Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чип тунинг 1.9 тди(105к.с.)


yankof

Recommended Posts

Цецо,моята свири от 2 години на бас че още 2 може да изкара и с малко повишено налягане(да не дърпам дявола за опашката).Рано или късно си заминава турбината няма как...Аз специално обаче и за миг не съжалявам-дори на против карам колата с голям удоволствие.Поздрави!Ех не спрях да ви се хваля момчета :lol:

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    11

  • dentist

    11

  • yankof

    8

  • Цецо75

    5

Най-много писали в темата

Аз нещо малко по-друго имах предвид, но нейсе.

 

Не ща да се хващам на бас, желая ти да го спечелиш.

 

П.С. За протокола - свирнята е нещо много относително. Една калпава турбина може да не издава гък и да се строши. Може да свири и 10 години без проблем. Пример - мойта в момента пренадува на 2 бара като я застъпя (при зададени 1.45!). Това е много голямо пренадуване. Разлика в свирнята няма. Свири си колкото обикновенно, ама аз съм без катализатор и е нормално да свири. Реално по нищо не можеш да разбереш, освен по манометъра.

 

Мойта обаче е италиански кенеф, така че спирам. Всеки си има кола и глава :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да се изкажа и аз, малко да ви нахрана  ;)

 

Ако на мен някой ми беше казал преди години, какво ме чака с моя проект, можеше и да не се захващам.........но, мерак....за което не съжалявам!

Като започнем да говорим за тунинг на автомобила /след чип/ всеки трябва да е наясно, че агрегатите на колата започват да се натоварват в пъти повече от заводските предвидени. Според мен в тунинга не трябва да се правят компромиси с влаганите части и консумативи, всичко трябва да е възможно най-доброто! Въпреки, че и в такива случаи се получават грешки и може кола за десетки левове тунинг да се счупи още на диното! така че в тунинга гаранции НЯМА!

Затова като нямаш "гъз", стоиш и гледаш другите или просто се хвърляш във филма...

Много ми става смешно като се заговори за рисковете на съединители и турбини......еми вие какво искате? Тези неща са консумативи и се износват, дали за 100к или за 10к км, това са неща които няма да надживеят купето!!! Хем ми се иска, хем не ми стиска...

Повечето теми за тунинг се обръщат на съвет за безопасен тунинг - "недей повече, че да не се счупи това и онова, 150 кс. ти тигат" 

Ок, нека всеки да знае какво трябва да направи за да има кола 200-300 кс. и колко ще му струва това, ама не плашете хората. Всеки си преценява възможностите и знае до къде може да стигне.

ето ви пример с моята кола:

Като започнах с проекта нямах никаква идея какво и колко искам! Знаех само че искам повече мощност, но колко?!?!? Ми де да знам като не съм карал коли 200-300 коня?!?!? 

1- во хибридно турбо от Сами, кулер и ремап. Айде дюзите са малки! Нови дюзи, ремап. Генерацията е малка, колата е запушена. Нова генерация!  

Стана 200 коня, не спира! Айде големи спирачки, вече спира ама се клати като пикап, айде окачване и тампони....

Вече са ми малко тея коне, айде ново турбо, нови по-големи дюзи, голяма бензинова пампа! 

Имаме 300 коня, пак ново окачване, че това от RS не става! Спирачките стават ама прегряват, айде сега накладки EBC жълти -250 лева предни!

Генерацията вече е малка за тея коне! Стоковия съединител умря, то остана и да не умре! айде керамичен нов,  ама пък гумите не стават, вътри на 1-ва 2-ра 3-та, айде 2 нови слика! Ама джантите са много тежки, айде леки.... 

За масла и филтри няма да говоря, че една смяна ми е по-скъпа от колкото на нова кола в ЕТ ама аз ги сменям през 5к км.

 

Абе, хубаво е човек да си има хоби  ;)

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много повече счупени турбини съм сменил на нечипосани коли,отколкото на чипнати.На чипосани коли от мен пък,са се счупвали само 2 турбини.Едната на Калата-пратих му нова за моя сметка,и другата пак на 2.0тди,но тя не се е чупила,а постепенно започна да пуска масло.На колегата Карол.Но това изобщо не означава,че точно пък ремапа е виновен,защото на всички други,които чупят турбини са си със заводските софтове.Несъмнено е ,че се натоварва турбото малко,но ако се сменя масло на 8-10 000 няма проблеми.

Но да знаете,че нещо като се счупи по колата ВИНАГИ ПЪРВО СЕ ОБВИНЯВА МАПЕРА.Независимо,дали повредата е пряко или не пряко свързана с това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, "винаги" си има изключения, спомняш си предполагам моята реакция след като съединителя направи фасон след интервенциите! Колкото по-малко запознат е един човек с принципа на работа на автомобила и евентуалните рискове след засилване, толкова по-лесно е да търсиш вината в мапера. Да не говорим, че на всеки му се кара (по-)бърза кола, но не му се наливат баснословни суми за тунинг!? Е как да стане? 

Я да се изкажа и аз, малко да ви нахрана  ;)

Красноречиво!  :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че искам да защитавам Сами или неговите колеги от други краища на България,но нали в крайна сметка с това се занимават от години...Като се преебат на 5 6 човека колите и дотам с репутацията.Не искам да излизам интригант,но знам случай за кофти ремап в Madness на BMW 330 X бензин както се води там,което в последствие хвърли глава и т.н..Няма 100 % гаранция...Не че искам да хваля моя човек,но понеже ме видя че имам известна доза съмнение се разбрахме да карам месец преда да му платя и ако не ми хареса да не му плащам.Разбира се платих му след 2 дена и 1500 км B)

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.