Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бушон дава на късо,Шкода 120L


viv78

Recommended Posts

Дали някой се е сблъсквал с този проблем-бущон №1,до шофьорската врата,на Шкода 120л започна да дава на късо..или като свирна с клаксона или като пусна аварийните поработват малко и прегаря?Как се стигна до проблема-разглобих панелчето с лостовата система на парното защото беше разкачено и докато го монтирах усетих някаква миризма,но помислих че ми се е сторила..да ама не..бушона беше прегорял.Имаше много жици покрай него за радиото..за оборотомер,разкачих всичко но не се оправи,допълнителното което остана е едно ключе за принудително включване на радиатора,но то пък си  работеше нормално...та ако имате някаква идея??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади пак лостовете за парното и огледай много внимателно да не си прещипал някой кабел. За по-удобно, може да извадиш направо цялата конзола, заедно с пепелника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади пак лостовете за парното и огледай много внимателно да не си прещипал някой кабел. За по-удобно, може да извадиш направо цялата конзола, заедно с пепелника.

Да,цялото го бех извадил понеже зад пластмасовото панелче самата метална стойка на жилата беше откачена и само я завих на нейното място ..но явно пак ще трябва да ги извадя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли кабела към ел. контакта в улея, където водата се оттича ( от страната където е моторчето за чистачките )? Може да дава на късо към купето някъде. Там тече постоянно ток. Виж дали има разкачени кабели по панела с жилата за парното.

 

П.П. Много е вероятно да има проблем в ключа или в кабелите за принудително вкл. на вентилатора на радиатора.

Редактирано от Borkorn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли кабела към ел. контакта в улея, където водата се оттича ( от страната където е моторчето за чистачките )? Може да дава на късо към купето някъде. Там тече постоянно ток. Виж дали има разкачени кабели по панела с жилата за парното.

 

П.П. Много е вероятно да има проблем в ключа или в кабелите за принудително вкл. на вентилатора на радиатора.

Тези дни като имам време ще огледам..но странното е че по принцип нищо не съм пипал освен да съм извадил панелчето на парното и тогава стана проблема ...а ти си прав за ключето на перката на радиатора..то минава от там

Кой ел. контакт имаш в предвид-за моторчето на чистачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В зелената книга не видях някъде да пише кой бушон колко ампера да е,моя изгорелия беше 16,такъв ли трябва да е по принцип?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко консуматора / вериги са на този предпазител , трябва да отсеееш проблема като откачваш  съответната захранвана верига една по една .

На мене на няколко шкоди ми горя заради късо до  стоп машинките , виж там да не е опрял кабел /букса.Ако натиснеш педала и ти изгори, то ще се види :)Иначе е 16 А.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук пише на кой бушон какво е закачено. Имаш ли я тази книга - синята?

Мойта е зелената на Хорст Илинг и в нея пише какво е на този бушон №1-контакт на допълнителен консуматор,вътрешно осветление,клаксон,аварийни светлини,вентилатор на радиатора,стоп светлини .

При мен при натискане на клаксона или пускане на аварийните все изгаряше...ще пробвам и със спирачката...явно некъде дава на маса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятно 

Тези дни като имам време ще огледам..но странното е че по принцип нищо не съм пипал освен да съм извадил панелчето на парното и тогава стана проблема ...а ти си прав за ключето на перката на радиатора..то минава от там

Кой ел. контакт имаш в предвид-за моторчето на чистачките?

 

Ами има един контакт подобен на запалка-контакта. Аз го ползвам, за подвижната лампа. Отвътре в купето може да го видиш като погледнеш от бушонното табло най-горе в ляво. Отвън съответно е до водосточния улей на левия калник. Там кабела е + (жълт е при мен) и идва от бушон 1- 16А  (от ляво на дясно). 

Но щом проблема се е появил след свалянето на панела с жилата, значи е някъде там.

Редактирано от Borkorn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готово,проблема е отстранен !!!

Оказа се ,че допълнителните жици прокарани за принудително включване на перката на радиатора са протъркани точно където минават през купето-в дясно пред предното стъкло и влизат над краката на мястото до водача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.