Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чип тунинг 1.9 тди(105к.с.)


yankof

Recommended Posts

Привет колеги, имате ли впечатления, удачен ли е чип тунинг на Октавиа 02 - 1.9 тди (105кс) 2007г. , евентуални плюсове и минуси, проблеми, препоръки  и т.н.? Благодаря предварително :)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    11

  • dentist

    11

  • yankof

    8

  • Цецо75

    5

Най-много писали в темата

Удачен е,усеща се голяма разлика,дори и без да я надувам много турбината.Плюсовете са много удоволствие,минусите малко по-голямо натоварване на турбото и съединитела.

Един от най удачните мотори за тунинг,защото е здрав и има потенциал по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Удачен е,усеща се голяма разлика,дори и без да я надувам много турбината.Плюсовете са много удоволствие,минусите малко по-голямо натоварване на турбото и съединитела.

Един от най удачните мотори за тунинг,защото е здрав и има потенциал по принцип.

Благодаря, колега, а след чипосването кога евентуално се очаква да хвърли турбината и съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е перфектна турбината и се сменя масло не на 15 или 30 000,а на 10 никога

Може ли да се диагностицира състоянието на турбината преди да се прибегне до тунинг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като дойде кола за тунинг,преди да изтегля файла,свалям ауспух и турбопътя на входа на турбото и я проверявам механично за аксиален и радиален луфт.След което правя лог файл,за да разбера как е геометрията,актуатора и клапана за управлението му./в конкретния случай са тези нещата/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като дойде кола за тунинг,преди да изтегля файла,свалям ауспух и турбопътя на входа на турбото и я проверявам механично за аксиален и радиален луфт.След което правя лог файл,за да разбера как е геометрията,актуатора и клапана за управлението му./в конкретния случай са тези нещата/

Много добре правиш, но за съжаление си ми много далече, в София някой прави ли го това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих при Брезел, моята беше 90 кончета/210 нютон метра, стана 114/280, удоволствието е голямо. Турбината не проверява, но прави диагностика първо...

1397314_701046773240655_1353889489_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен ли си и колко км си изминал?

Редактирано от yankof
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам около 40к километра с чип от 105 коня на колко точно не знам пак от колегата Богомил a.k.a Брецел. Тогава още нямаше дино да я замерим преди и след. 

Разликата е огромна, хем го помолих да я пипне леко само, без да я натяга излишно. Най-голямата разлика идва от 120км/ч нагоре където поема просто чудесно при подаване на газ.

 

Намирам се в София, който има желание нека ми пише да мине да я пробва как се усеща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирам се в София, който има желание нека ми пише да мине да я пробва как се усеща.

Колега, за мен би било интересно да направим сравнение. Четейки коментарите на хора, които имат стокова 105 к.с. започвам силно да се съмнявам, че моята е 105 к.с. Нямам интерес към чип тунинг и повишаване на мощността, просто ме човърка дали не съм я взел чипната, без да знам.

 

Междудругото колко струва един дино тест ?

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачете я на ваг ком, направете едно лог файлче, вижте изканото налягане на турбото и много лесно ще се разбере дали е чипната :fiu:

Редактирано от z3f1r40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачете я на ваг ком, направете едно лог файлче, вижте изканото налягане на турбото и много лесно ще се разбере дали е чипната :fiu:

Да, наистина. Мерси за идеята, не се бях сетил. Хмм като я взимах преди година правихме лог, но както и да е. Така ще направя пък да видим :)

 

Не можах да намеря документа "Списък с канали", който се споменава в темата с обяснения как се прави лог. Но от изчетеното излиза, че ми трябват 8-ми и 10-ти канал ?

 

Иначе към колегата, който пусна темата  - в тази тема можеш да намериш още инфо за тунинг на 1.9 105, ако не си я видял досега:

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/42076-%D1%87%D0%B8%D0%BF-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-19tdi-pd-105%D0%BA%D1%81/

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 канал ти трябва

 

Пп. Опа бат Сами ме изпревари :PDT_Armataz_07:

Редактирано от z3f1r40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, наистина. Мерси за идеята, не се бях сетил. Хмм като я взимах преди година правихме лог, но както и да е. Така ще направя пък да видим :)

 

Не можах да намеря документа "Списък с канали", който се споменава в темата с обяснения как се прави лог. Но от изчетеното излиза, че ми трябват 8-ми и 10-ти канал ?

 

Иначе към колегата, който пусна темата  - в тази тема можеш да намериш още инфо за тунинг на 1.9 105, ако не си я видял досега:

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/42076-%D1%87%D0%B8%D0%BF-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%BD%D0%B0-19tdi-pd-105%D0%BA%D1%81/

Благодаря колега , но темата е изоставена , непълна и объркваща :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 212К км. как ли ще е турбината?...карана е предимно на дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yankof и аз като тебе се чудих година и половина до снощи,когато прибегнах към действие.Удоволствието наистина е голямо,моята турбина дори свири,но като и дойде времето ще я сменя.Моя майстор му казах излишно да не я бара много много.Но разлика при мен има огромна-може и да преувеличавам малко защото е от снощи,но определено си заслужава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yankof и аз като тебе се чудих година и половина до снощи,когато прибегнах към действие.Удоволствието наистина е голямо,моята турбина дори свири,но като и дойде времето ще я сменя.Моя майстор му казах излишно да не я бара много много.Но разлика при мен има огромна-може и да преувеличавам малко защото е от снощи,но определено си заслужава...

Благодаря за мнението колега, много удоволствие и безпроблемни километри да ти донесе чипосването, налаждавай се и със здраве:)! Би ли ми казл с кой мотор е колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е слаба няма какво да се чудиш, специално пък за 1.9, изпитана схема, мятай се :)

 

Благодаря за информацията за каналите.

 

Днес с Явката направихме 2 лога на Тракия. 3-ма души бяхме в колата.

Стойностите обаче не ми говорят нищо, а и не знам какви са стандартите.

Ако някой разбиращ хвърли едно око би било супер, за което благодаря предварително.

Канал 11 - http://dox.bg/files/dw?a=5e2f76c89d

Канал  1 - http://dox.bg/files/dw?a=2e3a77a57a

 

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мнението колега, много удоволствие и безпроблемни километри да ти донесе чипосването, налаждавай се и със здраве :)! Би ли ми казл с кой мотор е колата?

Колега ела до Пловдив да я тестваме няма проблем.1,9 TDI 105 PD BXE ми е двигателя.Искам само да видиш разликата и на следващия ден ще последваш примера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.