Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Отново за Карбуратор Pierburg 2E3


Eney

Recommended Posts

   Вече съм занимавал форума с някои проблеми на моя Фаворит с карб. Pierburg 2E3, относно трудното студено  палене на бензин и работа на двигателя на 3 цилиндъра. Колата е газифицирана и на газ работи добре. Но в студеното време паля на бензин с проблеми. Свещи, кабели - не помагат. Колегата The Best Forman ме насочи към истинската причина - вакуум системата при първоначален запуск т.е. клапата не се притваря и въздухът е малко, сместа обогатена и давене на двигателя. Насочих се към вакуумния механизъм - в руски сайтове намерих богат материал как да се правят някои ремонти. Но до там не се стигна, защото при контролиране на механизма за здрава мембрана установих, че мястото, от където механизмът "взема" вакуум е запушена тръбичката. Това е поз.22 от чертежа. Моля, ако някой има под ръка такъв карбуратор, да ми каже какъв е диаметърът на този отвор, защото трябва да го разпробивам. Предварително благодаря, с надежда някой да помогне.

Vergaser2E3a1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Много интересен чертеж! Аз също имам проблем със студения старт, (стартирам по правилата от книжката- с натискане на газта до долу, за да се активира стартовата автоматика), особено при по- студено време- колата гасне, а когато тръгне се клати нагоре-надолу, давейки се. Като позагрее се оправя и си върви нормално, но първоначалното тръгване е истински кошмар. Моят карбуратор е Jikov, незная дали конструктивно е близък до Pierburg. Двама бивши монтьори от сервиза на "Еуратек Пловдив" ми казаха, че проблема е от мембраната, доколкото знам- новата е някъде към 30 лв. Колата е само на бензин. Ще %

Редактирано от plovdiv123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    И моят карбуратор е JIKOV 28-30 LEKR, но това е копие на карбуратора PIERBURG 2E3, произвеждан по лиценз в Чехия.

Проблемът е наистина или във мембраната на т.н.  "poll down" или, както е при мене, от запушен отвор т.е. няма подналягане или вакуум. Може също да се окаже и от спукани маркучета по тази пневматика.

    И все пак, ако някой може, моля да помогне и каже колко милиметра е горе-долу този отвор от поз.22 на чертежа.

     На чертежа е изписан сайтът, където има повече подробности за PIERBURG .

Редактирано от Eney
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разполагам с JIKOV 28-30 LEKR за резервни части, преди малко го разгледах и видях че от страната на поз.22 няма отвор. Това което е на поз. 22 на чертежа при JIKOV 28-30 LEKR е над позиция 3. Отвора на месинговата тръбичка е с диаметър 3мм, но от вътрешната страна на карбуратора е с диаметър 1 мм. Наистина в началото не можах да открия този отвор, а и с тел не ставаше - ползвах газ за запалки и дадох малко налягане от външната страна и отвора се отпуши. Като дълбочина на отвора ще Ви излъжа, със месинговата тръбичка дълбочината преди да ми спре телта е 4 см, после прави чупка и явно стеснява диаметъра. Дано съм бил полезен. Работя на смени, някой ако иска да замеря още нещо утре след 20:00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Прав сте  колега Бай Иван. За мястото на тръбичката съм се заблудил. Но информацията, че отворът не е праволинеен и че Вие сте го отпушили с повишено налягане, ми дава кураж, че със сгъстен въздух ще се справя без да свалям карбуратора. 

  Помогнахте ми. Благодаря Ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.