Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Здравейте , моля помогнете за покупка !!!


smokiii

Recommended Posts

Здравейте момчета, честита 2014-та. Искам да обсъдя плановете си със вас и да ми кажете дали съм се ориентирал правилно.

Значи ще ви нарисувам цялата картина за да е по лесно да стигнем до някакво решение. След месец ще имам възможност да си закупя нова кола до около 23-34к най-много. Фаворити за момента са ми Шкода Рапид ( ама наистина много ме кефи тази колица) и Пежо 301 , защото за тези пари имат дизелов двигател 90 коня ,който е приличен, но пък на мен и бензина не ми е чужд.

Аз мисля ,че Рапид ще е по-добрата инвестиция , нещо от сорта на двигателя 86 коня или ако хвана някоя промоция тук в Пловдив примерно за дизеловия или бензинката , която е 105 коня.

И сега след като ми помогнете в това , ме посъветвайте още нещо. Аз припечелвам чисто около 800 лева на месец към момента. Пресилване ли е да си взема чисто нова кола , с този доход. Просто до сега съм карал само втора ръка коли  и не знам как влияе на джоба една нова кола. Благодаря ви предварително !!!

Редактирано от smokiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето скромно мнение горе-долу толкоз трябва да ти е месечния излишък за да се хвърлиш на нова таратайка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш спешна нужда от кола, може да изчакаш до панаира или велик ден, тогава винаги има добри промоции.

За марката ако нямаш фаворит между двете вземи тази, която е на по-добра цена.

Ако няма да я взимаш на лизинг не виждам разлика в поддръжката, спрямо една кола втора употреба.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добави и Каско, гражданска, данък и естествено консумативи само в оторизиран сервиз това са поне 2к на година. Ако е лизинг почти нямаш опция за избор на застраховател. А за лизинга на шкода бягай далеч.

Както колегите ти казаха изчакай за промоции пролета и си примисли отново колко би имал възможност да заделиш. 

Според мен Шкодата след време, ще има по-голяма остатъчна стойност. А за здравина и подръжка едва ли има разлика между двете коли. Просто в момента всичко е изравнено в класовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според моето скромно мнение горе-долу толкоз трябва да ти е месечния излишък за да се хвърлиш на нова таратайка .

 

Напълно съгласен! Колега smokii, без да се обиждаш, но с 800 лв. чист доход на месец мисля, че не си за чисто нов автомобил за 23 бона

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

86 коня е малкия данък

Може жена му да взема още 800 и ще е ок. Разхода му ще е главно за каското,но ако е внимателен шофьор,ще е под 1000 лв на година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена , няма да има лизинг. Ситуацията ще е - аз , 800 кинта месечно и колата. Абстрахирам се от жената за момента, защото по нея не ми се налага да хвърлям пари за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колегите са ти го казали. Щом няма да има лизинг - по-добре нова, но пък тогава ще е някак над възможностите ти кола за 23 бона. Един познат, мъдър човек, ми каза като купувах моята на старо, че за да не се усеща харча (в твоя случай - накуп) трябва да не надвишава много 6 нетни семейни дохода. Аз съм си сам семейство. Моят доход е много малко по-малък от твоя и си направих сметката. Аз лично ако сега имам свободни 25 6 хилки - щях да си купя пак нещо за 3500 4000 и с останалите да си направя вноска за едно кокетно апартаментче. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За новата кола събаря най-вече каското, аз на моята още на 4-5тата година го спрях и общо взето нищо не съм загубил. Останалото е - ако е малък мотор под 100 кс, данъка ти е смешен, ако си избрал 105 кс първите пет години ще си на малко по-висок данък, но след това намалява. Другото е само гориво да сипваш и да си правиш смяната на консумативите по сервизната книжка.

Поздравявам те за избора за нова кола, аз автомобил, който е каран от друг не бих си купил ;)

Редактирано от kamengk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го разбирам колегата, защото и аз бях в същото положение, че дори и по-зле. Сега мога да кажа супер реално и честно. Нямах кола, карах на баща ми старата астра. Исках кола и търсих прекалено много време (2 години почти). Исках кола на старо. Не успях да намеря каквото исках и отидох на варианта нова, но на лизинг... изкарвах 1200лв чисти, когато взех кола на лизинг с месечна вноска 645лв. Помагах вкъщи с малко пари и останалото отиваше за гориво. Когато дойдеше време за каско и данъци - мъка. Молех се да се разсрочи на поне две(три) вноски всичко...

За щастие съм си я изплатил вече и си правя каквото искам. Днес подновявах каското за тази година. Казаха ми, че колата вече ми се води стара и ако не искам да плащам по над 1250лв при застрахователна сума 15 000лв, минавам на експертна оценка или правене по сервизи на застрахователите. Колата е на 4 години, след 5 дни ги навършва... лизинга беше за 28 000лв, излезна ми 40 000 с каско и данъци и лихви и други (не включвам горивото).

 

Моето мнение преди беше друго, сега е следното:

1. Имаш ли ги кеш парите - нова кола е супер голям кеф, първи си й ти. Подкрепям. Пак бих го направил, ако ги имам кеш.

2. Дохода да е такъв, че да можеш да заделяш за каско, данъци, обслужване, други. Цена за обслужване от 200лв сам, до 500-600 по сервизи... многократно съм разпитвал за моята и цените са тези, които съм чувал.

3. Не си заслужава кефа да го гладуваш. Аз и това съм правил, само и само да имам. И като видиш как овехтява и отгоре на всичко разни некадърни елементи ти чупят колата...

 

Нова кола върви с гараж и портфейл. Това е моето мнение вече. Преди не мислех така, но човек се учи от опит.

 

Поздрави

 

ПП: И подкрепям идеята за апартамента. Това нещо е възвръщаемо. Колата е разход и кеф. Кеф без разход почти няма. Но пък колата си ме кефи много и ако не я карам ден-два - откачам. Шофирането ме успокоява и ме радва. Може би, защото колата от нова само аз я карам.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички , много сте отзивчиви . А пък колегата Shaft , колкото и да опитва да е обективен си личи ,че си е доволен от голямата  инвестиция.Еххх пусти мъжки нагони. Колата си е голямо чудо ей.

Толкова не съм се вълнувал и от момиче. А за кефа , аз се кефех на моите бараки , чудя се как при вас как е , сигурно карате усмихнати от ухо до ухо ей така просто щото си карате колицата.

И това е и проблема ми, въпреки кефа да си наложиш да останеш обективен .

Също като се замисля , сте прави , с оглед нисък данък 86hp двигателя започва да става все по примамлив.

Редактирано от smokiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам сега на какво се возиш колега , но понеже бях свикнал на малко по-старо поколение коли (потропващи , шумни и по някога студени особено , когато ги прояде ръждата) , та и аз се бях засилил на една коледна промоция преди около 3 години - карай нова Фабия комби срещу 189 лв. на месец ... да да , ама не ... като направихме сметка с дилъра излезе малко над 400 на месец и то ако се разсрочи каското ... абе мъка ... изчаках достатъчно и на края изпадна това , което на мен ми харесва ... е не е нова , не е последно поколение , ама има 4 колела , мотор и парно , голяма работа , че не съм и порнал аз найлона , ама мога да и направя каско , ама мога и на не направя ... мога да и сложа газ , па мога да я карам и на вода (ако има чалъм) и каквото и да стане не си обвързан с никой и не си длъжен на никой (това си е моя философия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си , въобще не са малко хората случили на автомобил втора ръка. Аз не съм успявал, карал съм VW , Opel и Lancia , като цяло нищо особено , верно ланчията се ремонтираше за жълти стотинки. Смяна на масло 33 лева , два задни амортисьора за 50 кинта ,  кормилни накрайници - най-евтин 13лв , най-скъп 24лв.  Ама съм правил тези и още куп неща. Аз много обичам да шофирам , но с тези коли  не карах за кеф , а карах със страх да не ми избие нещо ново. И аз искам за 5к да ударя кьоравото , ама пустия ми късмет не веднъж ме е подвеждал. Та за това така ми се завъртя тази мисъл , като също така много активно си разглеждам няколко стари модела коли , на които съм се спрял от сорта на Октавия около 2003 година , Seat Leon също от този времеви диапазон, и някакви пасати гледам от време на време. Ама като гледам какво се продава и ми е мъка.

Редактирано от smokiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото си е по-добре, ако можеш да му угодиш - давай, човек!

 

Рапида е хубаво моделче.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Събота ако намеря малко време ще отскоча до дилъра на Шкода в Пловдив просто за да чуя какви ще ми ги наговори и да видя как ще ми интерпретира думата промоция през неговата призма и ще споделя ако ми извади някоя скрита и интересна оферта.

Редактирано от smokiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях на 24год. дадох всичките си пари,даже и заем взех,за да си купя първата кола - Опел Кадет.

Сега на 43 не бих направил подобно нещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, най-лесно се дават съвети, но всеки знае себе си. Подкрепям колегите, че с 800 лв доход не си за нова кола. Не е въпроса само да я купиш, а и подобаващо да я поддържаш и главното да не я гладуваш. А и все пак за 23-24к лв си е бюджетен вариант, почти базов модел. Аз бих вземал кола на няколко години, но с повече екстри. Наскоро ползвах конфигуратора на ЕТ и си конфигурирах една Октавийка. Излезе около 67к. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бях на 24год. дадох всичките си пари,даже и заем взех,за да си купя първата кола - Опел Кадет.

Сега на 43 не бих направил подобно нещо!

 

Подкрепям с две ръце. А все пак колата е консуматив. Не ми е работа но с доход от 800лв  да дадеш спестени на куп пари за кола..... е меко казано смело. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе напротив , що да не ти е работа , точно такива мнения търся , аз за това и споделих. За да можете да ме критикувате или да ме консултирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям мнението на повечето колеги, че не си струва да се набутваш с много пари за нова кола при положение, че не ги ринеш с лопата.

Със сигурност може да си намериш читава кола секънд хенд на малко километри - особено ако не търсиш мощен двигател и много екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя само малко цифри.

Колата ми беше с подобна цена. Ниска данъчна категория (86к.с.).

През първата година разходите на месечна база бяха към 150лв.

Това включва:

  1.Каско.

  2.Гражданска отговорност.

  3.Пътен данък.

  4.Техническо обслужване + задължителни консумативи (масло, филтри, а следващите години спирачна течност и антифриз на съответния период).

  5.Годишен преглед.

  6.Винетка.

  7."Преобуване" в гумаджийница (зимни/летни).

Разбира се с годините някои компоненти поевтиняват и естествено не всички са задължителни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Шкода Рапид 1.2tsi 86 (средно ниво оборудване) обслужването е на 20-30 хил. километра или 2 години. Технически преглед за първата и втората година няма. Иначе каското е 850-950 лв. и при всички случаи трябва да се купуват зимни гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.