Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Износване на гумите от вътре


viv78

Recommended Posts

И от двете страни, гумите не са центрирани в отвора на калника, виждат ми се изнесени напред, към предния мост. Прегледа ли тампоните на носачите ?! 

Днес не стигнах да прегледам тампоните,занимавах се със спомагателния хебел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • viv78

    28

  • joro-120L

    13

  • skodko

    7

  • Skoda 130LR/h

    6

Най-много писали в темата

Малко офтопик, ама като ги гледам тези гуми, замисли се колкото можеш по-бързо да ги засилиш в кофата.  :plate_offtopic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офтопик, ама като ги гледам тези гуми, замисли се колкото можеш по-бързо да ги засилиш в кофата.  :plate_offtopic:

Абсолютно си прав,но колата я имам от 2 месеца и имаше  по важни неща за отремонтиране, а и като ги сваля ще трябва да изтъркам джантите до ламарина ,но сега през зимата не ми се боядисва и за това ще изчакам да се затопли..та за това ще изчакат още малко :(

Редактирано от viv78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гуми са поне на 50 000км. пробег. Неравномерното износване е незначително за този пробег. Не разбутвайте ръкавите на полуваловете, защото положението няма да стане по-добро. Провери тампоните на носачите и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гуми са поне на 50 000км. пробег. Неравномерното износване е незначително за този пробег. Не разбутвайте ръкавите на полуваловете, защото положението няма да стане по-добро. Провери тампоните на носачите и това е.

Споделям твойто мнение,следващия път като отида в гаража непременно ще ги погледна.А за тяхната смяна се откачат ръкавите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....А за тяхната смяна се откачат ръкавите?

 

Не. Там няма да пипаш! Тампоните са към купето.

 

И от двете страни, гумите не са центрирани в отвора на калника, виждат ми се изнесени напред, към предния мост.....

 

На повечето Шкоди гумите не са центрирани в отвора на калника. Фабрично е. И при мен е така от нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гуми са поне на 50 000км. пробег. Неравномерното износване е незначително за този пробег. Не разбутвайте ръкавите на полуваловете, защото положението няма да стане по-добро. Провери тампоните на носачите и това е.

 жоро е напълно прав. Казахме ти , за гумените тампони и дори амортисъори. Сменяш ги и обезателно и динените кори слагай 175.70.13. Равнява се почти на височина на 165.80.13.Нама да буташ ракавите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 .... Казахме ти , за гумените тампони и дори амортисъори...............

Само да вметна за амортисьорите

Ако оригиналните амортисьори са читави, по-добре да не се сменят, защото са качествени и такива не могат да се намерят. Евентуално по обява, ако на някой са му останали от едно време.

Не се знае новите от магазина, дали няма да изкарат по-малко от съществуващите.

Освен това, износването на гумата при изпуснал амортисьор е от друг тип. Протектора е назъбен.

Все пак проверката ще си покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата наистина е легнала, но с две втулки ще стане екстра. Няма смисъл (лично мнение) от смяна на пружините.

Що се отнася до амортесьорите - и те са заминали. Поне съдейки по износването на гумата (протектора е като трион). Да не говорим, че гумите са Видинки, т.е. поне на 25 години :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......Що се отнася до амортесьорите - и те са заминали. Поне съдейки по износването на гумата (протектора е като трион)......

 

 На снимките не се вижда такъв ефект, друго си е като се види на живо.

Що не й натиснахте задницата да видите дали се люлее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 жоро е напълно прав. Казахме ти , за гумените тампони и дори амортисъори. Сменяш ги и обезателно и динените кори слагай 175.70.13. Равнява се почти на височина на 165.80.13.Нама да буташ ракавите. 

За ръкавите,разбрах никакво пипане

"динените кори"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейиии, един човек, с когото да се разберем с едно изречение. :)

Няма нищо. На всеки може да се случи. Може би на следващата среща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс това моета задница на паркинг стои по някога разкрачена. А когато съм карал с друга кола зад шкодата гумите си седят право , дори с фланците и рязаните пружини.

При паркиране на заден ход е нормално да се разкрачи малко, виж ако постоянно си стои така вече пружините са омекнали. Ако ги смениш с чисто нови от "японка" вероятно ще застане леко така: \ /, за моделите до 83 г. не съм проверявал имат ли разлика в дължината на задните, само за предните със сигурност има. Във всеки случай колегите са прави, че страничния наклон няма връзка с износването на гумите, така че няма проблеми даже напротив - задницата става по-стабилна... само да не сядат 2-3-ма по-ячки на задната седалка това вече ще е проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Смених пружините,сложих предни от Лада, сега се повдигна и стана затворена задницата, но така по ми допада!

Редактирано от SKODA 105 RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са омекнали нейните, а и никъде не видях нови от Шкода. Е, вярно че малко височки й идват тези. Ще пробвам и с нейните пружини+подложки, че иначе е грозно да е отворена задницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мразя чужди аксесоари по Шкодата , особено руски! И ако ще е  пълен оригинал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Няма да има чужди части,остава си оригинала!

Редактирано от viv78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента шкодата е разглобена,че нейните пружини са умекнали са си умекнали и това оказва също влияние на наклона,но като разглобявах открих един друг проблем,оказа се че връзката където е захванат полувала за надлъжния носач е хлабава и при тръгване и спиране гумата с полувала се премества по надлъжния носач,уплътнителните гумички които стоят под горната и долната планки бяха се изместили на зад а горната и долната планка се бяха укопали в надлъжния носач,та разкачих всичко,наварих удълбаните участъци на носача,последва боя и сега е като нов,тези дни ще разглобявам и другия носач,след това ще сменям скоростната кутия,та ще се позабавя още,пък ще видим какъв ще е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.