Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за покупка на О2 фейслифт


qm_hora

Recommended Posts

Здравейте! След дълго мислене реших, че искам да сменя старата кола с нещо по-голямо и се спрях на този модел, защото според мен получавам добро качество на приемлива цена, а и много ми допада външният вид и интериора на колата. Искам да ви помоля за съвет относно на кой модел двигател да се спра и някакви препоръки от къде да търся автомобил. Знам че е на късмет винаги, а и попрочетох темите из форума. Мислех да потърся за върнати автомобили при официалния представител, защото там има най-голям избор. Общо взето съм се спрял на седан с дизелов двигател 1.9, но повечето обяви по сайтовете са за комбите. Притеснява ме това дали 105 к.с. не са му малко на комбит, въпреки че не карам бързо (рядко вдигам повече от 100-110 на първокласен път и над 130 на магистрала, но не знам как се справя при изпеварване). Другия ми върпсо е свързан с 1,6 дизеловия агрегат - как е като изпълнение спрямо 1.9. Благодаря предварително,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от мен голям плюс за 1,9, мой познат има такава само че не е комби и е адски доволен и от возия, мощност и разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.9 не е комби, идеална е. Ако намериш читава - действай.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да дам положително мнение за 1.9 TDI, много надежден и един от най-безпроблемните в класа си (както не малко пъти се е писало). Имам приятел с Голф 5 с такъв мотор и е страшно доволен. А понеже му е тежък крака с леко и съвсем безопасно софтуерно пипване вече разполага с 143 коня и около 350Nm въртящ момент. Така, че не е никак лош избор.

На мен лично ще ми бъде много интересно да разбера нещо повече за 1.6 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с 1.9 TDI 105 hp и смея да твърдя, че съм нямал проблем с изпреварването. Колата си поддържа 140 на магистрала без проблем, единственото което липсва е 6-та скорост, която доста ще облекчи двигателя според мен. Така, че се замисли, ако пътуваш на по-дълги разстояния.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли, каква турбнина слагат на 1.6CR? В смисъл има ли резерв за засилване? Сами?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а що не се огледаш и в 2.0cr? мога да ти кажа как е 1,6cr като вървеж и разход спрямо 2.0cr. При по-спортно каране харчи повече, при леко каране разликата не знам и половин литър дали има на 100. 

1.9 105 коня сигурно ще е по средата, малко по-шумен, но пък се слави като най-здравото PD. За CR двигателите нека майсторите да кажат, все още ми се струва, че е доста нов, за да има някаква история.

Но за твоя тип каране всеки от тези двгатели ще ти свърши работа, просто вземи най-запазената бройка, щото при дизела това е от значение. Аз за съжаление не намерих такъв ..

разликата в килограмите м/у комби и седан е много малка, едва ли ще я усетиш, просто комбито е много по-красиво и функционално :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли, каква турбнина слагат на 1.6CR? В смисъл има ли резерв за засилване? Сами?

к и гарет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и още един въпрос. Видях в нета, че при запалване може стрелките на таблото да отиват до края и чак тогава да светват. Това за всички автомобили ли е (просто настройка) или трябва да е някаква екстра? А иначе не навъртам изобщо толкова много километри. Обикновено годишно правя 7-8 хиляди. За двигателите съм се насочил към по-малко коне защото първо се надявам, че с достатъчно и второ - данъка ще е значително по-малко.

Редактирано от qm_hora
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме служебна 1,6 TDI-CR - е супер си е. Няколко пъти я карах - много по тиха е от PD - много пъргава. Разхода е нещото с кеото не мога да свикна и до сега. Странно ми е как като карам нормално - 100-110 извън града и около 120-130 на магистрала - не качва над 4,5-4,6. Един път много я настъпвах - е максимума беше 5,0-5,1. За 1,6 двигател се справя чудесно и си има мощност за изпреварване.

Замисли се за данъка, след това разхода, комфорта (много по тих двигател е). Аз лично минах от PD на CR - и повече PD не искам. А и ако вземем под внимание малкото километри които ще се въртят, и на стила ти на каране - мисля че ако уцелиш приличен и пазен 1.6 CR - ще е по-добрия избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля че е рано специално аз да имам някакви по-задълбочени впечатления от CR двигателя, но карам Passat 7 2.0TDI CR и съвета ми е да избереш него. Пасата ми е на почти 60 000КМ вече и не съм имал проблеми, само смяна на консумативи. Освен това комън рейл двигателя е много по-тих и по-икономичен от помпа дюза както каза един от колегите в своя пост. Другото което е, чувам положителни отзиви и за 1.6ТДИ комън рейл от приятели, така че ако питаш мен аз лично бих предпочел КР двигателя, карал съм и ПД 1.6, но сякаш не ми допада. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6 пд,няма как да си карал.Естествено,че 20CR е много по-добър мотор.Но колегата пита за 105 коня.1.9 се е доказал през годините като изключително надежден.За това го препоръчвам.1.6CR е по-ново поколение,по хубав е,но има повече неща които да му се развалят просто.И тъй като са все още нови и на малко километри,не са си издали болежките....може и да нямат,времето ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

 

И аз започнах да се оглеждам за О2 FL, но забелязах, че се предлагат и със старите дизелови мотори (1,9 и 2,0 PD). До сега не съм карал дизел, а чета предимно положителни отзиви за тях. Изчетох темата за проблемните 2,0 дизелови мотори и затова се колебая дали изобщо да се заглеждам по тях. Въпросът ми е как визуално да различа 1,6 от 1,9 мотора? Видях няколко обяви, на които в заглавието пишеше 1,6, а в описанието 1,9. Следващият въпрос е дали 2,0 CR страда от същите болести с главата като 2,0 PD?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

1.6 TDI-тата започнаха да се появяват някъде към Лятото 2010-та, може би и след това. Моята е Януари 2010-та и е 1.9 ТДИ.

 

Ето как изглежда моята 1.9TDI PD:

https://lh3.googleusercontent.com/-uEk3nw8nRQs/UM8UZfbagMI/AAAAAAAAA6Q/UyWijPK62kM/s800/20121217_142031.jpg

 

Ето как изглежда 1.6TDI CR:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388442551854165&f1=details&slink=5oy94l

 

Тази е истинска 1.6 :)

 

Ако трябваше сега да избирам - вземам 1.9тди-то и не гледам към 2.0 (твърде много проблеми, а за 1.9 не съм чувал да се оплакват така) :) Ако трябваше да избирам нова - 2.0 170 коня TDI - това бих избрал. Дизелчето си е супер.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дефект може да се говори, когато главата изпляка на 20-30 хиляди. Повечето 2.0 тди, от проблемната серия, са на 200-300000 че и повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимките. До колкото видях само пластмасовия капак е различен. Другите неща са подредени еднакво.

Колата няма да се купува нова, така че вероятността да попадна на проблемен 2.0 е голяма.

Май ще се оглеждам за 1.9/1.6 и която ми хареса повече, тя ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на 1.6 TDI-CR ти препоръчвам да търсиш 1.9! По-стара технология, по-шумен и груб, харчи повече, обаче е изключително здрав и надежден двигател! Моята кола, ако не беше нова, щеше да е 1.9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какви болежки страда 1,6? Аз се бях насочил към него именно защото е по-нов, по-тих и малко по-икономичен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам наблюдения да харчи повече по-големия. Но може и да  е субективно, като цяло разликата в харчлъка е толкова малка, че не трябва да е фактор в избора.

 

За мен единственото предимство на 1.6 е тишината. Което хич не е малко де.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам клиент,който има фирмени коли,старите са 1.9,новите 1.6фл,и той твърди,че 1.9 горели по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат ми имаше 1.6цр, сега е с 2.0 цр, при него 1.6 цр се е случвало да дава и по-голям разход. Иначе общото му впечатление, е че като разход са еднавки, а в определени условия 2.0 е по-икономичен (по-високи скорости). Това разбира се е при неговият стил на каране, може би ако го караш свръх икономично (до 90км/ч и тн) 1.6 ще е по-икономичен ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.