Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Супърб 2 ФЛ или Октавия 3


rendeto

Recommended Posts

За ДСГ-то, ако всичко му е наред е ок ...

Погледни и тази тема: Евентуален проблем с DQ200 7DSG

 

Взимай си ръчка и си спести главоболия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rendeto

    27

  • bega4kata

    11

  • Jelio54

    11

  • Златанов

    10

Най-много писали в темата

Е,той колегата нова с гаранция ще я взима,какви главоболия?ЕТ да му мислят.

Взимай си автомата и си свиркай,не бъди черноглед.

И аз съм за О3, Супърба трябва да е с 2-литров двигател минимум според мен. ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се кара всичко изброено и налично в шоурума. Обаче жената сериозно ми намеква за CityGo :D  :D  :D

И без да съм пристрастен - CityGo ми харесва много повече от Up! Факт. Да не си отварям устата и за още един модел... :lol:

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те в showroom-а само Fabia и Yeti останаха некоментирани.  ;)

 

Май, май...  :D

Ще карам О3 и Superb със сигурност. За Рапида ще преценя на място. CityGo няма да е сега със сигурност :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май, май...  :D

Ще карам О3 и Superb със сигурност. За Рапида ще преценя на място. CityGo няма да е сега със сигурност :tongue_1:

 

Ако ще взимаш Супърб, моето мнение, е че трябва да изчакаш до догодина да вземеш следващия.

И аз бях тръгнал за CityGo/Up и накрая стигнах до Фабия/Поло/Корса  :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато тестваш е добре по възможност автомобила да е с нивото на оборудване, което си избрал, за да добиеш реална преценка. ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще взимаш Супърб, моето мнение, е че трябва да изчакаш до догодина да вземеш следващия.

И аз бях тръгнал за CityGo/Up и накрая стигнах до Фабия/Поло/Корса :D

Принципно съм съгласен, но това с чакането е easier said than done :)

 

Първо да излезе официално, после да дойде в БГ, да минат 6м от производство поне и ето ти мин. Една година, което не винаги е вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно съм съгласен, но това с чакането е easier said than done :)

 

Първо да излезе официално, после да дойде в БГ, да минат 6м от производство поне и ето ти мин. Една година, което не винаги е вариант.

 

Прав си :)

Но всеки сам си преценява, аз лично не бих купил, кола на която след няколко месеца ще се появи новия модел, а и ФЛ ми е много грозен. Подчерватам това си е моето лично мнение  :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една страна се чувстваш кофти да си вземеш нещо, на което точно след няколко месеца излиза нова версия (особено при автомобил), обаче от друга страна - с новото поколение на автомобил си малко като "опитно зайче" - тепърва ще има "детски болести" за изчистване и т. н.

А иначе FL на Superb и на мен не ми допада сравнен с преди FL (не е защото аз карам преди FL :) ).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм да, ако не ти допада конкретният модел наистина не става. Аз между другото имах същата дилема и щях да изтупам един Супърб, ако имах толкова място в гаража.

 

Продулжавам да мисля, че могат да се вземат сега многодобри оферти за коли в края на цикъла си - пасати, супърби, ц класи и т.н. дето ако са имали проблеми основно са изчистени вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако постояно чакаме новия модел никога няма да си купим кола. Сега на всяка 2ра година ФЛ, а на 3-4та нов модел.

Не е като едно време. За справка: Модел 105 от 1976 до 1989 (13 г.); модел 120 от 1976 до 1990 (14 г) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, както много правилно е казал PUF-PAF, за което и аз се замислих е мястото в гаража - ако е Супърб - никакъв шанс да си затворя вратите или ако ги затворя, ще опрат в колата, което не е вариант. Днес за мой късмет, видях един до друг паркирани Супърб и О3 - ако трябва да съм честен и двете ми харесаха и бих взел и двете. Във всяка имаше по-нещо, което ми харесва и нещо, което не толкова много, но като цяло и двете са супер! О3 със сигурност ще влезе в гаража, макар, че ще е по-плътно, за разлика от старата ми кола 406FL седан. Рапида е мааалко по-малък и ще влиза перфектно, но първо трябва да го видя, да ми хареса и т.н.

Та Супърб май отпада и заради разхода, който ще е като на старата ми кола, а аз от него бягам :D

Като цяло клоня към О3, като чакам определено да видя тази с метан, която утре или в петък трябва да е в Пловдив.

 

Тук е моментът да благодаря на всички, които се включиха в темата, както и да споделя, че макар под 1 месец да съм тук, прочетох доста теми, които ми прави впечатление, че са много добре структурирани и полезни. Не на последно място искам да отбележа, че това е форум, в който добрият тон е на високо почитание и най-важното е, че се спазва. Като цяло изключително приятен и добре поддържан форум! Благодаря още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имам стандартен гараж и Супърба се събира в него. Изработих си един ограничител за предните гуми и така спирам на един см. от стената. Колкото до разхода, разликата от Окито е незначителна. Важно е ти да си я харесваш, за всичко се намира решение. Успех в избора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Не знам точно какво се разбира под стандартен гараж, но моят събираше точно 406-цата. По-голяма кола не може да се събере на дължина. Ширината и тя не е кой знае колко голяма, но е достатъчна. Разходът на О3 1.6TDI/1.4CNG ще е далеч под този на Супърб 1.4TSI 125кс., а и както казах - няма да мога да я събера в гаража - по-лесно е да избера друга кола, отколкото друг гараж, ако ме разбираш.

Поздрави.

Малко съм изненадан, защото трябваше във вторник или вчера да ми кажат кога ще е тук О3 с метана, но до момента нямам инфо.

Утре ще ги преслушам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен гараж..., аз имам три, ново строителство, един 6.00 метра, два - по 5.80 метра, това твоето, да не е преобразувано паркомясто ? Не че има значение, просто се чудя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гаража ти е 4.47, и от това това зависи какъв автомобил ще си купиш - смени си гаража! Пожелавам ти го  най искрено!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

По въпроса с гаража - къщата и гаражът са строени далечната 1972г. Никак не ми се занимава с ремонтни дейности. Паркоместа има колкото щеш, има вариант изобщо да не се държи там, но щом имам гараж и ако реша да е там, защо на колата да ѝ е студено B)

 

Тъй като времето ми е кът и нямах кога да споделя впечатления от тестдрайва, ще го направя сега. С малката подробност, че тестдрайв направи и тъст ми, че и вече поръча ново Йети, което трябва да дойде другия месец, защото било в производство. Докато ми каже, че мисли да поръчва 2-3 дни след тестдрайва, онази вече разбрах, че е капарирал и си чака возилото, което е Адвенчър 110кс. 4х2, 5М с... неизвестен цвят, поне не можаха да ми обяснят, защото като разбрали, че след 20 дни ще имат нова кола, цветът бил без значение, но по техните думи приличал на колата от тестдрайва - тоест петролено :sorry:

Тааа, тестовото шофиране мина повече от добре. Дадоха ни колите за 5 часа. Тоест първо О3 с метана, който разходихме доста сериозно по магистрала, в града по павета и къде ли не, след което се метнахме на Йетито, което разходихме в Родопската яка на по-сериозен терен.

Впечатления - отлични. Октавията с метана вървеше отлично. Карал съм коли на мои приятели с метан - нищо общо. Може би защото е заводска, може би защото е с турбо - не знам, но колата си вървеше, а 6-степенната кутия... просто песен. Моторът не се чува в никакви режими, само турбото. Колата имаше старт/стоп, което ми се видя доста странно за кола с метан /алтернативно гориво/, но я имаше и я пробвах. Така и не разбрах при какви условия решава, че трябва да изгаси мотора, но как да е. Нивото беше Амбишън, доколкото разбрах. Динамична /доколкото може за 110кс. с турбо, но напълно задоволяваща моите изисквания/, отделни показания за метан и бензин, ОПРЕДЕЛЯНЕ КАЧЕСТВОТО НА МЕТАНА, което също ме изненада. Според борда CNG Quality 100%. При 130 на магистралата 2.9kg/100, което е равносилно на кафето и водата, която ще изпия от Пловдив до Бургас, да кажем.

Супърба го гледах само в шоурума, голям е, абсурд да го прибера в гаража - иначе клас, интериор, всичко 6+, което обаче, мога да кажа и за О3 - кожено табло, през целия тест драйв не чух нито едно "скръц", дори по паветата, на които минах с 60.

Качвайки се на Йетито, обаче, видях друго - позицията на водача, погледа върху пътя и т.н. Още повече ми хареса като я изкарах на един път, който само се нарича път, а всъщност е... ад! Изобщо не се замисли тази кола. Мина си отвсякъде и изобщо нищо общо с другите коли. Колкото и да ми хареса, обаче, все си мисля, че нямам къде да го карам това Йети, лично аз, докато тъст ми е в село близо до Пловдив, за където ще му е перфектно :D/ Още нещо, което като че ли ме дразни - работата на дизела... Колкото и да е нов, каквото и да е - поръмжава си... Другата не се чува. Или съм откачил на тема тишина или не знам, но първото, което усетих при паленето на Йетито беше това, плюс леката вибрация в педала на съединителя, която има всеки дизел, ако ще и космически да е. Доста съм чувствителен към такива подробности. О3 все пак е седан, а аз си харесвам седани, та... така.

Скоро и аз ще взема решение какво ще е и ще вървя към поръчка.

Ако някой може да каже впечатления от чужди форуми за О3 с метан, ще съм благодарен, защото виждам, че има хора, които четат и там, а аз нямам времето, за да се заровя и чета.

А и още едно питане - гледайки ценовата листа, забелязвам възможност за радио с DAB, която скоро ще се наложи да се ползва, може и след 3-4 години да е, но няма да ни се размине да има още дълго аналогово радиоразпръскване. Въпросът е, дали ако вземе стандарното без DAB, после ще трябва да сменям цяло радио или ще може да се добави модул. Май сам си отговорих де, ама да питам :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Златанов,

 

Добре е, че си покарал колиците - това е единственият начин да добиеш впечатления, защото по форумите мненията на всеки са си субективни и няма как да си формираш мнение :)

 

Няколко неща:

- Относно дизела споделям впечатлението ти - трактори са си. Но това не е драматично, важно е двигателят да си работи - просто Шкодите са една идея по-лошо шумоизолирани и по-евтини от да кажем Volkswagen

- DAB радиото и аз бях разпален в началото, но после размислих и си го спестих. Струва си, ако много пътуваш в чужбина и там да ловиш. За БГ няма смисъл, а и като цяло аз се хващам много по-често да слушам избрана от мен музика вместо радио

- Благодаря за впечатленията от метана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.