Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Съединител на 80к?


alekz70

Recommended Posts

Така...

 

Като е студена колата стърже съединителя на желязо при потегляне.

 

Размирисвал се е 3-4 пъти за 4 години и 80к километра, заради сняг, кал и т.н.

1.4 TDI 80 коня е кофти автомобил за катерене на калния път към вилата :( 

На ниски обороти не му стига мощност да катери, като вдигна оборотите почва да буксува...

Москварата това си го катереше без да се замисля, ама... съдба, значи...

 

От ЕТ обадиха някаква дивна цена от около 500 лева за притискател и феродов и то с отстъпката, като върна оригиналните... Труда отделно...

 

Та въпросите....

- 80к не е ли рано да заминава съединителя?

- Мога ли да си карам така?

- Може ли да се смени само феродовия диск (80к ми се струва рано и за притискателен, но може и да съм в грешка)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало е случай в който на новозакупен автомобил на 18километра му е заминавал съединителя............

Сам си прави изводите.

 

Мое мнение: Ако наистина имаш съмнения в съединителя: отиваш в сервиз, свалят го и се оглежда и след това се решава кое и как (маховик,феродо,притискател,лагер).

То може да се кара , но колко е друг въпрос: може и 1км. да изминеш, може и 10хилки + .

 

Божа работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви съмнения - стърже на умряло :)

После не приплъзва де, ускорява си нормално, само при по-спортно потегляне или по нанагорнище като потеглям стърже...

Ясно е, ще се сменя, хем и предните накладки с него.... 

Айде пак кредитната карта на минус максимум :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80к не е чак толкова малък пробег, още повече ако караш основно градско и мъчиш съединителя с буксуване по баири. Като го отворят ще се види кое е за смяна, притискателя съм почти сигурен, че ще е. Маховик - надали, а и той не е демпферен(поне моя не е). 

(офтопик - пътя към мойта вила също е кофти - черен и на баир, пък доста рядко ми пребуксува колата  :sorry: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене е специфичен пътя - баш преди най-стръмната част има пресечка с друг черен стръмен път.

Водата дето идва по него при дъжд, издълбава цял ров.

Или трябва да скоча в рова със засилка, или почти да спра и да тръгна по най-стръмната част практически от спряло положение.

На москварата задните колела имаха около метър и половина засилка по равно, ама предните са вече на стръмното след рова...

Като и сухо няма проблем, ама като има кал или сняг е мъка.

Редактирано от alekz70
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Скоро Niksi от VW форумните майстори изрази опасенията си , че са слабички тия Фабии откъм съединители ..... в момента съм на 80 хилки - само веднъж ми замириса за три години откак я карам - на потегляне при изкачване на стръмен баир с почвокаменна настилка - засега няма проблем оттогава - не съм забелязал да ми пробуксува - основно интензивно градско я карам из София

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.