Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Зареждане на акумулатор на Супърб 2?


worldman

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

 

въпроса ми е как да подходя при зареждане на акумулатор на супърб 2? Мога ли просто да го сваля, да го заредя и да го сложа обратно или ще настъпи проблем с електрониката? Ако има някаква специфика моля някой да ми я опише по стъпки..

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм го свалял, в книжката не пише ли ? На мен от ЕТ при първата смяна на масло казаха, че не се зареждал добре, но пък проблема не бил в алтернатора ?!??! Искаха да го оставя за 24ч. за зареждане и да си платя за това. Колата я карам основно извън градско, при замерване при работа си държи 14,35V, а при изгасен двигател 12,7.... не знам какво толкова са видяли като проблем от сервиза на ЕТ, но това беше едиственната забележка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш възможност, зареди го без да разкачаш клемите. ама си трябва гараж за тая цел.

И аз изкам така да направя, просто профилактично,  но се чудех дали мога без да разкачам нищо - слагам зарядното на отворен капак, явно не пречи на нищо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще възникне ли проблем ако просто го разкача и го заредя? Четох някаде, че без разкачане имало риск от претоварване и гръмване на компютъра в следствие на потенциално НЕперфектно зарядно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще възникне ли проблем ако просто го разкача и го заредя? Четох някаде, че без разкачане имало риск от претоварване и гръмване на компютъра в следствие на потенциално НЕперфектно зарядно...

Е то ако зарядното не е изправно, сигурно има шанс да се прецака и акумулатора ако го забравиш по дълго време...

Моето например е някакво електронно и си спира само като се зареди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не твърдя, че съм запознат, но не виждам никакъв проблем да си свалиш акумулатора. Единствения "ефект" от това, е че ще ти се занули борд компютъра, което надали е някаква загуба за тебе.  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако зарядното не е изправно, сигурно има шанс да се прецака и акумулатора ако го забравиш по дълго време...

Моето например е някакво електронно и си спира само като се зареди.

Просто нямам 100 процентово доверие на зарядното*...едно да се прецака акумулатора, който и без това се чудя дали да сменя с нов друго е да се прецака ел. на колата... Та затова питам дали ще има проблем ако го разкача и го заредя отделно..

Редактирано от worldman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нещо не виждам проблем да си го свалиш??? Загубите ще са, както вече каза gogata, занулен дневен километраж, борд компютър, няколко системи ще изпищят, че им е спирал тока, но след минути ще забравиш, че си го откачал изобщо :)

 

Не се сещам нещо, което да спре да работи, въобще. А колкото до зареждане на акумулатора, докато е закачен - това никога не бих го направил (без значение колко е "качествено" зарядното) :) Както и не бих оставил само зарядното в гаража, без да го наблюдавам какво ще изпуши или какво ще се запали, недай си Боже! ;) Токът мигва, спира-идва пак, случва се по всяко време. Това е техника, която трябва да следиш на няколко часа, най-малкото, да ти е близко.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това радиото ти ще загуби настройките и, ако е фабрично, ще пита за код ;)

 

Купи си един акумулатор за UPS. Преди да разкачиш акумулатора го закачаш в паралел на клемите. След това махаш твоя, зареждаш го и го връщаш. Накрая махаш допълнителния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как радиото ще пита за код и настройки и т.н.? Това на моето радио не се е случвало никога :) Фабрично, стояло е без ток 40 часа почти... така, че.... Не знам при навигациите как е, ама моето не губи нищо (не би трябвало и другите да губят).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как радиото ще пита за код и настройки и т.н.? Това на моето радио не се е случвало никога :) Фабрично, стояло е без ток 40 часа почти... така, че.... Не знам при навигациите как е, ама моето не губи нищо (не би трябвало и другите да губят).

 

Поздрави

 

:doubleup:

 

Пепи, радиото не губи никакви настройки. Като закачиш акумулатора наново, те пита за код наистина, но след няколко минути самичко си разпознава, ако радиото е оригиналното на колата и си тръгва без код.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих си свалил акумулатора и така бих го заредил. Иначе ако трябва да отговоря принципно, НЕ няма проблем да си го включиш зарядното докато акумулатора ти е на колата, това го виждам ежедневно, на изложени салонни автомобили, като проблеми до момента не съм забелязвал :PDT_Armataz_07:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За радиото може и да съм се объркал. На мен ми е достатъчно, че ще ми се нулира борда.

 

Що се отнася до зареждането на място - от 4-5 години само така зареждам и проблеми нямам. Единствено дневните светлини (Philips) се включват и затова трябва да им махна бушона  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги!

 

Ще го сваля и така...радиото е фабрично, дано няма проблем след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.