Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Мнения и съвет при покупка за Октавиа I-RS


kosio85

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от известно време търся автомобил. По принцип съм се спрял на VAG групата и по специално на кола с двигател 1,8 t. Харесъл съм една А4-ка, за която имам и тема в Ауди форума с 1,8 t двигател-150 коня. Понеже обаче продавача нещо ме мотае, взех, че харесах ето тази обява:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11369909097638888&f1=details&slink=5be30y

Ако може да споделите повече за този автомобил ще съм много благодарен. Как е за потдръжка спрямо А4-ка 2002 г. Общо взето всякаква информация за плюсове и минуси на колата ще са ми от помощ. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, да попитам?

Харесал си тази заради газовото ли?

Аз ето тази на мен не ми изглежда по-зле , а и има подгрев на седалките: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388387098611070&f1=details&slink=5beywf

 

Разбира се, снимките са едно , а в действителност може да е друго. Но ако няма да слагаш газово- 2та бона могат по друго предназначение да отидат за колата?

 

Иначе , нека колегите с 1.8Т най-точно да ти кажат какви са разходите и поддръжката на такъв двигател и прочие.
Личното ми мнение, е че са здрави двигатели (е , зимата си харчат все пак), нямаме колеги (поне така мисля) които да са се оплакали от фрапантен проблем
Сестрата имаше Пасат 1.8Т 2003г 150коня- да ти кажа честно не беше кой знае какво!

Успех с търсенето и ако се спреш на Шкода, добре си дошъл в клуба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видял съм я и тази колега. Даже я продава същият човек, от който съм харесал А4-ката :). Газ ще и се слага 100%. В тази, която съм постнал не ме привлече толкова газта ами факта, че говорих с човека и той казва, че има сервизна книжка от Еуратек с пълна история на колата. До смяна на ремъци и ролки имало 40000 км, колата е с регистрация и т.н. Утре отивам да я погледна да видим дали ще ме грабне повече от А4-ката, защото Аудито ще ми стъпи даже на повече пари и е без газ. Предполагам, че поддръжката на Шкодичката ще е по-лека. Сигурно липсват алуминиеви носачи и т.н. Това ако не се лъжа е платформа на Bora, нали така?

 

p.s. Имах приятел с Fabia RS. Много яка машинка беше, та предполагам Октавиата с бензинов мотор ще е още по луда :).

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет и от мен - не се "вързвай" на това, че имало още 40000 километра до смяна на ремъци и ролки, ако не са сменяни досега - това са си 12 години. В сервизите гледат километрите, но не гледат годините( а това са си каучуци-стареят). Мен специално в сервиза ме убеждаваха, че на 110000 км няма нужда да ги сменям, а годините не били толкова важни, а аз бях отишъл специално за смяната. Накрая им казах, че аз давам парите и искам да се сменят и точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак не е за подценяване и Fabia RS особено ако е дизел  :eusa_naughty: .

Това е хубаво че има сервизна книжка от Еуратек така ще знаеш къде какво е сменяно.

Моите поздравления че си се на сочил към RS .

Вече изборът си е твои .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,

 

До преди 25 дни бях собственик на Ауди А4 1.8 Т 150+ к.с. беше 2001 год. , последното преди новото купе. Карах я 3 години и не мога да кажа лоша дума за автомобила. Колата беше с чип и може би бе над 200 к.с. и поради това 2 пъти сменях съединител. Турбото се предаде и т.н да не те отегчавам.

От 20 дни съм собственик на Октавия vRS Mk1 AUQ мотор 180 к.с.  Да си призная честно Ауди-то бе доста по-комфортно , ама Шкода-та е просто уникална. Като поведение на пътя, стегнатост, спирачки просто нямат сравнение. Две класи е отгоре. Само дето е малко по пластмасова и вози по-твърдо , ама удоволствието от шофирането компенсира минусите в комфорта и оборудването.

 

Мое мнение като собственик и на двата автомобила е , че Шкода-та повече си заслужава парите:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите колеги. Знам да не се връзвам на приказаки, колко остават до сменяне на ангренаж и т.н. Единствено ще повярвам на това, ако е отразено в книжката, кога са сменени. Дилемата ми ще е голяма наистина. Ето ще ви покажа и Аудито, което съм харесал, даже сме се разбрали да го проверявам в сервиз, но ако ми хареса днес Октавиата може и да се откажа. Ето го Аудито: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11388672502318896&f1=details&slink=58mtpx. Наистина возеше добре, вътре беше комфортно, но пък ще ми стъпи на доста повече пари, като трябва да сложа и ГИ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе взимай Октавията :flag_skoda:.Това  Ауди ми се струва доста изморено.И с този парктроник в черно........ :PDT_Armataz_25:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е добър да,но като гледам ревюто на колата ми прилича по скоро на горублянски джамбазин.

Според мен най добрия избор е шкодата.Ауди без куатро е безмислена покупка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е добър да,но като гледам ревюто на колата ми прилича по скоро на горублянски джамбазин.

Според мен най добрия избор е шкодата.Ауди без куатро е безмислена покупка.

 

Да споделя едно мнение..... Карал съм Ауди 1.8 Т  с един и с два двигателни моста. двете коли бяха около 200-210 к.с.Тази с предно се кара по-лесно и е по-пъргава. Смятам, че една кола има смисъл да е 4х4 само ако е 250+ к.с , иначе просто по-висок разход, по-мудна, по-тежка. А и както виждаме последните години за сняг в БГ почти не можем да говорим.. 

Пак казвам това си е мое мнение и не ангажирам никои с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този автомобил ако е на Радо или на мен поне така ми изглежда е доста добър вариант за покупка

Не е неговия, той не иска да го подарява....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Колега ходи ли да гледаш октавиите, защото и аз съм насочил към такава, но ми трябва още известно време да досъбера парите  :D

можеш ли да напишеш какво им е състоянието, какво ти е впечатлението и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.