Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на стопове Octavia I


nedyalko_kostadinov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

ще се нуждая от вашата помощ по този въпрос. Модела ми е преди фейслифта и си намерих стоповете от следващият модел + пластмасите. Намерих само една подобна тема където се споменава че трябва да имам и жак. Нещо допълнително ли трябва да взема или просто се има предвид буксата на новият стоп. Ако има нещо подобно като тема също ще свърши работа.

 

Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

благодаря ти за бързият отговор. Питах за подобна тема, ако има такава и съм я пропуснал да не правим нова. В момента съм намерил стоповете с телата за крушките и пластмасите (не помня дали има още нещо като жак към стоповете). Ако нещо допълнително трябва да изискам от колегата, от когото ще ги купя да го изискам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте отново,

 

ще пиша няколко неща как протече всичко, за да изясня всичко по смяната тъй като досега е нямало подобна тема. Стоповете, че стават, стават. Захващането с болтовете съвпада идеално, просто когато ги поставяте започвайте от долните болтове. Окабеляването пасва идеално, и затова нямате нужда от буксите и кабелите на фейслифта. Стандартното окабеляване си е 1:1. Единствено, ако си вземате стопове има 2 броя крушки, които са по различен модел от към крачетата за поставяне(двете крачета не са разположени едно срещу друго на 180 градуса, а на около 120), та ... ако нямате такива крушки трябва да си набавите. Едната е жълта за мигача а другата е двойна за габарит + светлината за мъглата. Старите стопове са с по 5 броя, а новите с по 4.

 

Проблема идва с поставянето на пластмасите. Тъй като пластмасите са по-малки на височина, съответно и мястото на бронята не пасва. Решенията са две:

 

1. Много изчисления, проби и грешки докъто направите нови изрязвания на бронята с ъгълчетата и улеите за новите пластмаси. Аз лично се отказах от този вариант, тъй като ще отнеме доста повече време

2. Изрязвате улеите изцяло и със съвсем малко полиуретан във външните части запелвате пластмасите. Казвам само във външните, защото за вътрешните краища се захващат с видия и това е предостатъчно. 

 

Тези дни ще направим стъпка 2 и ще приложа снимков материал за по-добра нагледност. За съжаление не успях да направя снимки на бронята в оригиналният ѝ вид и затова ще снимам вече изрязаните улеи.

 

И накрая ... смяната си заслужава защото колата се отваря доста и не съжалявам че трябваше да поизрежа това онова от бронята и да залепя пластмасите под стоповете  ;)

Редактирано от nedyalko_kostadinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен работата е, че преди има няма 6 месеца си взех друга тъй като ме удариха но тогава нямах възможност да сменя и стоповете. Сега също ще ми дойде доста скъпо да сменя, а и ще има разлика с предната. Принципно старите брони ми харесват повече с допълнителния черен "спойлер" отдолу :)))) Но това също е вариант за тези, които биха искали да си сменят стоповете :)

 

Въпрос на личен вкус и средства :)

Редактирано от nedyalko_kostadinov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.