Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Чиптунинг или Power box за моята Шкода


rendeto

Recommended Posts

Здравейте,

 

Понеже запитах бегачката :) за мнение по този въпрос и ей на отварям нова тема по върпоса (както той каза). Та питането ми е каква е разлика, плюсове/минуси за двете. Може ли с Power box да си ползвам колата и да не си изгубя гаранцията. Ако по какъв начин. Всяка друга информация е добре дошла :) ако някой ползва някакъв тунинг нека сподели :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линковете, но все пак е добре ако може да се получи инфо дали гаранцията (при Power box например) може да се запази или не, з-то в power box линка един колега спомена, че: "лога на екуто" пази инфо за променяното налягане и така може да те изловят ако се е счупила турбината например. Въпросът тук е може ли да се изчисти този лог и други такива ако ползваш power box и нещо се обърка?

 

Ето още малко инфо. Примерно тук (http://www.steinbaue...bg/support/faq/) се казва, че ECU-то няма да забелижи този модул въобще?

Is it possible to “undo” or turn off the tuning?

Yes, it is. Simply unplugging of the STEINBAUER module returns your car to its original specifications. Remember that our power module remains invisible to the vehicle ECU.

Това май е повече маркетинг отколкото истина или има доза истина?

Редактирано от gogata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като толкова те е страх,карай си колата без тези неща.Няма смисъл да се мъчиш.И едното и другото са опасни според производителите за двигателите и гаранция не важи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,като толкова те е страх,карай си колата без тези неща.Няма смисъл да се мъчиш.И едното и другото са опасни според производителите за двигателите и гаранция не важи.

Е то това е ясно. Въпросът може ли да се намери нещо по средата. Хем да го имам хем да нямам проблеми. Иначе то е ясно, че не е препоръчително, но ти може да скапиш и заводски двигател без някакви допълнителни тунинги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това е ясно. Въпросът може ли да се намери нещо по средата. Хем да го имам хем да нямам проблеми. Иначе то е ясно, че не е препоръчително, но ти може да скапиш и заводски двигател без някакви допълнителни тунинги.

И на мен вече 170 коня са ми малко, но след много умуване реших, че ще изчакам следващата да си излезе от завода с количеството коне, които искам  :D 

Но като чета, че си се загледал по 1,8 ТСИ 4х4 с 180 коня, не мисля, че ще са ти малко и най-вече като го сравнявам с Хондата от подписа ти :sorry:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен вече 170 коня са ми малко, но след много умуване реших, че ще изчакам следващата да си излезе от завода с количеството коне, които искам :D

Но като чета, че си се загледал по 1,8 ТСИ 4х4 с 180 коня, не мисля, че ще са ти малко и най-вече като го сравнявам с Хондата от подписа ти :sorry:

 

Определено ще е бензин. Чудя се за 4x4-то, незнам дали няма да влияе много на вървенето като е нотоварена и на разхода, все пак става 1600кг без допълнителен товар (комбито). Ще искам да покарам такава да видя как се държи. Определено всичко друго (с турбо) ще върви повече от хондата,въпросът е колко :) Редактирано от rendeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Може ли с Power box да си ползвам колата и да не си изгубя гаранцията. Ако по какъв начин. Всяка друга информация е добре дошла :) ако някой ползва някакъв тунинг нека сподели :)

Да, запазваш гаранцията. Няма начин да разберат, че си слагал box ... стига да го махаш преди да ходиш за смяна на масла и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако си записваш оригиналния софтуер преди да ходиш,също няма как да те хванат.Друг е въпроса,че те могат да го хванат само чрез живи данни,които те не умеят да извличат.Те незнаят колко милиграма на цикъл трябва да впръсква,колко милисекунди,какво е налягането на горивото и на турбото.Те не знаят.А да ти изтеглят софтуера и да го гледат -сравняват дали е оригинален-абсурд.

Аз имах в предвид за гаранцията,че дори и на боксовете си пише,че няма гаранция.На някои пише,че могат да се използват само ако автомобила се кара извън пътя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, запазваш гаранцията. Няма начин да разберат, че си слагал box ... стига да го махаш преди да ходиш за смяна на масла и филтри.

Аз ще го махам, това е ясно, но в power box линка от колегата Милен Димитров (по-горе) един друг колега споменава, че: "лога на екуто" пази инфо за променяното налягане от бокса (отделно ми казаха, че при махане и слагане може да се запише някаква грешка) и така може да те изловят ако се е счупила турбината например. Въпросът тук е може ли да се изчисти този лог и други такива ако ползваш power box и нещо се обърка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако си записваш оригиналния софтуер преди да ходиш,също няма как да те хванат.Друг е въпроса,че те могат да го хванат само чрез живи данни,които те не умеят да извличат.Те незнаят колко милиграма на цикъл трябва да впръсква,колко милисекунди,какво е налягането на горивото и на турбото.Те не знаят.А да ти изтеглят софтуера и да го гледат -сравняват дали е оригинален-абсурд.

Аз имах в предвид за гаранцията,че дори и на боксовете си пише,че няма гаранция.На някои пише,че могат да се използват само ако автомобила се кара извън пътя...

Какво имаш впредвид да си запазя софтуера? Това сатава ли с ВАГ КОМ-а или не (извинявам се но съм пълен лаик на тази тема). Отсното бокса си мисля за някой от тези опции:

http://www.racechip.com/chiptuning/skoda/superb/superb-2/1-8-tsi-118kw/index.php

http://www.steinbauer.cc/bg/products/passenger/skoda/superb/18-tsi-118kw__4gz/aQX/

 

Естествено надявам се да са надежни :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такива филми. Ако бокса е читав, ECU-то изобщо не трябва да разбира, че го има. Ако е за 100лв най-вероятно само лъже, че двигателя е студен (за да впръсква повече гориво) и по-добре дори да не го слагаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такива филми. Ако бокса е читав, ECU-то изобщо не трябва да разбира, че го има. Ако е за 100лв най-вероятно само лъже, че двигателя е студен (за да впръсква повече гориво) и по-добре дори да не го слагаш.

Да, и ако човек разгледа цените на тия изделия, ще види, че читавите повер боксове струват колкото едно чипване - 400-500 лева! Или дори са и още по-скъпи - защото едно чипване може да струва 300-350 лева, примерно.

Като и цените също ориентират за качествата на продукта!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи е прав,не трябва да записва грешки ,с който и да е бокс,та дори и за 100лв.Тя няма да върви колата ,ако записва грешка.

А каквато и грешка да се запише,то тя се трие в ваг.ком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и ако човек разгледа цените на тия изделия, ще види, че читавите повер боксове струват колкото едно чипване - 400-500 лева! Или дори са и още по-скъпи - защото едно чипване може да струва 300-350 лева, примерно.

Като и цените също ориентират за качествата на продукта!

Стиви,на тази кола чипването е доста над 1000лв до към 1800 при различните майстори.Не говори на изуст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка я кажи за софтуера какво имаш впредвид да си го запазя ? Това сатава ли с ВАГ КОМ-а или не (извинявам се но съм пълен лаик на тази тема). Отсното бокса си мисля за някой от тези опции:

http://www.racechip....118kw/index.php

http://www.steinbaue...118kw__4gz/aQX/

 

Естествено надявам се да са надежни  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такива филми. Ако бокса е читав, ECU-то изобщо не трябва да разбира, че го има. Ако е за 100лв най-вероятно само лъже, че двигателя е студен (за да впръсква повече гориво) и по-добре дори да не го слагаш.

Ето това са двата бокса за които си мисля 

 

http://www.racechip....118kw/index.php

http://www.steinbaue...118kw__4gz/aQX/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо първо не отидеш да прокараш колата и после да почваш да мислиш какъв box/чип ще и слагаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За неговия мотор - възможно е.

Иначе за стандартен двулитров, дето е 140 коня, или за моя - фирми като Адлер, Дигитал Тюнинг и други подобни - дават цени от тоя порядък, за ОВД2 чипване - 350-400 лева.

Другото чипване, през вътрешния порт - то е двойно по-скъпо.

А повер боксовете - цените им са 400-500 лева.

Но при АБТ - там цените са душмански! И са вероятно 7-8 пъти по-високи!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо първо не отидеш да прокараш колата и после да почваш да мислиш какъв box/чип ще и слагаш?

Ще я карам със сигурност, но просто ми се иска да проуча и тази възможност, з-то все пак не мога да я тествам с 4-5 човека и натоварена и да почна да изпреварвам и т.н. А особено ако е и 4x4 незнам какво ще е поведението и затова бих искал малко повече мощност ако е възможна (е не на всяка цена разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я карам със сигурност, но просто ми се иска да проуча и тази възможност, з-то все пак не мога да я тествам с 4-5 човека и натоварена и да почна да изпреварвам и т.н. А особено ако е и 4x4 незнам какво ще е поведението и затова бих искал малко повече мощност ако е възможна (е не на всяка цена разбира се)

Защо да не можеш да я тестваш така? Отиваш с двама приятели + един дилър и сте я натоварили на макс. После от Люлин до Владая по магистрала или до Волуяк все ще имаш възможност да я тестваш.

Но това писане, колко може да я засилиш, без дори да си покарал колата ми изглежда малко чесане на пръстите.

Това го казвам без никакви лоши чувства и с умисъл за заяждане  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не можеш да я тестваш така? Отиваш с двама приятели + един дилър и сте я натоварили на макс. После от Люлин до Владая по магистрала или до Волуяк все ще имаш възможност да я тестваш.

Но това писане, колко може да я засилиш, без дори да си покарал колата ми изглежда малко чесане на пръстите.

Това го казвам без никакви лоши чувства и с умисъл за заяждане  :cheers:

Не виждам заяждане, а резон в това което казваш. Просто явно имам едно на ум от моят атмосферен двигател (особено натоварен и ако срещан изкачване ... слизаме да бутаме :) ). Може би си чеша и пръстите, но честно казано дори да върви добре и имам възможност да и сложа боксче, ще и го сложа :)  Повече мощност, на моменти, никога не е в повече  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са ти казали отиди покарай 1,8 180 коня,за мен смисъл от 4x4 има и тогава преценяй ще ти трябва ли допълнителен тунинг.Само да ти кажа че няма да има нищо общо със твоя атмосферен двигател,да не говорим колко по тромава е Хондата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места в темата се пише за 180 к.с. - няма такъв двигател при Супърб, двигателят е 1.8 TSI 160 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко места в темата се пише за 180 к.с. - няма такъв двигател при Супърб, двигателят е 1.8 TSI 160 к.с.

Говорим за Октавията, колега в друга тема беше споменал, че се е загледал по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.