Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Експериментът: Дизел от седем бензиностанции кристализира само при минус 13


Ради

Recommended Posts

Изумен съм ! Май контролните органи само си получават заплатите и си дремват през останалото време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тва са прости журналя, на термометъра във фризера пише -13 по фарехайт, което е -24-25 по целзий

Казват, че понеже няма как контролирано да зададат температура в любителски условия, затова ги ръгат във фризера, но ги вадят след час, когато са достигнали -13 градуса.

 

Аз лично все се каня да си го направя тоя експеримент, ама незнам дали някъде все още сипват нафта в шишета....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват, че понеже няма как контролирано да зададат температура в любителски условия, затова ги ръгат във фризера, но ги вадят след час, когато са достигнали -13 градуса.

 

Аз лично все се каня да си го направя тоя експеримент, ама незнам дали някъде все още сипват нафта в шишета....

аз съм го ял дървото със замръзнал дизел, от там после проблеми с помпата и тн, за това съм сигурен че бензиностанциите лъжат, ама пък и този тест е хахаво направен. Като отварят чекмеджето вътре има един поставен от тях термометър, който няма общо с фризера, вижда се на камерата. Този термометър е с две скали F и една дето не се вижда, на F показва около -13, на другата около -25, което за да е толкова, няма какво да е друго освен С скалата, а те говорят съвсем други неща (-13 по целзий било). Иначе аз съм тествал в нас, имам камера с регултатор от -12 до -24 май беше, и на -15 всичко ставаше боза, а парцали парафин почват да се виждат и поотрано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казват, че понеже няма как контролирано да зададат температура в любителски условия, затова ги ръгат във фризера, но ги вадят след час, когато са достигнали -13 градуса.

 

Аз лично все се каня да си го направя тоя експеримент, ама незнам дали някъде все още сипват нафта в шишета....

Аз съм го правил почти същия експеримент по-миналата година.

Само че не сипвах нафтата в шишета, а в тубичка..... И оттам я сипвах в чаши.

И май само Шел, Петрол и ОМВ Алпин дизел издържаха проверката.

Пък Лукойл...... тя се превърна в желе! Пача направо!  :D 

И после всичките остатъци от пробите ги предоставих на съседа - за нафтовата му печка!

Беше много доволен - десетина литра нафта аванта му дойдоха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе тва са прости журналя, на термометъра във фризера пише -13 по фарехайт, което е -24-25 по целзий

:PDT_Armataz_07: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, добре че за момента няма чак такива студове! :rolleyes:

 

 

Абсолютно! ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контролиращия орган си е заровил главата в пясъка като щраус , дип че няма кой да му завре органа на място.

Гледах първата част от материала сутрината , в която имаше и някакъв експерт от въпросния орган и репортерката му показва , че има утаила се вода и тоя малоумник пет пъти повтаря "да вземем проба по надлежния начин, вие сте използвали бутилки от вода" ... е как се взема проба от 20 тонна цистерна (горе от гърловината естествено) , а там няма нито вода нито боклуци ... що не вземат от дъното ... да не говорим , че никой не спазва дву часовия срок на утаяване след пълнене на цистерната и последното , което ми направи впечатление и ме втрещи беше нормата за вода в горивото - 200 гр. на килограм гориво , което по мои груби сметки е към 1/6 ... айде карайте с това "гориво"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен абсолютно ментак репортаж,който няма никакъв смисъл!Запълване на времето на новините!Или правиш истинско разследване профисионално и се дават конкретни стойности както и имената на бензиностанциите или нищо не правиш!Не ,че ги защитавам измамниците и ми е до болка ясно ,че навсякъде горивата са кенеф ама не се прави по този начин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е новина. Това е като

"Някъв пич откри магистрала!"

"МВР направило няква акция".

"Някъв човек паднал със самолет"(нищо, че е президент на държава)

"Нещо гръма около Каспичан"

Защо не напишат имената обзалаг се еднаот веригите е Шел, която има рекламка в самият им сайт. "Рекламират се" за да не им изкарват кирливите ризи.

Българските медии са толкова тъпи, долни и продажни, че не могат да използват властта си за законно изнудване - правят постоянно такива изследвания, да си плащат "за реклама" петролните фирми и да купуват мълчанието им и никой копче не може да им каже. Те просто си правят разследващи репортажи.

Както преди Мтел постоянно се рекламираха за да не обърне внимание никой на сривът в билинг-системата им - ни една медия не загатна този проблем. Нищо, че стотици хиляди дори милиони хора имаха общ проблем с тях - неколкократно превишени сметки от реално ползваните усли.

Редактирано от velinsl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....което ми направи впечатление и ме втрещи беше нормата за вода в горивото - 200 гр. на килограм гориво , което по мои груби сметки е към 1/6 ... айде карайте с това "гориво"

Всъщност на литър е приблизително 1/5, което не умаловажава "нормата", в която се съмнявам въобще че е такава.

Редактирано от tzsm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност е приблизително 1/5, което не умаловажава "нормата", в която се съмнявам въобще че е такава.

Зависи, щото така както го е казал колегата не е мн ясно дали на всеки 1000 ед гориво може да се добавят 200 вода и тогава това е 1/6 от цялото количество, или във всеки 1000 гориво може да има 200 вода, което е 1/5, но и в единия и в другия случай мярката е безумие. На 1 тон 200 гр вода е по-логично някак :) така излиза, че на всеки 100км колата ми харчи 5 литра нафта и един литър вода хехе

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе това помътняване е от парафина, а той си е във всяка нафта. Когато е ниска температурата парафина се ''втвърдява'' (дори не минава през цедка) като поседи в покой се отделя на дъното. Много нафти от туби са минали през мен и при всички е така зимата. Въпроса е дали е нормално това? :)

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представи си какво се случва с филтъра тогава, какво количество нафта успява да мине нататък, какво става с ГНПта като прословутото vp44 на бош, което се охлажда от горивото, или с капризните дюзи ... Горивото от твойте туби в най-добрия случай си е същото като в бензиностанциите, ама преточено през някой резервоар, за това няма разлика :)

 

А и парафина е някъв вид конденз в нафтата при ниски температури, би трябвало да се чисти, но масово го оставят, че и доливат, щото той пречи на нафтата да замръзне съвсем, проблем, който следва да се бори с други химии и вещества. Поприцип скъпия в бг зимен дизел е нормалното зимно гориво, а евтиния е парафин и дизел и някоя добавка за цвят, т.е. Боза!

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... което ми направи впечатление и ме втрещи беше нормата за вода в горивото - 200 гр. на килограм гориво , което по мои груби сметки е към 1/6 ...

Не си прав. По-зле е! 200 гр. всъщност са си 1/5 съотношение вода/гориво!

:P

Обаче на мен ми е по-интересно дали положението е същото и с по-скъпите (предполага се и по-хубави) горива на неспоменатите в репортажа вериги бензиностанции.

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав. По-зле е! 200 гр. всъщност са си 1/5 съотношение вода/гориво!

:P

Обаче на мен ми е по-интересно дали положението е същото и с по-скъпите (предполага се и по-хубави) горива на неспоменатите в репортажа вериги бензиностанции.

Вероятно при по-скъпите нафти положението е по-добро....

Но разликата едва ли е толкова голяма. :eusa_naughty:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен абсолютно ментак репортаж,който няма никакъв смисъл!Запълване на времето на новините!Или правиш истинско разследване профисионално и се дават конкретни стойности както и имената на бензиностанциите или нищо не правиш!Не ,че ги защитавам измамниците и ми е до болка ясно ,че навсякъде горивата са кенеф ама не се прави по този начин!

Това е традиция в БГ. Айде в случая е ясно журналистите защо не дават имената - експеримента не е контролиран и ако кажат имената, ония ще ги спукат в съда.

 

Проблема е, че самите контролни органи не ги оповестяват, даже и да открият нарушения. Пишат им акта и толкова. Това с горивата е бял кахър. Още ми се върти в главата, новиничка прокраднала се по радиото преди месеци - моркови с високо съдържание на олово задържани в БГ. И толкова. Няма партиди, няма производител - а дали не ги ядем? Вафла с ГМО соя, производителя уж бил изтеглил партидата. Ама кои е производителя - не ти се полага да знаеш, яж и мълчи. Хванато месо нередно - кой, защо, колко е продал, кой го е изял... няма значение - акт за 200 кинта и всеки по пътя си...

 

Те и комунистите си мълчаха за Чернобил, ама явно не са се променили много нещата от тогава.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е традиция в БГ. Айде в случая е ясно журналистите защо не дават имената - експеримента не е контролиран и ако кажат имената, ония ще ги спукат в съда.

 

Проблема е, че самите контролни органи не ги оповестяват, даже и да открият нарушения. Пишат им акта и толкова. Това с горивата е бял кахър. Още ми се върти в главата, новиничка прокраднала се по радиото преди месеци - моркови с високо съдържание на олово задържани в БГ. И толкова. Няма партиди, няма производител - а дали не ги ядем? Вафла с ГМО соя, производителя уж бил изтеглил партидата. Ама кои е производителя - не ти се полага да знаеш, яж и мълчи. Хванато месо нередно - кой, защо, колко е продал, кой го е изял... няма значение - акт за 200 кинта и всеки по пътя си...

 

Те и комунистите си мълчаха за Чернобил, ама явно не са се променили много нещата от тогава.

Явно е така!

Пък за месото - само за последните няколко месеца от търговската мрежа иззеха некондиционно такова с тегло над 20 тона! Всъщност, може и 50 да беше - не си спомням точната цифра.

Пък за бензиностанциите - при констатирани нередности ги спират за известно време, но после пак им разрешават да работят!

И - дотам.

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ви звучи това, че специалиста който може да направи официална проверка на горивото е в отпуска до 14.01.2014г. На мен ми звучи като почакайте или най-добре забравете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами човека започва много подобаващо новата година - айляк-отпускарската  :) И без това и да беше на работното си място пак нищичко нямаше да се случи, дори нямаше да си помръдне ноктенцето на малкото си пръстче, така че не виждам нищо странно. А ние и без това сме свикнали - ще си караме с бозата, която тече по бензиноколонките. И те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.