Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

скоби турбо пътища


svenn1

Recommended Posts

Привет Колеги,

имам следното питане.. на Октавия 2 2.0ТДИ(BMM), има един маркуч, който според мен излиза някъде от турбината(пада се точно зад двигателя под дебитомера), та този маркуч е червен на цвят(може би с някаква цел) и в другият му край(не от към турбото) според мен скобата му изпуска(но може и някъде самият маркуч да е спукан, но точно от там издиша).. та на въпроса..имате ли представа какви скоби трябва да се сложат на този маркуч(все пак сигурно е важен и едва ли обикновени за водни съединения ще станат)? И евентуално от къде могат да се вземат скобите и този маркуч?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами надявай се.Твоя мотор бмм е от 8 клапановите с дпф/не ми се занимава  да го гледам в етката сега/,турбото е нагоре,маркуч,който да е червен не зная.Червен маркуч заводско на дизел има само арл мотора.Маркуч,който влиза в турбото-те са 2.От единия нагнетява,от другия смуче.Щом казваш че е до дебитомера значи е този от който смучи и следователно няма как да изпуска,а засмуква.Към дебитомера е с пружинна скоба,към турбото може и да е с винтова,може и с пружинна.Ама може и маркуча да ти е спукан,нали така казваш,тогава за какво питаш за скоби?Какво ще ти помогнат те?Просто недосмислици си написъл.Да си беше направил труда да го снимаш с телефона.Някой се е правил на майстор преди това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЛАГОДАРЯ!

Ще го снимам...

иначе дали някой се е правил на майстор преди това...може, колата не съм я купувал чисто нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,
отново след посещение в сервиза се оказа, че въпросното изпускане не е от турбо пътищата, а от някаква част наречена ЕГР кулер. Според тях на този кулер има някаква ос, която движи някаква клапа и тази ос се била изосила и от там изпускало. Прилагам снимки за по добро онагледяване.
Какво е вашето мнение, възможно ли е настина това, защото като питах в Еуратек за тази част, те ми казаха, че износването на това било невъзможно и че имало някакви гарнитури около това, които се износвали и по - скоро било от тях?

snimka.bg/automobiles/egr-cooler.801055

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.