Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рали Дакар 2014


The Best Forman

Recommended Posts

Рали Дакар 2014 стартира с проблем за фаворитите (спукани гуми и прегряващи мотори) и победа за "Големио дувар" в първия етап (споко не е сглобяван в БГ и няма нищо общо с китайските ментета).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вода в горивото проваля наще във втория етап , все пак са стартирали в третия само с два часа почивка ... явно дългия маркуч на Лукойл е стигнал и до Южна Америка :D

Патронели е аут след полет на машината му в пропаст , самия той се отървал без травми.

Големио дувар нещо му е топло и след ударното начало счупи турбо и тима остава с една машина , а скиора Адам Малиш се изкачва лека полека , докато Петерхансел пука по шест гуми на етап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вода в горивото проваля наще във втория етап , все пак са стартирали в третия само с два часа почивка ... явно дългия маркуч на Лукойл е стигнал и до Южна Америка :D

Патронели е аут след полет на машината му в пропаст , самия той се отървал без травми.

Големио дувар нещо му е топло и след ударното начало счупи турбо и тима остава с една машина , а скиора Адам Малиш се изкачва лека полека , докато Петерхансел пука по шест гуми на етап.

За жалост по непотвърдена информация нашите са отпаднали. Жалко имаха страхотна подготовка тая година но винаги има фактори независещи от подготовката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайнц поведе колоната... На тая възраст да кара активно в такива условия... евала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайнц е куче ама тия минита пак дръпнаха и гледам, че изостава с 22мин. Яд ме е за Гордън, че пак е на никъде за поредна година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тоя ми бие яко на циркаджия. Ясно е, че е карач де, там случайни не карат, ама все на камерите налита, а накрая....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 3 етапа мъка , недоспиване наще са аут от състезанието ... причината - скъсана рама на автомобила .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aхъм, як карък ги гони... а и тоя Фиат...

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2014/01/09/2216890_bulgarskiiat_ekipaj_otpadna_ot_rali_dakar_sled_seriia/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aхъм, як карък ги гони... а и тоя Фиат...

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2014/01/09/2216890_bulgarskiiat_ekipaj_otpadna_ot_rali_dakar_sled_seriia/

Колата няма нищо общо с Фиат. Същото БМВ Х3 от миналата година с предна коруба на ФИАТ. То не, че на тия състезания някой кола има нещо общо с оригинала де. А ФИАТ е само спонсор и то българския вносител а не централата.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма на Дакар.

 

Петерхансел беше подпрял яко водача, стопи го до 2 минути. Обаче от Мини му наредили да върне газта и да не го притиска, защото искали 3 минита на подиума. Петерхансел е бесен и то с основание.

 

Иначе в първите 12, 9 коли са Мини :)

 

При камионите от тая нощ традиционния Камаз пак е начело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година станах фен на един руснак в АТВ клас Кирякин.. За първа година на Дакар и вече взе етапна победа, което е повече от добре и то в клас където останаха 1/5 от участниците и повечето стари кучета. Пича на 22год и никога преди това не бил карал на дюни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петерхансел се изказа много ласкаво за отбора снощи ... казали му да не задминава Рома .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 етапа над 7000км При автомобилите разлика между първи и втори под 30сек. При камионите - 6мин.. При моторите от 2-ри до 6-ти са в 40мин разика. Само дето Гордън е чао от надпреварата.

 

Във Формула1 няма такива разлики.... тия са луди...

Редактирано от JIJOMAMA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петерхансел е първи. Показа много сериозен среден пръст на шефовете в Мини.  Голям е. Много голям!

 

""Спрях в началото на дюните и му показах (на Рома), че ако иска може да мине пред мен, но той не пожела да отвори пътя през дюните. Затова аз тръгнах и финиширах съвсем спокойно", каза Петерхансел."

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за Петерхансел - втори на 5мин. И 3 Минита в челната тройка.

И отново Камаз първи. Тази година са били с нови двигатели и само Каргинов със стария но с намалени коне... 

 

http://www.dakar.com/dakar/2014/us/stage-13/rankings/overall-trucks.html#ancre

 

Но това е просто лудо за 13 етапа и 8-9хил км смешни разлики в челните места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е поредното доказателство , че не спорта прави парите , а парите правят спорта :sorry: и то заради някаква тъпотия  Нани Рома да влезе в клуба на победителите на 2 и 4 колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за Петерхансел. Иначе поредната тотална доминация на РедБул. В моторните спортове, тая фирма вече смаза всякаква конкуреция - Дакар, Ф1, ВРЦ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , просто инвестират в отбори , от които могат да си върнат парите , а там където са парите са и звездите (невероятна комбинация)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и Туарезите и Лансерите нямат нищо общо с "истината".......

Ще е любопитно да ги видим франсетата каква ше я надробят - след 405 през 80-те, май няма друго Пежо в Дакар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.