Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не загрява до 90С


nikolai_fratev

Recommended Posts

Духа си топло но когато е студено стрелката на температурата не помръдва.Моля хората с такъв автомобил да споделят дали и при тях е тъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Духа си топло но когато е студено стрелката на температурата не помръдва.Моля хората с такъв автомобил да споделят дали и при тях е тъка.

Колега,

това не е проблем, просто имаш електрически нагреватели, които се включват когато е под 4 градуса  B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е подобно. Пътят до работата ми е около 5-6км и сега както е около 5градуса докато отида до там едвам отива на 50-60градуса водата...

А честно казано не усещам парното да духа кой знае колко топло, загрява мнооого бавно. Понякога за 3км стрелката не може да отлепи въобще.

Добре, че се нагревателите на седалката, че иначе съм умрял от студ за 10мин.

И това, че нагревателят се включва под 4градуса мен хич не ме топли тъй като температурата тук често е около 5-7градуса и тя си загрява само нормално, може би затова не мога да усетя парно до 7-8мин.

Редактирано от DIGIGI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Digi няма печка твоята явно.Но пък подргряване на седалки имаш...Зависи за кой пазар е колата.При мен се усеща топло още в първите минути като не е отлепила стрелката,а като започне да отлепя става баня.Когато е минус температурата обаче също минават 10 на минути докато отлепи стрелката.Не мисля че автора има проблем...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че колега иска да каже, че температурата не достига до номиналната работана - 90. Има някакво затопляне, но не на 100%. Това си е чист проблем с термостата... Нагревателя спомага да загрее по-бързо, за да оправи разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Digi няма печка твоята явно.Но пък подргряване на седалки имаш...Зависи за кой пазар е колата.При мен се усеща топло още в първите минути като не е отлепила стрелката,а като започне да отлепя става баня.Когато е минус температурата обаче също минават 10 на минути докато отлепи стрелката.Не мисля че автора има проблем...

Все си мислех, че печка за отопление и ел.нагреватели за водата е различно нещо..., днес например - външна температура 9С,  стрелката се отлепи от 50-те градуса чак след 3-4км и тогава започна да духа леко хладко към топло вече...

А иначе е възможно за тукашния пазар да не сложили и нагреватели, то рядко пада под нулата зимата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не провериш по ВИН-а дали имаш нагревател.

 

Аз също смятам,че печка и нагревател са различни неща.Доколкото знам нагревателя затопля кръга за купето,докато печката помага на двигателя да загрее по-бързо.При големите дизели проблема е още по-сериозен,така че за тях си е направо задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пеката си е печка, а нагревателя е за двигателя. Реално имаш полза и от нагревателя за отопление, но става по-бавно. Печката си е веднага след като запалиш двигателя. Изчислено е, че по-добре да изгориш малко повече ток да захраниш нагревателя след като запалиш, отколкото колата да хвърля по-вече гориво докато загрее от самосебеси.

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не знам моето какво се води,но ми се е случвало да се грея 5-6 мин,докато отлепи стрелката-за къси разстояния зимата е супер....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не знам моето какво се води,но ми се е случвало да се грея 5-6 мин,докато отлепи стрелката-за къси разстояния зимата е супер....

Ти може и печка да имаш.

Днес като се прибирахме от Боровец колата отлепи стрелката чак, като излязох от Самоков. И след около 20 км закова на средата, защото температурата беше 5 градуса. Когато на вън е 4 или под 4 градуса, от басейна Спартак до кръговото на Драгалевци и околовръстното вече е над 60 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му викам калорифер - реотани, които работят на различни степени, в зависимост от това кво реши компа.

Някъде до 2003-та се слагат подгревни свещи, дет греят антифриза, а на Тур и до по-късно :eusa_think: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колата изобщо не мърда стрелката даже, къто съм на паркинга за 10 мин. работа на място изобщо не започва да духа топло.Къто тръгна да карам започва леко да духа, но стрелката сега в това студено време не може да стигне дори и 60 градуса.Май няма нито печка нито нищо, а иначе е внос от Франция незнам там дали слагат печки на двигателите.При диагностика не знам дали ще се види грешка.И дали само от термостата зависи загряването и духането на топло или има и нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и термостата да е изплякал,ама да не те подведа нещо най-добре майстор да я види.Сега се сетих и друго-нали е ремапната твоята,сигурно е запушен и EGR.Чувал съм че в тези случаи зимата загрява по-бавничко.Най-добре питай Цецо75 на ЛС той също е минавал по този път.Даже мисля че и печка допълнително сложи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема, в която е описано къде е написано оборудването на колата и после с декодер си го разчитащ, но не мога да я намеря.

Другото е да пробваш но VIN да провериш оборудването и да отидеш на една диагностика, да провериш термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди да ти сменят термостата 40-50 лева с работата. Ако антифриза е мръсен и него може да се смени, но и това се плаща :P  Това си е точно термостат , няма какво да си губиш времето, само колата ти харчи повече, защото не влиза в температурен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Момчета, целия проблем беше от термостат на DSG-то.10 дена чакане защото го няма никъде наличен и проблема е решен за 60 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, целия проблем беше от термостат на DSG-то.10 дена чакане защото го няма никъде наличен и проблема е решен за 60 лв.

Как го разбраха, че е от този термостат? Просто с диагностика или по-друг начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и термостат, а иначе винаги така се процедирало при този модел когато не загрява.Сменя се първо термостат на DSG-то, ако не се оправи после другия но винаги се оправя.Бих качил и снимка да го видите как изглежда, но с този нов форум не мога да се оправя и снимката не знам как да я смаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.