Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Придърпване на 2.0 TDI


Metodiew

Recommended Posts

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Metodiew

    18

  • Pepino

    12

  • bega4kata

    5

  • stivi797

    3

Най-много писали в темата

Смених дебитомера с нов, колата продължава да придърпва в ниските обороти.

Отдавна ти написах нещо,на Л.С.още преди да си купиш дебитомера,че не е от него,но ти продължаваш.Не може да ти каже никой,ей така от интернет,защо ти е повредена колата.Може някой да ти напише ,че е от турбото.Ще го смениш ли,имам едно за продаване,звънни,ще се разберем ;)

Отиди на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбота имам и аз няколко в гаража (но от различни TDI - та- )...Идеята е да разбера какъв е чешита на колата и какво толкова не могат да и открият...

С новия дебитомер върви повече и харчи по-малко ! Констатация от преди малко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна ти написах нещо,на Л.С.още преди да си купиш дебитомера,че не е от него,но ти продължаваш.Не може да ти каже никой,ей така от интернет,защо ти е повредена колата.Може някой да ти напише ,че е от турбото.Ще го смениш ли,имам едно за продаване,звънни,ще се разберем ;)

Отиди на майстор.

 

Понеже аз съм този "никой,ей така от интернет", ще обясня по-подробно защо написах на колегата да пробва с друг дебитомер:

Аз имах идентичен проблем с моят двигател, който е същият като на колегата "Metodiew" - BKD. След като нямах никакви грешки в електронните модули на автомобила, с изключение на грешка за повреден дебитомер, която аз изтривах, а тя се появяваше 2 пъти последователно в интервал от няколко дни. След което пробвах с друг дебитомер, който обаче не беше моят номер(F 00C 2G2 055), а F 00C 2G2 036, защото такъв имах под ръка и автомобила повече не придрипваше в ниските обороти, нито записваше грешка за дебитомер.

Тогава написах на колегата в темата: "Ако искаш да решиш проблема, пробвай с друг дебитомер."

В последствие установих, че  маркуча на турбото на колата ми има цепка и изпуска налягане. Смених го, но автомобила вече не се държеше адекватно при ускорение, след което върнах моят оригинален дебитомер и всичко си дойде на мястото. Тогава колегата "Metodiew" още не си беше закупил нов дебитомер и аз му казах да провери всички турбопътища за цепки. Не само съм му писал, а и няколко пъти си говорихме по телефона. Той ми каза, че е ходил при майстор и са гледали маркучите и всичко е било наред. Дори му казах да не бърза да  купува нов дебитомер (при така стеклите се обстоятелства при мен).

Аз сам си диагностицирам проблемите по моя автомобил и в повечето случаи сам ги отстранявам. Дадох съвет на колегата в темата на база моя скромен  личен опит. След като никой друг колега не му дава насока как да си реши проблема, а повечето от тях, писали в темата го пращат да ходи на майстор (погледнете темата в началото), може би това е правилният подход.

На колегата "Metodiew" мога само да пожелая успех при решаването на проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи,не съм визирал теб изобщо!!!Защо така ми разбирате накриво думите.

Просто искам да кажа на колегата,да не продължава да пита за нещо,което от разтояние и чрез форума не може да се оправи и установи с точност.Това не е тема за бравите примерно,където е ясно от къде им е проблема....

За това съм му писал на лично,а не в темата,за да не се обидиш нещо,да отиде на майстор и че най вероятно не е от дебитомера.Ама той продължава да пита във форума.

Съжалявам и не знаех,че е ходил по майстори и не са я оправили.Пожелавам му успех,дано да се оправи по-скоро проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи,не съм визирал теб изобщо!!!Защо така ми разбирате накриво думите.

.....

Няма проблеми :friends:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ходих на няколко места, да. Обаче по закона за всеобщата гадост точно в този момент не си показва рогата и дори не могат да ме разберат за какво придърпване конкретно им говоря... И се почват едни предположения, които ги пише и в темата. Смени бензиностанцията, смени горивния филтър и тн... Всички тези неща вече съм ги направил. 

П.П И не съжалявам, че взех нов дебитомер, с него колата се държи много по-пъргаво и икономично, както вече казах. Пък със 100 и няколко лв повече или по-малко нито се забогатява, нито се обеднява.   :)

Е, ще пиша когато имам развитие. Поздрави.

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих на няколко места, да. Обаче по закона за всеобщата гадост точно в този момент не си показва рогата и дори не могат да ме разберат за какво придърпване конкретно им говоря... И се почват едни предположения, които ги пише и в темата. Смени бензиностанцията, смени горивния филтър и тн... Всички тези неща вече съм ги направил. 

П.П И не съжалявам, че взех нов дебитомер, с него колата се държи много по-пъргаво и икономично, както вече казах. Пък със 100 и няколко лв повече или по-малко нито се забогатява, нито се обеднява.   :)

Е, ще пиша когато имам развитие. Поздрави.

   Metodiew, не е проблема в дебитомера. Дебитомерът е вид датчик, който или работи, или не работи (така, както няма малко бременна жена).  ;) Това с чистенете му ..... според мене е чисто самозалъгване и може да помогне евентуално, ако датчикът не прави добър контакт. На сегашният ми автомобил (Nissan Almera N 16 2.2.DI) за 100,000 км. никога не съм чистил туй чудо, нито т.нар. EGR клапан. Прави същите магарии - от време на време придърпва на ниски обороти (особено изразено при потегляне с малко газ), от време на време на загрял автомобил променя от 700-800 оборота на 1000 оборота и пак връща. Проблемът, според мене, чисто емпирично (наблюдение) е в околната среда. Всеки двигател (и автомобилът в цялост) работи най-добре при определени условия на околната среда (температура, влажност, запрашеност и пр.). Именно прахта е причината за това придърпване. По мое скромно мнение. Така, както, когато при нас хората, когато сме с възпалени респираторни пътища и кашляме, така и при автомобила, когато въздушният филтър е задръстен с прахови частици, автомобилът "кашля", за да се прочисти. За мене решението е в смяна на въздушния филтър на всеки 10,000 км. Особено, след като си от София и ако караш редовно "градско".

   Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mordo ,ти пък какви глупости пишеш.....

Методиев,аз ти написах,че щом не усещаш разлика в динамиката на колата със закачен и с откачен дебитомер ,значи дебитомера е за смяна,но едва ли прекъсването е от него.

ето цитата от пощата ми:

bega4kata

Изпратено 28 април 2014 - 22:49

 

Това го разбрах,сменяй го.Щом като го откачиш не усещаш разлика във вървенето,значи не е добре дебитомера.

Но прекъсването е страннно да е от него

 

 

п.п.защо си мислите,че постоянно се заяждам с вас,напротив гледам да помогна ,ако мога.Намалих си писанията във форума,но май трябва съвсем да не се обаждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледана е и поправена цялата инсталация, за която имаше съмнение в двигателния отсек. На диагностика всичко е чисто, грешки няма. Колата продължава да си придърпва. Вече ми писна, май ще си я карам така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Колата продължава да си придърпва

 

Придръпването същото ли е както в началото (при около 1500-1600 оборота) или има разлика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички предавки със съвсем леко натиснат педал на газта, колкото да поддържа въпросните обороти, както съм написал в началото на темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Имам развитие, дано този път да е трайно.  ^_^

Та значи преди известно време един от тръбопроводите започна да ми омаслява при сглобката с другия тръбопровод (очертал съм мястото на снимката). Едва преди 3 дни отидох да го разглобим и разгледаме. На пръв поглед нямаше никакви проблеми, уплътняващата гарнитура вътре беше здрава и в добро състояние. Почистихме хубаво тази къса част от тръбопровода в двата и края при скобите и сглобихме отново като се постарахме да "щракне" хубаво и на двете места, понеже долното място не е особено удобно за хващане с ръка. От тогава до сега не ми е придърпала нито веднъж, а постоянно я тествам в досегашните "проблемни" обороти. Не смея да се похваля официално, но вероятно проблема е бил, че връзката при онази скоба не е била добре уплътнена, поне аз така си го обеснявам... Ако няма логика моля да ме поправите.  :)

Факт е обаче, че от тогава проблема липсва. Силно се надявам с това да се приключи и да не ми извърти същия лъжлив номер както преди. Поздрави.

 

Това е тръбопровода и мястото на омасляване за които говоря:

 

post-10467-0-34125100-1402662682_thumb.jpg

 

П.П От суеверна гледна точка, май точно днес не трябваше да се похваля.  :lol:

Редактирано от Metodiew
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, гледахме го и това място, но на пръв поглед всичко изглеждаше абсолютно нормално. Дори ако не беше омаслило там едва ли някой би се усъмнил... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Аз имам същия проблем , Пасат 2006г, 2.00 ТДИ 140 коня , ДСГ кутия .  И при мен придърпването се получава при плавно подаване на газ между 1300-1500 оборота . Поне от година я карам така , в четвъртък ще я карам в сервиз да видим какво ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Някакво развитие по темата,че и мойта е така-суперб  2.0 тди 140 кончета.Смених наскоро мъркуча за високото налягане,ама придърпването си е от доста време-мисля си че и преди си е изтървал,ама е било малко и не съм го усетил.Утре отивам пак да го оправят понеже е омаслен и пак изтърва малко.Дано да е от него-колата е евро 5 ама ми цапа бронята(бяла е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.