля с какво да го сменя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си бравата и всичко е ОК, но сега ново питане. Като заключа колата от дистанционното на ключа не ми работи комфорта, не ми се вдигат прозорците , но когато заключа на ключ и задържа ключа комфорта работи и ми вдига стъклата.

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорта все ощ не съм го оправил, но днеска ми стана нещо много интересно. Мерихме компресията на цилиндрите .. 32атм на всички цилиндри!

Като за двигател на тези километри ми изглежда направо нереално.

 

п.с. Благодаря на модератора че смени името на темата.. определно така е по-добре след повечето отркити проблеми по колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комфорта все ощ не съм го оправил, но днеска ми стана нещо много интересно. Мерихме компресията на цилиндрите .. 32атм на всички цилиндри!

Като за двигател на тези километри ми изглежда направо нереално.

Какво ти изглежда нереално?

Ако й е сипвано качествено масло, и ако са го сменявали редовно, и то през по-малко километри - съвсем нормално е моторът да е в добро състояние! :doubleup: :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна темата с нов проблем :P

Заиграх се с ABSa . Исках да видя дали работи и му направих тест от VCDSa. Пуснах тест на елетромотора и .. дърво :D никаква реакция и веднага получавам грешка 01276 - ABS Hydraulic Pump (v64). Проверих бушонитенад акумулатора - здрави. Единия беше малко окислен, оправих го, но пак никаква реакция и се чудя като гледам предпазитела е 30А дали няма някъде и някое реле, защото консумацията си е голяма в предвит бушона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си бравата и всичко е ОК, но сега ново питане. Като заключа колата от дистанционното на ключа не ми работи комфорта, не ми се вдигат прозорците , но когато заключа на ключ и задържа ключа комфорта работи и ми вдига стъклата.

:(

Нямаш повреда, и на моята октавия е така. За да се свалят и вдигат с ключа се прави прекодиране. Не знам как става, но във фв форума един колега от Русе го прави срещу заплащане от 20 лева. Ника му е vag_activator или нещо подобно.

 

Намерих още нещо http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=334438

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да това го четох и аз и сега заради него ще си взема стария кабел 401 защото с новия Hex+Can не става.. Пробвах всякакви варианти но не открива тръгва през виртуалния ком. Като го изпробвам ще пиша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих проблема в ABS-a. Извадих кабела на електромотора и му пдоадох 12V за да видя дали работи и се оказа, че работи... няма проблем в него. Тръгнах да се ровя и стигнах до кутията с бушоните над акумулатора. отново за да я огледам по-подробно. Обърнах я и видях че едната пътека която отива към буксата с 3те кабела е направо липсваща. Не знам от какво и как е станало, много странно! направих си един временен мост и проблема се оправи. Сега тези дни ще видя как ще го измайсторя за да е по-здраво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колеги еидн съвет ?

Отворихме капака на главата и измерихме разтоянието между вала и повдигачите. На първи цилиндър са бая над нормите (над 35 ). Обмислям смяна на всичките и да ме посъветвате ако имае наблюдение каква марка да взема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Малко да вдигна темата с нов проблем :)

Установих че ел. фаровите ми не работят. Въртят копчето но не помръдват на никъде и двата. Дали се дъни копчето или някъде по трасето има и някой скрит модул?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Да те питам за фаровете какво излезе,че и на мен не ми работят.

 

Четох и разни теми и повечето обвиняват моторчето във фара.

Ама пусто му време при тоз ветрилник навънка,ще почакат малко.

 

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше от моторчетата,странно,но бяха изгоряли и двете. Успех,дано и при теб да е от тях. Мисля че струват по 20 лв.парчето.и се сменят лесно. Фаровете също се свалят за 5 мин. Успех.

Редактирано от shkodilak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, и аз порачетох и все моторчетата уж са проблем, но все още не съм свалял фаровете за да проверя :) мисля тези дни да го направя. Като установя проблема ще пиша :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окс.

 

Да вида и при мен какво ще излезе,ще драсна няколко реда.

 

Поздрави

 

P.S.

 

Ето една тема:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/31586-%D0%B5%D0%BB%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BE%D0%BA%D1%821/

А ето как се махат моторчетата:

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk1/electrical_system/electrical_system/lights_lamps_switches_outside/repairing_headlight/removing_and_installing_the_headlight_range_control_motor/

Редактирано от Stoyan_B
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи отворих единия фар, извадих машинката и я разглобих. Установих, че моторчето няма сила за да премести фара. Когато му задам с потенциометъра за позицията на фара положение отговарящо на 3-ка на ключа и почна да променям позоцията на ключа моторчето се върти доста по бързо и с по голяма сила  от колкото в обратна посока ( от 0 към 3 ). Не знам дали това се дължи на проблем в моторчето или в интегралата, която евентуално да подава по нисък волтаж. Тази вечер ще измеря какво напрежение пуска за едната посока и какво за другата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.