Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Октавиа 2 1.9 TDI палене след свършване на дизела


bukich

Recommended Posts

Здравейте, имам следния въпрос търсих, но не намерих във форума.

Та когато ти свърши дизела на О2 1.9 TDI и после заредиш пак как става запалването/обезвъздушаването за да запалиш пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е лесно. Помпата е електрическа, даваш на контакт няколко пъти и се пълни всичко. Така съм чувал. Статият 1.9 дизел не е така - на един приятел не успяхме да я запалим, трябваше да се обезвъздуши.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършвал съм го горивото, и после съм сипвал от туба - и си пали без проблем.

И между другото, дори и да светне лампата за остатъка от гориво - можеш да минеш още много километри, приблизително 200, или дори повече - преди колата да загасне! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стиви, айде пак почна. Резервата е около 7 литра. При това положение 200км са супер оптимистични ;) А, като се нагълта с въздух ми е много странно как точно ще запалиш ... ДИЗЕЛ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видях, че лампата светна - и да не мислиш, че много съм натискал?

Карах крооотко, кроооотко - като на погребение. :D

Но минах там някъде - към 200 км.

Имах и една пълна 10 литрова туба, и си казах - абе, дай да я видя тая кола, колко ще мине, преди да спре?

Пък за въздуха - вярно, после не запали от първия път. И трябваше да повъртя известно време ключа, докато забере достатъчно гориво.

Но изчаках приблизително 40 секунди, или може и 50 да са били, на завъртян ключ - и колата си запали! :)

Даже си спомням и какво си помислих - сигурно е останала само гняс на дъното на резервоара, и сега всичката е отишла в помпата, и може да има проблеми!

Обаче после като сипах тубата и като запали - и си работеше много добре!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност на О2 на резервоара пише 60л. По технически данни е 50л. Ако резервата е 7л, то 3л обем въздушният балон ли е толкова? Имам предвид този, който успокоява дизела, за да не бълбука и да се разпенва.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара на О2 е официално 55 литра.

Резервата винаги е част от номиналния обем, не извън него (т.е. на теория имаме 48 литра + 7 литра резерва).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара на О2 е официално 55 литра.

Резервата винаги е част от номиналния обем, не извън него (т.е. на теория имаме 48 литра + 7 литра резерва).

Която резерва е за 100 км нормално каране, само да вметна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е много относително. По книжка пише: the warning light for fuel reserve comes on, if the fuel level is still below 8 litres.

 

После всичко зависи от скоростта, която поддържате. Ако сте в градски условия, може и за 80 км да не стигне, но там не е притеснително. На мен ми се е случвало веднъж на магистралата към софия, при скорост от 130 ми изписа оставащи 140 км. След като намалих на около 100 км/ч ми изписа оставащи 160 км, което при разход от 5л/100км е нормално.

 

А дали може да се кара 200 км така не знам, това значи разход от 4л/100км, аз такъв не съм виждал на моята кола. Все пак при подходящи условия и наклон може и да е възможно, но не препоръчвам на никой да се пробва...

Редактирано от _Ghost
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж от простотия, се бях докарал до почти изпразнен резервоар. Т.е. някъде 5 мин преди да спра на колонката, колата вече показваше че имам гориво за още 0км... Потни длани :) Тогава мисля, че успях да мина близо 200км на резерва, ама не съм 100% сигурен дали достигнах до тая стойност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, след като ми светна лампичката - бордкомпът показваше, че имам гориво за още 120 км.

Карах - и така, докато не ми показа 0 км. Но после продължих да карам, и колата си вървеше.... И минах още близо 80 км.

Като се обадих и на един приятел с Пътна помощ - да ме качва на платформата, и да ме кара, ако не запаля, след като моторът спре.

Та затова казвам - минах 200 км, и вероятно и повече бих могъл да мина, ако карах още по-кротко.

Но после сипах тубата, повъртях стартера - и запалих. И не се наложи да прибягвам до Пътна помощ.

Та, правил съм го тоя опит, и казвам.

А и втори път ми се е случвало - вече случайно. Като и тогава пак запалих.

Иначе едва ли е полезно за двигателя..... Но и някакви вредни последствия - също нямаше.

Та, накратко - това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата(май :eusa_think: ) беше как се пали след свършване на дизела, а не колко е резервата и всякакви свободни съчинения по темата... Хайде стига със спама!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Та затова казвам - минах 200 км, и вероятно и повече бих могъл да мина, ако карах още по-кротко.

 

Та, правил съм го тоя опит, и казвам.

А и втори път ми се е случвало - вече случайно. Като и тогава пак запалих.

Иначе едва ли е полезно за двигателя..... Но и някакви вредни последствия - също нямаше.

Та, накратко - това е.

 

 От това по-кротко вече разбирам каране по инерция или ако някой те тегли, можеш да минеш и 2 000км. на резерва. ;)

 

На двигателя му няма нищо. Системата се самообезвъздушава. Това не е Чепел от 1950та г.

Страда единствено стартера и акумулатора. Но не е проблем, защото това не се случва всеки ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за каране по инерция - а за нормално каране, макар и кротко!

А за стартера и акумулатора - съгласен.

Но акумулаторът беше добре зареден, тъй че си завъртя стартера съвсем спокойно. И тая почти минута въртене - въртеше много добре.

Просто тогава ми беше интересно - на какви километри мога да разчитам, ако горивото ми е на свършване?

И сега вече знам отговора.  :)

Съответно - знам и че после си пали без проблем.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.