Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем при смяна на скорости


BECETO

Recommended Posts

Колеги,давайте акъли.Моята Фелиция и хареса да я бърникам и отново ми први проблем.Този път май ще я нося на доктор?Проблемът е следния:...Когато сменям скоростите предърпва все едно,че ще и свършва горивото.Изфорсирам я на свободна и след това отлита...По някога се чува,но рядо пак при горе посочената ситуация простъргване,като звук на хлабав ремък.Давайте акъли къде и какво би могло да е...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Весе , пробвай да сменяш предавки на по-високи обороти , така че мотора да не слиза под 2000 об/мин и кажи дали пак се задъхва , а просвирването ще се оправи с едно леееко обтягане на ремъка.

После направи още един експеримент - карай някъде бавно на по-висока предавка (3-4 с 1400-1800 об/мин) и виж дали ще има придърпване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Първо да се извиня на модератора за грешното заглавие,което той оправи.Сори,но бях бясна.Тази моя Фела започна много да ме ядосва,но все пак си я обичам.Та да се върна на темата.Изчетох на сто места за подобни проблеми и реших да се захвана отново сама,за да стигна до болното място.Та какво направих?!Отворих капака и започнах да проверявам всички кабелни обувки.Имаше доста хлабави и с клещите позатегнах някой и ги почистих всичките със шкурка.Е,не се оправи проблема.Отидох в магазин и си купих чисто нови свещи за газ.Марката не мога да Ви кажа сега,че не ми се слиза до колата. :) Помолих един съсед за  "луличката " и тъкмо щях да запрятам ръкави да ги сменя и какво виждам?!Кабелите от свещите към дистрибуторната капачка не бяха на мястото си.Поне по моя преценка.А и самата какпачка е номерирана...Хващам си колата и отивам на моя доверен МАЙСТОР. Това,което предполагах излезе вярно. Но нямам спомен кой и кога ги е бърникал тези кабели. Казах му,какво съм направила.Показах му свещите и се заехме за работа.Смъкнахме старите,измерихме и компресията за всеки случай.Сложихме новите и наместихме кабелите да са както трябва. И о чудо-колата тръгна...Та отново се убедих,че не всеки е майстор. :) Сега ще си сменя и водната помпа,но ще пусна нова тема,за да види модератора,че съм си взела поука.Чао за сега.Ще се срещнем в другата тема... :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При разменени кабели колата няма вариант да върви. Нещо са те хлъзнали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и така да е,направихме всичко горе написано и сего върви без проблем.Друго нищо не сме пипали.Сега си сменям скоростите,набира си,върви и изобщо не предърпва и не реве като заска. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не върви ли ?!?!?!  :o  ... това е Фелиция ве ооойййййй :tongue_1: ,не кат вашите модерни - да лъскавее и блести ;)

Драпа си на два цилиндъра и още как .... ма де вика колежката е кат запорожец,хехе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност цифрите на сивите капачки са мааалко грешни (ако се зацепва мотора по книга) ... по тях първи цилиндър е от към фара , а според книгата и според белега на делкото за зацепване е към вакуумния регулатор ... демек Весе някой вече ти е зацепил мотора към четвърти цилиндър , а проблема основно си е бил от свещите .

Тез свещи за "газ" не са много читави и при първи удобен случай се снабди с едни Шампиони и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.