Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги помагайте спешно (Фаворит 1.3 карб.)


Favorit94

Recommended Posts

Колеги случва се нещо много странно. Днес сложих фаворита на газ, в началото добре студена работи нагласих я да държи 1100 оборота прехвърлих на бензин екстра и там си работи, да ама загря почна да гасне на газ, регулирах малко изпарителя, почна да държи 2500 оборота на газ, а ако тръгна да пипам квото и да било по врътките гасне, прехвърлих на бензин гледам и там държи 3000 оборота, реших че е щото смених въздушния филтър, който беше бая зле, викам си чакай сега ще регулирам и карбуратора, развъртях винта дето подпира дросела докрай, оборотите паднаха на 2000, затегнах винта на емулсията докрай пак 2000, запушвам отгоре карбуратора с ръка никва промяна, махнах и + на  електрическия клапан за празния ход пак си работи... Не меша горивата проверил съм клапаните, като работи на газ примерно и реши да загасне след това не пали, ако и напомпам няколко пъти обогатитела на изпарителя и изчакам 1-2 минути пали форсира се всичко нормално и накрая пак гасне. Изпаритела е на 3000км вакуумен като съм взел вакуума с тройник от този за смукача. Не смуче въздух от никъде. Дайте някакви идеи колеги че колата ми трябва до петък, а вече се изчерпах и незнам какво може да и е.  :(  :(  :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуума за изпарителя се взема задължително под карбуратора ... тоз на смукача е над дроселовата клапа и съответно е променлив в зависимост от това колко е отворена клапата , а на изпарителя му трябва постоянен и за това или правиш тройник от вакуума за спирачките или дупка в колектора срещу 4 ти цилиндър , резба и щуцер.

За високите обороти и не гасненето при запушен карбуратор - предполагам смуче въздух от някъде ... вземаш една спринцовка с бензин , кореселин и пръскаш основата на карбуратора тръгне ли да гасне и да се дави гумения тампон е свършил ... оправи тез неща и после ще го регулираме (за предпочитане на газанализатор - първо на бензин , после на газ)

Успех!

 

П.П. Каква плочла си монтирал - горна с един отвор или два , под кутията на филтъра или във ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочката е с 2 отвора под филтърната кутия. Мен този вакуум ми се видя че е под дросела ама явно не е при шкодите, тогава ще взема от този за регулатора на делкото той 100% е под дросела пък да видим. За това дали смуче въздух почти съм убеден че не е колега, защото като мърдам карбуратора оборотите не се променят грам а и мойта не е на тампон а си е с гарнитурка върху колектора  :unsure: . Ще пробвам с вакуумите и ще пиша. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям опит.Автомобилът е "Фаворит"-карбуратор Pierburg 2E3. Вакуум за изпарителя на газовата уредба вземам чрез един тройник, закачен към щуцера на смукателния колектор, който се свързва към системата за вентилация на картера(описано е в кн. "Аз ремонтирам Шкода" - К.Косев - поз. 3 от фиг.2.58 на стр.49).Съветвам Ви и Вие да го ползвате.

Този щтуцер, преди да го ползвам, беше се запушил много яко. Наложи се да го разпробивам.

Явно такова запушване имам и на отвора за вакуум на карбуратора за управление на студен старт, при което двигателят се дави и работи на три цилиндъра. По този проблем съм писал във форума и колегата The Best Forman правилно ме насочи към този механизъм на карбуратора. След това намерих доста подробна информация за този карбуратор из руските сайтове и за поддръжка и за ремонт. Оказа се , че този отвор на карбуратора (показан е на фиг.2.50 на стр.45 от същата книга - долу-дясно) ми е запушен и тази система за студен старт не работи т.е. няма вакуум! С тел и шило не се получава отпушване. Ще се налага разпробиване. Ако някой има стар карбуратор, моля да погледне и ми каже какъв е долу-горе диаметърът на този отвор.

За сега мисля да се спася, като гуменото маркуче за вентилация на картера го аткача и запуша, а на негово място надяна маркучето на механизма за студен старт т.н. "pool dawn".

Редактирано от Eney
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оправих я, сега държи 1200 оборота на газ и толко на бензин, върви си прилично 120 ги вдига и поддържа без проблем (иначе преди на бензин съм и вдигал 177км/ч по гпс). Естествено след 1-2 седмици ще я настроя и на газ анализатор да си е всичко точно. Иначе колега този вакуум който бях взел аз си е точно под дросела и си го оставих него и е добре, иначе аз съм в грешка явно загледах се днес наистина е на тампон а не гарнитура...  :unsure:  Ще трябва да черпя по бира на някоя сбирка, мерси много колеги.  :lock:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.