Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - 2014


PRR

Recommended Posts

да отпадне Монако ? та това е уникално състезание, като никое друго в календара. трябва да отпаднат пистите на Тилке. Ф1 трябва да се върне на Киалами, Уоткинс Глен, Зандвоорт, Пол Рикар, Херес, Нюрбургринг (ГП).

Комерса дойде твърде много на спорта. първо бяха скапаните писти (корея, индия, китай, сащ, бахрейн, сингапур, и онова безумно трасе между контейнерите на пристанището във Валенсия) после гумите, които не издържат 4 обиколки, след това дойдоха двигателите от тойота приус, звучащи като ранени прахосмукачки. да не говорим за отвратителните на външен вид коли и страшните правила, даващи на победителя на една от най-скучните гран прита двойно повече точки от побеля на Спа или Монца. и не на последно място сакън шампион като фетьо, който веднъж да не е нещо както трябва и почват големите сълзи и между съотборнически фарсове. спорта отива към самоунищожение

 

ще разказваме след години, че сме гледали истинска  Ф1, тази която умря в края на 2008ма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 149
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    26

  • The Best Forman

    20

  • axel

    18

  • Thunderbolt

    12

Най-много писали в темата

да отпадне Монако ? та това е уникално състезание, като никое друго в календара.

 

Че е уникално, Боре, си напълно прав - уникално скучно, второ такова в целия календар няма и не е имало. И е скучно откакто се помня, че гледам Ф1, още откакто Шумахер се премести от Джордан в Бенетон.

 

Иначе за всичко останало си прав - за колите, гумите, двигателите и пишман шампионите

Редактирано от iavkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уникално е с това че изисква 100 процентова концентрация от пилотите и най-дребната неточност се наказва, например вчера Гутиерез на завоя Раскас. колите от 2009та насам нямат нужното сцепление за да правят изпреварвания в Монако. иначе Монако помни много интересни състезания, 2002ра, 2007ма, дъжда през 2008ма, че дори победата на Уебър от 2012та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е уникалното на 100%-овата концентрация, бе, Боре? В тоя спорт, където средната скорост е над 220 км/ч, където всяка стотна от секундата е жизненоважна и където караш с 300+, стараейки се да изпреварваш и задминаваш други автомобили на сантиметри (да не кажа милиметри) разстояние, ВИНАГИ трябва да си 100% концентриран, независимо на коя писта караш и в какви условия - дали в слънце, дали в дъжд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе ще стане по интересна... а дано, ама надали....

 

http://www.dnevnik.bg/sport/2014/05/26/2308742_otpadna_variantut_za_vrushtane_na_franciia_vuv_formula/?p=0#addcomment

 

Тоя съвсем е изтрещял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя смешник ако му предложат достатъчно ще направи обиколка и на кв."Факултето" ... как не излети някоя гума на старт-финала да го уцели в голямата глава , белким му доиде акъла.

Всичко що е под шапката на маФИА загива .

 

П.П. Явка , не си прав за Монако , защото ако на Хокенхайм или Монца средната скорост е 240-250 км. тук е към 180 , а знаеш каква е разликата в пистите , отделно най-чаканото и най-доходоностното състезание е точно Монако .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз говоря за ориентировъчна средна скорост за целия календар. Иначе Монако може да е най-чаканото и най-доходоносното (въпреки, че Сингапур, Малайзия и Абу Даби вероятно носят повече), ама тва не го прави интересно и вълнуващо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iavkata, за другите не мога да коментирам, но Малайзия с всяка година е все повече на загуба. При F1 пълнят под 50% от трибуните, докато при MotoGP почти на 100%!

 

Конкретно за Монако - като писта ми е интересно, но като състезание не. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Монако няма изпреварвания , защото няма достатъчно места , на бързите писти няма , защото не могат да се настигнат ... с тези правила за изранявания на силите толкоз ... не КЕРС , не подвижни крила , ами реактивни мотори да им сложат с тез правила толкоз ще им са интересни състезанията ... гледах вчера и WTCC и ми направи впечатление , че състезанията на ФИА са създадени за хегемония на един от всички - до вчера РедБул , днес Мерцедес , утре Ферари във WTCC - вчера Сеат , после Шевролет , сега Ситроен (трябва да има кремвирш) :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iavkata, за другите не мога да коментирам, но Малайзия с всяка година е все повече на загуба. При F1 пълнят под 50% от трибуните, докато при MotoGP почти на 100%!

 

Конкретно за Монако - като писта ми е интересно, но като състезание не. 

 

Да, ама спонсорите, най-вече Petronas, дават луди парички на дядката за реклама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То на дядката дните са му преброени, така че се надявам скоро спорта да тръгне във възходяща посока. А относно Монако, да, не са особено интересни състезанията, но пък има и доста моменти, които си заслужават, а пък и пилотите карат на ръба през цялото време и е най-доброто трасе да гледаш онборд кадри(поне аз се кефя много да гледам обиколки от онборд камерата на Монако).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 дни гледах 2-то за тази година състезание в DTM на пистата Motosport Arena Oschersleben...и беше невероятно състезание ...е вярно поваля малко дъжд но състезанието беше страхотно. В DTM са копирали някои неща от формулата като например това за гумите и DRS. Участват само 3 марки: BMW, MB i Audi и сред тях няма от отбор който да е неоспорим фаворит както във Ф1, даже МB изостават леко от другите 2 марки но пък спечелиха последното състезание. Лошото на DTM e че се провеждат само 10 състезания за сезон, а за сега ми е по интересно от  Ф1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак гледах повторението - за мен 100% вина на Перез. Не може в последната секунда да затваряш вратата по този начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състезанието наистина беше много интересно, но за жалост мисля, че ще едно от много малкото такива през сезона защото се видя че дори и с проблем с MGU-K, Мерцедес си остава пак по-бърз от 99% от останалите..... а за ферари освен да си направят автомобила "битуробо" друго решенени не виждам, дано да се стегнат до година.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се надявах Маса да спечели, май тази година ще викам за Williams.

 

Състезанието наистина беше много интересно, но за жалост мисля, че ще едно от много малкото такива през сезона защото се видя че дори и с проблем с MGU-K, Мерцедес си остава пак по-бърз от 99% от останалите..... а за ферари освен да си направят автомобила "битуробо" друго решенени не виждам, дано да се стегнат до година.....

Според мен ако бяха успели да изпреварят Перез по-рано/бързо щяха да изпреварят и Розберг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно беше няма спор. Даниел доказа за не знам кой пореден път, че в по-добрия пилот от онова немско мрънкало.

най-странно бе как от нищото Бътън изкара с тая кошница 4тото място . МакЛарън с най-добрият двигател в момента са средняшки отбор, не знам какво трябва да направят Хонда, че да променят това. целия отбор трябва да загърби този сезон и да започва подготовка за следващия. току виж са сглобили кола, която да може да изпревари форс индия, ферари и заубер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова немско мрънкала изтегли брутално къса клечка. Но в този спорт е така. Аз съм доволен, че наказаха Перез. Супер грозна маневра направи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... най-странно бе как от нищото Бътън изкара с тая кошница 4тото място...

 

Не е странно - отпаднал е хамилтън, после Перез и Маса. Две обиколки преди финала Хюлкенберг и Алонсо са щели да се ударят на обратния завой, изтървали са спирането, а Бътън е бил зад тях, след което развяха жълтите флагове - ето ти ги пет позиции напред, без да добавяме Райконен, който се завъртя на едно място... От Форс Индия са питали Хюлкенберг по радиото дали Бътън не го е изпреварил на жълт флаг, че и те не са разбрали какво става, но всъщност с Алонсо са били почти извън пистата.

За Маса мен лично хем малко ме е яд, хем не, защото той уж пак не е виновен, но всъщност за пореден път не прецени какво и къде да го направи...

Редактирано от rsk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде ми се мерна новина сутринта, че наказват Перез. А случая си беше спорен, в едни други години това си минаваше просто за инцидент при борба...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онова немско мрънкала изтегли брутално къса клечка.

 

Абе Себ Фет имаше зверски късмет даже, при катастрофата на Перес и Маса се размина на косъм с летящия болид на Маса. Вече виждах как отпада, ама за добро или зло оцеля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.