Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новата Octavia Scout


gogata

Recommended Posts

На мен лично на puf-paf много повече ми харесва отколкото скаутската версия.Тези пластмаси изглеждат ужасно на това синьо(но все пак всеки си има вкус)...Идеята за танка е интересна ама са много бавни :fiu: .Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

На мен също не ми допадна новият Скаут! Сега мислим за нова Шкода, че Фабията за семейство от четирима е малка :) и видях, че има и модел 4х4 без да комби! Хареса ми, TDI-CR / 110 kW / 150 к.c., DPF, 6M, 4x4, но не знам какво да очаквам като разход на двигателя при тази модификация!

Скаута ми се вижда твърде скъп за оборудване Амбишън + , а и не смятам да я юркам сериозно извън пътя!

Който може да помага! Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодиво в голяма грешка си за мигачите на огледалата. Аз си съдрах стените на гаража с тях, а мигачите не са мръднали. Най-отговорно заявявам колко са здрави, явно пластмасата им е дебела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодиво в голяма грешка си за мигачите на огледалата. Аз си съдрах стените на гаража с тях, а мигачите не са мръднали. Най-отговорно заявявам колко са здрави, явно пластмасата им е дебела.

 

Ако това е така, от опит, защото мигачите при твоята са същите - много ти благодаря, Пуф-Паф!!

 

О3 Скаут е точно моделът, който чаках с огромен интерес повече от година. Не искам да си развалям впечатлението от няколкото външни разочарования (за 2 от тях вече писах горе).

 

Иначе идеята за танка безспорно е добра. :D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ходих да го видя този Скаут. Все едно гледам малко набъбнала отвсякъде моята кола :) Гумите са му едни баници225/50 R17 и пак се губят в калниците...които са издути със закачени пластмаси доколкото видях на по един винт от вътрешната страна на калника. Харесаха ми праговете, ще се поинтересувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да го видя този Скаут. Все едно гледам малко набъбнала отвсякъде моята кола :) Гумите са му едни баници225/50 R17 и пак се губят в калниците...които са издути със закачени пластмаси доколкото видях на по един винт от вътрешната страна на калника. Харесаха ми праговете, ще се поинтересувам.

 

Викаш и теб не са те впечатлили пластмасите, в случая на калниците?

 

Едно предимство на този Скаут пред твоята е по-високият просвет... с 1 или 2 см, отчитайки факта че дори имаш пакет лоши пътища доколкото си спомням, а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-висока е определно като освен просвета и гумите са й по-големи.

 

Не съм впечатлен от пластмасите наистина, но колата си изглежда много добре. Ще бъде фактор на пътя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Днес имах възможност да я покарам малко колата, Скаут 3 дизел 150 коня, ръчна. Много ми хареса колата. Сега за пластмасата не знам, не мога да дам кой знае какво мнение, но да сякаш малко разочарова. Бялата лайстна под решетката отпред беше ожулена от някого и трябва да се смени, иначе си остава. Аз точно за тази лайстна си мислех, че е предназначена да предпазва от такива декоративни ожулвания. Иначе гумите мисля са ок и в духа на автомобила, т.е. малко по-подходящ за офроуд уж - ако гумите лепнат на калниците вместо да се крият в тях, то ще опира на повече неравности.

 

Това, което много ми хареса е как се държи на мокро. Аз досега не бях карал 4х4 кола и не знаех какво да очаквам, но може би това беше най-сериозния фактор за доброто поведение на пътя. Не поднася дори и като я напънеш в завоя на мокро, позволява грешки и ще си отидеш жив и здрав и със здрава кола. Честно казано върви на мокро по завои доста по-добре от моята кола, която е почти със същите гуми (Pirelli Cinturato P7 само размера е 225/50/17 вместо моите 225/45/17). За сухо сякаш не е точно така, но на сухо нямах възможност да я покарам особено добре, то с това време днес.

 

Дизела ми хареса как върви, но до 100кмч, след това разликата с това, на което съм свикнал, става доста сериозна. Подаването на газ се държи малко странно на първа скорост, т.е. губи мощност внезапно дори и без да си отнел газта, но се свиква предполагам, оправя се с по-смело натискане на педала.

 

Това, което не ми хареса е волана. Малко изкуствен, не дава най-доброто усещане на колата. Спрямо моята кола ми хареса значително по-малко. Не знам дали има значение, че аз имам режим на шофиране и винаги карам с твърд волан.

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97153542/IMAG1219.jpg

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/97153542/IMAG1221.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Сега за пластмасата не знам, не мога да дам кой знае какво мнение, но да сякаш малко разочарова. Бялата лайстна под решетката отпред беше ожулена от някого и трябва да се смени, иначе си остава. Аз точно за тази лайстна си мислех, че е предназначена да предпазва от такива декоративни ожулвания.

 

Точно от това се страхувах и не ми хареса, като го видях първия път в салона на ЕТ. Въобще не ми се връзва с концепцията за "Скаут". Май ще се окажат прави критиците, дето разправят че цялата история около версиите Скаут е маркетингов трик за по-малко от 2 см по-голям клиренс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е красив Скаута. Не мога да разбера какви кусури му търсите???????????????  Пластмасите за за това.ДА ПАЗЯТ.Може и да се надраскат,кола е, кара се Придават и друго усещане за колата,усещане за практичност.

Слагаш им по едно защитно фолио и филмът с одрасканите пластмаси свършва.

Дизелчето е най-нормално да набира по-плавно и да не се изстрелва като ракета,особено в по-високите обороти.

 

Не знам маркетингов трик ли е или не,но Скаут модификацията е поредната възможност от Шкода да си избереш подходящ за твоите желания и усещания автомобил.

 

1.Който харесва Бегачки взема РС.

2.Който харесва Практични автомобили с цел стопроцентово целогодишно каране без да се притеснява за дупки,снегове и т.н.взема Скаут

3.Който обича Златната среда си взема конвенционална Октавия,която също изобилства от варианти в двигатели,кутии,предно, 4х4 и т.н.

4.Който иска да не му се драска и да изкачи връх Мусала с превозното си средство си взема БТР.

5.Който не знае какво иска ................................никой не може да му помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.