Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Octavia 2 1.9TDI или 2.0TDI


svenn1

Recommended Posts

ровейки в нета, попаднах на инфо, че евентуално през vagcom можело да се провери и тества какво е състоянието на DSG съединителя. Повече конкретика как точно става това не намерих обаче. Някой знае ли ? Каква версия на кабел и sw трябва да имаш, за да четеш всичко от ок2 ?

 

всъщност по-късно намерих този линк, където има сравнително подробно описание. Смятам да ползвам тази информация и за установяване на реалното състояние на кутията, което ще е в пряка връзка и с реалния километраж на колата, защото положението на пазара е страшно  :)

 

http://www.r8talk.com/forums/60-maintenance-service/7408-how-check-clutch-wear-launch-control-usage-vcds.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

има ли някакви отзиви за 1.9тди с код BLS. 2007г. Понеже утре възнамерявам да ходя да гледам една такава, та ако някой може да сподели нещо ще съм му много благодарен.

Aз като взимах моята рових за информация дали има някаква съществена разлика между 1.9 105 к.с. моторите с различни кодове - BXE,BJB,BLS,BKC и т.н. Имах един пдф със сравнение между всички, но сега не го намирам да ти го пратя. От това което си спомням разликата беше само, че BJB e Eвро 3, а всички други  Евро 4 и в компресията някакви минимални разлики. Всичко друго доколкото помня беше 1:1. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

еми.... направих вече избора, дори вече я взех. Октавия 2.0ТДИ(код BMM) с DSG, 2008г, комби. Много е запазена, вкарах я в еуратек Сливен и направихме пълна диагностика. От Италия е но има сервизна история там всичко е сменяно навреме и с добри консумативи. Много ми харесва DSG - то. Дано да не съм сбъркал с 2литровият двигател, но тази е доста читава и затова я взех :)

Снимки по - късно като я снимам :)

Имам обаче един въпрос - къде предлагате да се направи първото обслужване с София, отчитайки факта, че доста се охарчих и знам че не е препоръчително, но е добре да ми излезе по евтино :).

Още един въпрос..има едно леко свистене, като и подам газ, като на спукан маркуч или някоя скоба, съединение, не е постоянно само понякога(все едно издиша от някъде), някакви предложения какво може да бъде(знам че така е доста трудно :))

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново, свистенето го установих от къде е, от меката връзка на гарнето, утре влиза за смяна, иначе за обслужването събирам мнения още :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

мерси. Може би и при мен е от там някъде понеже, като я вкарахме вчера за смяна на мека връзка(не я сменихме, понеже нямаха същата) на мен ми се стори че не точно от нея издиша. Ще продължим инвестигирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

днес след като направих пълното обслужване в Трансексперт ми казаха за това свистене, че било от износен ЕГР клапан, че клапата вътре не уплътнява добре и през нея преминава някакво количество въздух.

Може ли компетентните тук да споделят мнение възможно ли е това и дали от него е възможно да се чува такова свистене? Ако е така какви биха били последващите действия?

Иначе меката връзка и гарнитурата на колекторите според тях е ОК.

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да не се филмираш излишно и моето турбо свири.Ако не влиза колата в авариен режим не мисля че имаш повод за притеснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбраха, че гарнитурата е ОК?

При мен така и не разбрахме че е от тази гарнитура, докато аз не пожелах да се свали и почисти всичко!

Имаше съвсем малко черен нагар който не се виждаше. А гарнитурата е метална и като се сложи се сплесква по повърхността на колектора и няма как да се ползва повторно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами често казано незнам как разбраха. Аз им бях оставил колата и после ми казаха това. Според тях ако било тази гарнитура щяло да окаже огромно влияние върху вървежа на колата, а тя всъщност си върви добре. Ще я закарам на някой друг да я погледне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Имам въпрос: какво ви е мнението за следният автомобил - Skoda Octavia 2.0 ТДИLAURIN&KLEMENT, 2010г.

Интересува ме абсолютно всичко: реален разход на гориво - градско и извънградско, недостатъци на модела, често срещани проблеми. Досега не съм карал Шкода и нищо не знам за тези автомобили. Предварително благодаря за инфото!

Редактирано от pepino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода е средно 6.2. Градско и извън градско,но зависи в кой град си.

Ако е запазена и гледана -никакви проблеми.

Ако не -съединител,маховик,турбо,пукане на глава,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте,


 


Имам въпрос: какво ви е мнението за следният автомобил - Skoda Octavia 2.0 ТДИ, DSG, 2005г. Интересува ме най вече DSG-то читаво ли е като кутия и ако има нещо друго при този модел което е проблемно моля някой да го сподели.За първи път ще скачам на автоматик и на SKODA за това споделете опита който имате.


Предварително благодаря!


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно с този двигател и година на производство, по-добре 1.9тди търси (няколко пъти по-безпроблемен е)... Тази може да спука главата, друг проблем е клапата за гасене (пълни се с масло, чупи се, дори и изгаря), а колкото до проблеми с DSG на десет годинки определено може да намериш...

 

Прочети из форума - има доста важни теми как да разбереш за какво иде реч. Особено в раздела за Октавия.

 

Ако не е гледана добре - с всяка кола ще имаш главоболия. Шкодите са много здрави по принцип.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет от мен - избягвай от първите 2004-2005, имат дребни, но дразнещи детски болести, които впоследствие са излекувани. Стига да имаш бюджет, разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 годишно ДСЖ ,дадена кола за продаване.....90% ще правиш нещо по кутията.Я касета със съединители,я маховик....

В 99% от случаите една кола за да я оставят за продаване,или е излязъл скъп ремонт или проблем или удар или обслужване,което е скъпо....или комбинация от няколко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 години по-късно...

Здравейте колеги, харесал съм една шкодичка 19.тди 105 кончета 2008г комби всички екстри за модела кожа,автопилот,ксенон ръчна 5 степенна кутия! Интересува ме проблеми при модела скъпи ремонти и така нататък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модела е добър. Преди 6 г като купувах моята карах 1,9 и 2,0 и определено 35 кс се усещат. Скъпи ремонти маховик, съединител, компресор климатик, но в крайна сметка това са консумативи.

Ако ти харесва колата и си я прегледал...купувай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах колата като цяло беше до ре технически, но понеже е внос от Германия и днес я погледнах на канала доста ръжда и определено няма да е тази. Гледам още един модел 1.6TDI 105hp там двигателя как е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 1.6 дюзете са сименс и ресурса им е доста малък може да се наложи да ги смениш с нови мисля,че не се рециклират във всички случай замяната им е четирицифрена сума 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.