Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Октавия 2 2.0 16v DSG десен волан


Recommended Posts

Продавам си едната кола защото чакам дете и ще ми трябват пари,всеки който има дете знае за какво става дума!
 
Първа регистрация Януари 2006
Двигател: 2.0 16 v 140 к.с
Скорости : Автоматични ДСГ 6 скорости
Километри:185 000 мили /малко под 300 000км/
Ниво на оборудване: Амбиенте
Допълнителни екстри: Цд ченджър,фарове с лупи без ксенон,чистачка на задното стъкло.може и да иам и други не съм толкова запознат с екстрите!

Цената е 7000 лв като е промоционална до края на месеца и не търпи коментар.Също така е за колата с джантите на снимката с летни гуми.В момента е с 17 цола джанти с зимни гуми които ще си сваля при евентуална продажба!
 
Колата си я докарах лично от Англия юни месец.Там е била собственост на един единствен собственик!
Маслото е сменено с 5W30 след като се прибрах от Англия.За момента съм долял 250 грама масло за около 6к километра,което си е в размките на нормалното за този двигател.За около 10 000 км антифриза не е мръднал!
Километрите са абсолютно реални могат да се докажат с екземпляра от МОТ теста там са изписани кога е минавала на тест и на колко километра е била колата.Дюзите са гледани нямат дерт ,колата си пали и работи без проблем и без значение от температурата на вън.Няма допълнителни пушаци.
Скоростите нямат проблеми,превключват без замисляне без удари и лашкане,съединителите са здрави.Закачана е на Ваг ком няма никакви грешки в нея.

Турбината беше с зацапана геометрия след което беше свалена и почистена.В момента е в кондиция и при правилна експлоатация ще изкара доста километри!
Забележките са дребни главно драскотини по боята и една на шофьорската кора вижда се на една от снимките.Като цяло вътре е пазена и е чиста,няма изгарания от цигари,жълти тавани или нещо друго.
Най-голямата забележка е по левите вежди на предния и задния калник и съвсем леко по задната броня.На Рилските езера на паркинга един тъпак с рейс ме близна леко/при интерес ще кача обстойни снимки защото снимките по-долу са правени преди инцидента/ не е нещо фрапантно,но все пак е забележка!

Маховика е в съвсем начална фаза на разбиване,за момента не е нужно да се сменя.Ако човек не е специалист има голяма вероятност да не го усети въобще.В движение не се усеща абсолютно нищо !
По окачване няма проблеми,не лопа не тропа,спирачките са добре сменени са предните и задните накладки преди 5 000 км.
Климатика е обслужен като я докарах,изпарителя изпускаше и беше сменен след което напълнен и обслужен,цяло лято не съм го спирал!
Колата е регистрирана и се кара всеки ден,има застраховка,преглед,няма винетка защото рядко пътувам извън града.
Замислил съм и смяна на ангренажа ако ми остане време ще направя и това,общо -взето който я вземе с малко пари ще може да си я кара без проблем.Имам в предвид ,че ще е хубаво да се смени маслото на скоростите които са в порядъка на 300 лв в нормален сервиз!

Който каквито въпроси да има нека пише на лични или да се обади по телефона ще му обесня всичко което знам за колата,не съм търговец и нямам за цел да лъжа някой.
Шкодата се намира в Стара Загора и може да се види след предваритела уговорка през седмицата,макар ,че през уикенда ще ми е много по-удобно защото съм по-свободен!
Телефон за връзка 0898423565 Дидо!031327145.jpg?r=0031327175.jpg?r=0031327177.jpg?r=0031327178.jpg?r=0031327180.jpg?r=0031327181.jpg?r=0031327174.jpg?r=0031327183.jpg?r=0031327185.jpg?r=0031327187.jpg?r=0031327188.jpg?r=0031327193.jpg?r=0031327191.jpg?r=0031327184.jpg?r=0

Редактирано от didkoltd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Izolini locked this тема
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.