Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

5 грешки при Октавия2, 1.9 тди


volodia85

Recommended Posts

Здравейте колеги и за много години.Днес реших да проверя за грешки колицата и останах потресен.Знам че става въпрос за подгряващите свещи но не мога да повярвам че са изгорели и 4-те.Колата си пали перфектно.Моля за мнения по въпросните записани грешки.Автомобила ОК 2 1.9 тди.
 
 
Saturday,04,January,2014,12:21:42:46862
VCDS Version: Beta 912.0
Data version: 20091201
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  6250
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
5 Faults Found:
 
17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault 
            P0671 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 46.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 16.2°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault 
            P0674 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 903 /min
                    Torque: 46.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.14 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Temperature: 16.2°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
18104 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Steering Column Controller 
            P1696 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 124.0 Nm
                    Speed: 21.0 km/h
                    Load: 41.2 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11001000
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0
 
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault 
            P0672 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 44.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 00101011
                    Temperature: 11.7°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault 
            P0673 - 000 -  - 
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 50.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.44 V
                    Bin. Bits: 00101000
                    Temperature: 7.2°C
                    Bin. Bits: 10110000
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен излизаха същите грешки за 2 от свещите.Смених ги и сега не излиза нищо.И преди и сега няма разлика в паленето ,като се има в предвид ,че като ги смених беше значително топло около и над 10 градуса.Със сигурност при - 10 разлика ще има.Сменяй ги !

За 5-тата грешка откривам това :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18104/P1696/005782#Possible_Solutions

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих свещите без да ги свалям с фазомер на 12 волта.На първата свещ не светна на следващите две светна а на последната много слабо.Ще ги сменя но започвам да се чудя с какви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай им съпротивлението :) Ако е много голямо - значи са аут, ако пък една с една нямат еднакво... аз бих си ги сменил. :) В момента съм с ISKRA и си работят вече година. Колата си пали супер - струваха към 50лв 4-те. Чешки или Словенски бяха, забравил съм. От КОСЕР ги взех, след като моите BOSCH оригиналните (едната беше 39лв) изгоряха на под 50 000км.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също сложих на Искра,ползвам отстъпка от Косер ама забравих колко пари беше едната мисля ,че около 19-20 лв.Обаче моите са други за 16 в мотор така,че предполагам ,че твоите ще са още по-евтини !Пиши ми на лично от къде си !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите.shaft четох твоята тема и мисля и аз да взема ISKRA.Другите ми идват малко скъпи.А как е по-добре да се развият свещите на студен или на топъл двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, по пътя на логиката, ги развивах на леко топъл двигател. Общо взето, ако е студен - сега си е студено доста - може да се строшат лесно при напън за развиване. Ако пък е много топъл - пак, може някоя да е калпава и да се скъса... Затова - карах 1-2км (едно кръгче из квартала) - стрелката мръдна от първа черта, прибрах се, спрях колата, поседя 10мин и развих с минимални усилия, дори не се запънаха. Нито топла, нито студена, за да си нямам главоболия после. Това е моята логика и сработи :) Иначе, от разни познати съм чувал, че са сменяли на чисто студен двигател в студено време (зимата) и се чупели лесно, дори и за запалителни свещи съм чувал. Така действах аз.

 

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещите с ISKRA.За сега няма никаква разлика при палене.Старите свещи бяха beru но в критично състояние.Ако остане време ще кача снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

При какви температури ще има проблем с паленето, ако са изгорели 4 свещи

 

При мен също са 5 грешки

 

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

 

00926 - Terminal 30: Open Circuit

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в Косер миналата седмица ми казаха че не внасят Икра вече и аз си купих Беру.при мен даде грешка на 1,3,4 цилиндър и пак палеше от втрия път на -15 градуса.Преди да сложа VCDS ги мерих с мултицет,на 1 показваше много голямо съпротивление,на 4 никакво а на 3 1,2ОМ на 4 1,4ом.Сега пали с едно подгряване от раз.

Редактирано от klarnetko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.