Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Skoda Octavia II FL 1,9 TDI или 1,4 TSI


Axelerer

Recommended Posts

Здравейте,

 

За мое нещастие ми откраднаха Фабията преди известно време, понеже бях много доволен искам пак да си купя Шкода, но този път Октавия.

За съжаление ще е на старо, следователно с ръчна скоростна кутия.

Интересува ме кои двигател е по-наджден, предолагам повечето от вас са фенове на 1,9 TDI, но все пак искам да разбера мненията ви и какви наблюдения имате и към 2та двигателя (специално за 1,4 TSI, до колкото разбрах от статии имали проблеми но пук е са 15 коня повече).

Годишно правя по около 15 хиляди километра, кой двигател ще е по-подходящ за мен?

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По конкретно гледам тези 2 автомобила: oo.gl/Oe7OYm и goo.gl/dQ67FA

 

На обявате бензина пише TFSI но на двигателя не, само нея съм гледал на живо понеже още чакам да ми преведат пари от застрахователната компания, човекът каза, че няма проблем да я закарам в ЕураТек Плд. за проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.9тди е доста по старо поколение мотор.Поне с 10години разлика в разработките,но въпреки това съм за него. Най-здравия мотор е този.Държи на ремап и ремапа е ефтин-става лесно над 130 коня! за едни 400лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за инфото bega4kata! Доверявам се на експертното ти мнение, ще се насоча към този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой има ли мнение за тази кола? http://nesicars.cars.bg/c503080 И ако можете да ми кажете на какво да обърна внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дпф е.По турбопътищата я познавам.Гледай да не са ти го взели,че е скъп.Трябва да не пропушва грам и ауспуха да е чист отвътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че тук не става въпрос за 1.4 140, а за 1.4 122 к.с. Не знам за теб, но аз обяви, в които не знаят какво продават, с грешни технически данни директно ги пропускам - пример бензиновата, която си пуснал.

Ако си взимах нова О3 бих си взел новия 1.4 140, но O2 на старо определено 1.9TDI.

Moята също е 1.9 втора ръка и вече година е пушка, никакви проблеми :)

Редактирано от Alexandar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 122 коня е бензиновата в случая а тия имат проблеми с веригата...по принцип! Бензиновата 122 к.с.е по бърза но не е по икономична. Дозеловия 1.9 105 коня гори масло но по добре дизеловия в този конкретен случай отколкото бензина. Ако ставаше дума за новия мотор 1.4 бензин 140 коня, няма две мнения... той е уникален. Мноооого по бърз е от дизела дори и от най новия 2.0 150 к.с, малко по икономичен е от 1.9 105 а и е с ремък и няма проблемите на стария 1.4 122 коня. Тук се ориентирай към дизела!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората непрекъснато смесват при сравнение атмосферни бензинови двигатели с турбинирани дизелови...

Няма база за сравнение също и между атмосферен дизелов и турбо-бензинов.

Но ако сравняваме съвременни турбинирани бензинов и дизелов двигател с еднасва мощност, не бихме открили особена разлика във вървежа :sorry:

Разбира се има си съществени други разлики, но те са очевидни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От как гледах клипчето на Сами за сравнението на GTI и GTD... не мисля, че има какво да сравняваме турбинирани бензини с дизели такива. Ясно е къде е предимството като вървеж.

 

За всекидневно каране обаче, дизела си предимство, защото знае и 2 и 200. Поне за мен де. Като го караш кротко си яде малко, като го застъпиш яде повече, но пак е поносимо. Докато бензиновата турбинирана, като я застъпиш и прави фунии в резервоара. И на градско явно е така - няколко дни карах едно 1.8 TSI из града, е аз под 10/100 по борда не можах да  слезна. Верно трафик, задръстване, ама дизела над 7/100 по борд рядко съм го виждал. Ама който иска кеф... плаща.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за спама, ама не се сдържах! 100 коня са си 100 коня! Мощостта движи колата (работа за единица време). Атмосферните бензини се разгръщат точно по плавно, докато турбинираните дизели са по-експлозивни, а въртящия момент е производна на мощността по обороти. Голям въртящ момент - бързо нарастване на мощността и после почва да тъпче,докато атмосферните бензинки си се развъртат и още, и още, и то все по-уверено при някои мотори. От там е и субективното усещане че ТДИ-то върви повече.

П.П.: Този форум е най-културния и техническото ниво тук е най-високо! Откакто само чета опел-форума го осъзнах още по-силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.