Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проверка сервизна история по VIN в Еуратек?


superba

Recommended Posts

Здравейте,

 

търсих, но не намерих подобна тема. Интересува ме имате ли представа дали Еуратек правят подобна проверка на кола нов внос (предполагам с/у заплащане)?

 

знам, че има телефони, но в момента всички са почивка и едва ли някой ще отговори. След известно прекъсване отново се загледах по Шкоди :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят и по  телефона,но когато аз проверявах казаха че ако е от Италия няма да я имат в системата,но все пак я имаха.Тази която гледах беше на обявени 130к,естествено се оказа на 350к.а колата изглеждаше кукла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правят и по  телефона,но когато аз проверявах казаха че ако е от Италия няма да я имат в системата,но все пак я имаха.Тази която гледах беше на обявени 130к,естествено се оказа на 350к.а колата изглеждаше кукла.

идеално, аз си харесах няколко швейцарки и съм събрал 4 VIN-a. Да видим кой колко е послъгал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега се обадих за една проверя и ми казаха, че можели да ми кажат само историята за автомобила ако е сервизиран при тях? това вярно ли е, и при вас ли беше така ? аз все си мислиех, че могат да видят цялата история ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат,ама се правят,на мен ми казаха последно на какви км.е влизала в сервиз,а колата не беше тяхна а нов внос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми дадоха сервизна история никаква, но ме упътиха на колко км не е колата, което донякъде пак върши работа, веднага загубих интерес :) не мога да разбера защо не го направят като услуга, и платена да е, не знам какво толкова крият и пазят бизнеса на автоджамбазите.

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли колега от форума, който да работи в Еуратек и може да извърши проверка на сервизна история по VIN на 2-3 автомобила, които съм набелязал, че по телефона инфото не е пълно, пък и с много уговорки стават нещо нещата ... може и на ЛС. Каквото трябва там ще се разберем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не са ли ти достатъчни километрите да ти кажат,какво има да ровиш още какво е сменяно ако колата е на 300к.

Преди време,проверявах историята на няколко БМВ-та,и въпреки че имах познат в "БМВ България" той се нае да ми каже само километрите на които колата е посетила сервиза за последно.Това какво е правено/сменяно по нея не искаше,че може да му направят проблем.Така че,едва ли някой би ти изкарал историята на колата по километри какво е правено.

 

 

Успех в търсенето :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега, те и километрите не ми ги казват ... ами почваме една викторина над 200 ли са, а над 300 ... и относно историята повярвай има значение дали колата ще е на 250 хиляди с регулярни смени на масло и консумативи, или ще е на реални 150 хиляди, ама е влизала 1 или два пъти за масло, а пък това на скоростите не е сменяно изобщо.

А това с проблема при изкарване на инфото ми е най-странното от всичко, просто по този начин официалните диструбутори на марката пазят интереса на автоджамбазите, аз друго обяснение нямам  :eusa_think:

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е, защо да го правят (да ти дават информация)? Най-много да си купиш кола, ама не от тях :) С втора ръка кола, едва ли ще им кацнеш и в сервиза, т.е. от теб полза за тях никаква.

Дават само за техните си коли, един вид - от нас купено/подържано е сигурно, всичко друго е рисково. А мармота увива шоколад и така....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да сложат една такса 10-20-30 ... 50 лева на VIN и пак ще ми вземат някакви пари без да изхабят един лев ресурс. Иначе аз първо техните коли прерових, но нямаше нито една, която да ми покрива минимума от екстри (без FSI, комби - нямат нито едно комби!, 2007-2008, климатроник, мулти волан, esp, 4 ел.джама, MFD и парктроник). 

 

Онзи ден се обадихме на Патрик от Obernatt .. някакво представителство в Швейцария, за една кола внос от там, и без никакъв проблем ни отговориха на въпросите. Е са верно е, че се представихме за немци :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хамериканките, срещу 20 долара, им излизат километрите и застрахователната история. Що да не е така и с европейките :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам, така е, но онзи регистър при тях май се поддържа от застрахователните дружества, а не от производителите на коли. В Европа този бизнес все още не е централизиран на това ниво.

 

иначе за екстрите ... за 2014 са си нещо нормално, проблемът е че 2008 не е било така и голяма част от закупените в бг коли са били без тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно екстрите това което мога да кажа е за БГ е:

 

ESP - е с допълнително заплащане дори за ниво на оборудване Елеганс, ако не се лъжа  беше стандартно при Laurin & Klement

MFD - е допълнително заплащане дори за ниво на оборудване Елеганс

Мулти волан е допълнително заплащане дори при ниво на оборудване Елеганс.

4 ел. стъкла са стандартно оборудване само за Елеганс

Климатроник - стандартно оборудване само за Елеганс

Парктроник - първите автомобили от ОК2, който продаваше Еуратек за тази опция се заплащане допълнително дори за ниво на оборудване Елеганс, ако не се лъжа след 6-9 месеца го пуснаха като стандартно оборудване за Елеганс. Сега като се замисля май, така беше и за климатроника в началото.

 

Тъй че ако откриеш такава кола, приготви се за една по различна цена от цената на "стандартната" Октавия.

Моят съвет е макар че незнам какви са финансовите ти възможности, но при търсене на такива екстри, по добре се насочи към Октавия Елеганс плюс допълнително оборудване Селекшън, но задължително Елеганс плюс Селекшън.

Този така да го наречем "модел" беше пуснат на БГ пазара в края на 2009 година

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега относно екстрите това което мога да кажа е за БГ е:

 

ESP - е с допълнително заплащане дори за ниво на оборудване Елеганс, ако не се лъжа  беше стандартно при Laurin & Klement

MFD - е допълнително заплащане дори за ниво на оборудване Елеганс

Мулти волан е допълнително заплащане дори при ниво на оборудване Елеганс.

4 ел. стъкла са стандартно оборудване само за Елеганс

Климатроник - стандартно оборудване само за Елеганс

Парктроник - първите автомобили от ОК2, който продаваше Еуратек за тази опция се заплащане допълнително дори за ниво на оборудване Елеганс, ако не се лъжа след 6-9 месеца го пуснаха като стандартно оборудване за Елеганс. Сега като се замисля май, така беше и за климатроника в началото.

 

Тъй че ако откриеш такава кола, приготви се за една по различна цена от цената на "стандартната" Октавия.

Моят съвет е макар че незнам какви са финансовите ти възможности, но при търсене на такива екстри, по добре се насочи към Октавия Елеганс плюс допълнително оборудване Селекшън, но задължително Елеганс плюс Селекшън.

Този така да го наречем "модел" беше пуснат на БГ пазара в края на 2009 година

 

Успех.

 

Не е баш така. Такива са нивата на оборудване в БГ. Навсякъде ЕЛЕГАНС например включва къде къде повече екстри - като ESP, MFD, 4 ел.стъкла...така че не е кой знае колко трудно да се намери такава кола. Имайки предвид, че колите които се продават тук са внос от Германия и Италия - е напълно възможно да се намери такава кола. Само тук на балканите са такива орязани колите откъм екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно, това е причината да се ориентирам основно към кола нов внос, явно въпрос на политика на локалния дилър. Има много голям внос на коли от Швейцария, които не са Елеганс, но имат всички тези екстри, плюс двойния под в багажника, нещо което много ми допадна (край на разхвърления багажник :) ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда,точно пък от Швейцария или Австрия си вземи кола.Това никога няма да направя.

Само от Италия!

Адски изгнили гнилочи са от там автомобилите!Няма разглобяване,всичко се къса.Турбото не може да свалиш за профилактика,дето е горе,да не говорим за нещо по окачването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали слагат зимата агресивни препарати по пътя...Към автора погледни в аутотехника http://usedcars.autotechnica.bg

Има 3 комбита шкоди,един голф 6ца всичко е TSI...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че гният, гният, ама не е тооолкова зле положението. Имал съм немски коли и нито една не е имала проблем с ръждите. Даже една от тях още е във фемилито, внос от Хановер (яката зима, северна германия, купих я на 8 години в една тъмница без нищо да гледам, тя се оказа супер оферта). Вече е на 18 години и едва мината година и поддадоха праговете (не е поцинковано ауди, но и опел не е :)).

А кола на 5-6 години едва ли ще е толкова зле, да я карам още 2-3 пак ще е пушка.

 

Фаворитът за сега ми е една италианка, ама ще видим ... чакам и оферта за един евентуален buyback от под пръстите на Еуратек да отмъкна :)) но и нищо немско не връщам, колкото повече, толкова повече!

 

към колегата шп-горе ... гледах и там, но дори и сега не виждам комби, излизат ми точно 3 шкоди, които са хечбек ... и по-лошото е че са TSI, това не го искам със сигурност :) и попирнцип търся преди FL, че за малко фейс не ми се плащат 5-6 хиляди отгоре. От вътре колите са 1:1

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че гният, гният, ама не е тооолкова зле положението. Имал съм немски коли и нито една не е имала проблем с ръждите. Даже една от тях още е във фемилито, внос от Хановер (яката зима, северна германия, купих я на 8 години в една тъмница без нищо да гледам, тя се оказа супер оферта). Вече е на 18 години и едва мината година и поддадоха праговете (не е поцинковано ауди, но и опел не е :)).

А кола на 5-6 години едва ли ще е толкова зле, да я карам още 2-3 пак ще е пушка.

 

Хаха,никой не говори за ламарините бе колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами е прав,преди Шкодата имах Алфа от Австрия,като я гледаш отвън свети,но след първото влизане на канала.........леле майкооо,ни болтове се развиват ни чудо а пода още малко и щях да съм като сем.Флинстоун.Беше ме страх накрая да не спукам гума по път някъде че не можех да я дигна с крика.Така че от тогава имам следното мислене:По добре мотор да правя(да не дава Господ де) от колкото да имам ръжда.Така че,"австрийки,швейцарки гледайте хубаво и от долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно, сега ви разбрах, ама аз съм си прост юзър, друго освен ключ 17/19 с дълго рамо 1-2 пъти в годината не ползвам :)

 

хаха, имаме една джипка за гората свалена от австрийските Алпи и положението с нея наистина е било мн зле, ъпгрейднахме леко окачването и сега разбирам защо майстора псуваше на развален тиролски :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.