Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Добавяне на TPMS (tyre pressure monitoring system)


superba

Recommended Posts

реших да си активирам тази екстра и да добавя ресет бутон, та по този повод намерих следната информация

 

как се кодира с VCDS

http://www.myturbodiesel.com/wiki/tpms-activation-reset-and-disable-coding-with-vcds-mk6-vw/

 

 

как се прави инсталацията

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5852914-2010-Golf-2.5L-TPMS-Rest-button

 

и тук вече имам въпрос, тъй като с жичките не съм много наясно...

с две думи, кабелчето на бутона се извежда до АБС компа и се подва в 4-тата поред дупка в ляво ?

 

/ако знаете къде може да се намери бутонче, барабар с кабелната инсталация, пишете ми плс/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Активирай я екстрата и си я нулирай с ваг ком-а. То самото копче ще го използваш само веднъж - за да я нулираш и после няма да го ползваш. Пише че системата се нуждае от най-малко 1 час шофиране за да се адаптира и да отчита правилно. Мисля че е това :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулиране е нужно да се прави при всяко предупреждение и на практика и при всяка смяна на гуми!

Не съм сигурен, но е възможно да е необходимо и при откачане на акумулатора.

Т.е. бутонът не може да се избегне лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяко предупреждение да, но при сняба ба гунуте ако са същите не би трябвало да има проблем. За акумулатора не мога да кажа... Моя кабел винаги стой в мен затова може би така смятам за бутона. По принцип е желателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нуждае се от адаптиране, така е, но след това при всяко активиране не ми се занимава да паля ваг-ком. Ясно ми е, че не е най-добрата система, но все пак е добре да я има.

 

С копче е много по-лесна и чиста работата. В краен случай, ако не намеря оригинално, мога да сложа какво да е копче, но връзването така както съм го разбрал ли е ? Няма аз да го правя, ще накарам някой жичкаджия, но все пак искам да знам принципа, за да му го обясня. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не може да свържеш един кабел до абс-а и да стане. Трябва да се види маса ли му се подава, 12в ли... Иначе да може със някакво скрито копче да се направи.

 

Пп. Закачи я първо с вагкома и виж дали въобще може да се активира тази екстра!

Редактирано от z3f1r40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Нещо не намирам човек, който да свърши работата, за това реших да се пробвам сам ... 

като цяло това е диаграмата, която смятам да изпълня

TPMS_WIRING.jpg

 

от това, което разбрах от тук от там, има четири кабела

осветление

нула

входящ 12В

изходящ 12В (отива към АБС помпата).

 

Реално, когато се натисне бутона, се подават 12В към помпата.

Както се вижда смятам да ги взема от ESP бутона (правилно ли е така?). Въпросът ми обаче е: къде по точно в моята помпа да ги вържа ?

Горе в линка се обяснява как стават нещата при голф/бора, а според нета, при Шкода нещата били различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

така, и последният въпрос е решен, сега остава само да се хвана и да си го монтирам :)

 

всичко зависи от модела на АБС помпата. Моята е mk60ec1, при нея нещата изглеждата така:

 

оригиналните цветове на окабеляването са както следва:

- сив (входящи 12 В)

- черно/бял - изходящи 12В, това отива в PIN35 на АБС-а (при mk60ec1)

- зелено/черен - осветлението на бутона

- кафяв - нулата

 

снимка:

 

abscg.jpg

а както се вижда от картинката, ако сте с такава помпа и нямате активирано ESP би могло да си го добавите. По този въпрос не съм ровил, но така или иначе това е друга тема вече.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.