Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на блок от 1.9 тди на 2.0тди


hiso

Recommended Posts

Здравейте , колата ми Октавия 2007г. 2.0 тди дсг BMM с дпф   е на сервиз и се налага да сменят цилиндровия блок с друг защото на моя основните лагери и петите на блока са рабити и не може да буде ремонтиран. 

Сега майстора ми каза че ще слагат блок от голф 5 2006 г. 1.9 тди , комплект с бутала на 60 000 км . твърди че блоковете са еднакви нямало разлика. 

Някои дали е запознат с такава интервенция? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм запознат че после колата ти става непродаваема.За да стане ти трябва блок от същата октавия и договор и бракуваните талони и едва тогава ще можеш да го регистрираш.

 Мога да кажа че доколкото знам лагерите са алуминиеви черупки който се сменят. Незнам как е при Октавия 2007, но аз на твое място щях да взема колата и да я закарам в Еуратек, или в друг сервиз.

 

Все пак събери и други мнения, моето е само предположение.

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е предположение,не го давай,защото няма много смисъл от подобни неща.

Аз по такива тъпи въпроси не пиша,но ще кажа,както колегата  maxrpm да смениш сервиза.?Буталата не са същите,камерата им е на друго място,на 2.0тди е централно разположена дюзата,защото е с 4 клапана,а на 1.9 е изместена.....има още много да пиша,но това е достатъчно мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подозрението, че не става дума за смяна на необорудван блок, а за цял двигател (т.е. заедно с главата)  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подозрението, че не става дума за смяна на необорудван блок, а за цял двигател (т.е. заедно с главата)  :eusa_think:

Не , главата си е старата , само буталата и блока ще са други , притеснява ме факта че блока е от 1900 куб. как ще стане 2000 куб. , разликата в коляновия вал ли е ?  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като е предположение,не го давай,защото няма много смисъл от подобни неща.

Аз по такива тъпи въпроси не пиша,но ще кажа,както колегата  maxrpm да смениш сервиза.?Буталата не са същите,камерата им е на друго място,на 2.0тди е централно разположена дюзата,защото е с 4 клапана,а на 1.9 е изместена.....има още много да пиша,но това е достатъчно мисля.

Мотора ми е BMM и е с 2 клапана на цилиндър .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И блока и буталта на BMM са с различни парт номера от тези на 1.9 моделите. На мен цялата тая работа ми изглежда много съмнителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не помня кодовете на всички двигателите,но като си написал че е с 2.0 дпф трябваше да се сетя,че е 8 клапана.Всички 2.0тди ПД с дпф-и са 8 клапанови.Това е мотора и при Скаут и Суперб.Не съм обърнал внимание.

Понеже,много по разпространени са 16 клапановите 2.0тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте , колата е готова .

Работи много добре , разлика в мощността не усещам .

Сменени са буталата и блока (на блока си пише 2.0) , коляновия вал и биелите са старите . 

Майстора каза ,че разликата между 1.9 и 2.0 BMM 8 клапана  е  в главите , биелите и коляновия вал. 

 

Поздрави ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Майстора каза ,че разликата между 1.9 и 2.0 BMM 8 клапана  е  в главите , биелите и коляновия вал. 

 

 

С кеф и безаварийно да си я караш! Къде отиде разликата от 5 мм в диаметъра на буталото(цилиндъра)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:crazy: Отде ги измислих тея 5мм - 1,5мм е разликата....ама пак си е разлика :eusa_think:

защо търсиш разлика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щот колегата щеше да слага блок от 1.9. В крайна сметка слага блок от 2.0, но пак повтаря какви разлики между двата му е изброил майстора и в тях не влиза d на цилиндъра. То Цецо75 го е споменал по-горе, но не като милиметри, а като парт. номера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.