Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Супърб 2 ФЛ или Октавия 3


rendeto

Recommended Posts

  • Отговори 122
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rendeto

    27

  • bega4kata

    11

  • Jelio54

    11

  • Златанов

    10

Най-много писали в темата

 

 

А дали има разлика в просвета и дали 4x4-то влиза в тази дена или не?

 

Би следвало да е малко по-висока,  май беше 15мм. Ако питаш за цената, тази модификация се предлага само в 4х4 модификациите.

А вече 2,0 DTI 170 коня се предлага и с DSG  :banger_1: 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горната комбинация - Superb 2.0 TDI 125 kW DSG 4x4 - мечта! Кукличка!

И аз мисля, че трябва да е с 15 мм разилка в просвета при този пакет. Но в ЕураТек би трябвало да знаят най-добре. Прави ми впечатление обаче че в конфигуратора пакет outdoor се предлага и в конфигурация, която не е 4x4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би следвало да е малко по-висока,  май беше 15мм. Ако питаш за цената, тази модификация се предлага само в 4х4 модификациите.

А вече 2,0 DTI 170 коня се предлага и с DSG  :banger_1: 

 

Вече го има... преди 1 година го нямаше :(

За N1 - може да се промени, това вече сме го писали във форума.

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече го има... преди 1 година го нямаше :(

За N1 - може да се промени, това вече сме го писали във форума.

 

Да, много ми е мъка, но здраве да е, следващата B)

 

@rendeto

колега да ти пусна още една муха. Тази събота ходих до VW и дилъра каза, че подготвят интересни промоции. И ако не си гледал Пасата може да ти е интересен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, много ми е мъка, но здраве да е, следващата B)

 

@rendeto

колега да ти пусна още една муха. Тази събота ходих до VW и дилъра каза, че подготвят интересни промоции. И ако не си гледал Пасата може да ти е интересен. 

 

Че пасата е интересен е интересен, ама и цените там са интересни. Поинтересувай се за цената на смяна на масло или пък питай колко им струват гумените стелки...... и после ги сравни с цените в Шкода.

 

Иначе в момента на сайта тече реклама за отстъпки до 4 000 лв. на модели произведени 2013 г.

Редактирано от Ради
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че пасата е интересен е интересен, ама и цените там са интересни. Поинтересувай се за цената на смяна на масло или пък питай колко им струват гумените стелки...... и после ги сравни с цените в Шкода.

 

Иначе в момента на сайта тече реклама за отстъпки до 4 000 лв. на модели произведени 2013 г.

 

Не знам какво визираш, но миналата седмица ходих да гледам Up-a при еднакви конфигурации +още малко беше по-евтин от CityGo :sorry:

Миналата година в ЕТ пълно обслужване ми излезе към 450, във VW да е 500-550?   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво визираш, но миналата седмица ходих да гледам Up-a при еднакви конфигурации +още малко беше по-евтин от CityGo :sorry:

Миналата година в ЕТ пълно обслужване ми излезе към 450, във VW да е 500-550?   

 

На мен на ОК2 и ОК2FL сервизното обслужване в зависимост дали е в промоция варира между 270 и 350 лв - масло long life, маслен филтър, горивен филтър, въздушен филтър  :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че продължавам със спама, но към колега с дилема:

Отиди и пробвай Пасата след една бърза справка виж какво излизе, седани Супърб Елеганс 2,0 ТДИ 170 кс 4х4 DSG/65 960, Пасат Highlinе 2,0 177 ксТДИ 4 motin DSG/62 360. Каквото и да си говорим Пасата  си е Пасат :sorry:

Отностно пасата - карах чисто нов 2.0 дизел 140ps  автоматик на около 100 км.и трябва да потвърдя думите на бегачката, че е много зле и талблото му скърцаше (говорим за кола на 100 км.). Другите негативи - седалките не ми бяха много удобни. Двигатела ми беше шумен, имаше вибрации в купето и на педалите. Като цяло не ме грабна въобще. Така и да не забравя, на този екземпляр цената му беше 57 - 58 000 лв (като говорим за Кофортлине обурудване с екстри като - круиз контрол, зимният пакет, парктроници и май това беше). С "голямата" отстъпка може да се вземе на 52 000 лв. Същият Супърб е 45 120лв. (това бизнес обурудването) айде нещо да липсва да му сложа 2-3 екстри пак няма да дойде 52 000 лв. 

За съжаление нещо времето се скапа и не е май много за тест драйв, иначе имах мерак Супърба да ходя да покарам.

Редактирано от rendeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразчистих(за пореден път) спама.

Коментарите относно цените са преместени в ТАЗИ тема.Тъй че, ако ще коментирате новите цени, моля да го правите там. Благодаря.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно питане за Супърба и Октавията - някой да знае дали има разлика между 7 степените DSG-та между двете коли? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз карах 2 години Октавия 2 Елеганс, дизел, 140к.с. + допълнителни екстри, а сега от 1 година и 2 месеца съм на Супърб 2 Бизнес(преди фейслифта) пак дизел, 170к.с. - моето мнение е категорично в полза на Супърба, макар да не е Елеганс. Разликата във возията, в материалите, в пространството, в обезшумяването и т.н. са осезаеми. Разбира се, че и Октавията си беше супер, но по-високия клас на Супърба си оказва голямо влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно питане за Супърба и Октавията - някой да знае дали има разлика между 7 степените DSG-та между двете коли? 

Това пък от къде ти хрумна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Хайде и аз да се запиша в темата. До онзи ден гледах О3 и се чудих дизел ли, бензин с DSG ли, но до момента, в който не отворих листата за Superb... И... всички отиде по дяволите. Сега съм супер раздвоен, дали да не поръчам Superb Business 1.4, 125кс. с две допълнения, които си харесах, пък О3 с 1.6TDI 105кс, а защо не О3 с 1.2TSI и 7 степенна DSG...

Ще помоля, ако някой има наблюдения над споменатите мотори, да сподели реален разход градско на О3 и Superb FL, какво е положението с 7DSG, както и нещо друго, ако може да допълни.

Благодаря предварително!

 

Edit: Може би е добре да спомена, че ще се кара предимно градско, тоест 80/20 примерно и около 15-20к км. на година.

Загледах и О3 с метан, което също не е лош вариант, стига характеристиките да са верни. Не съм шофьор със много състезателен характер. Другото, което трябва да се отбележи, че автомобилът трябва да е N1.

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези трите специално аз бих взел 1.6 тди - няма недостатъци.

 

А и доказхме, че до 180км/ч е най-икономичният двигател на О3 (по-редовните ще разберат шегата :) )

 

Тези Супърби 1.4 са им позастоели бройки доколкото знам, а и не ми се връзва този двигател с тази кола точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се намеся и аз може и не на място.Имам приятел със служебна О3 2,0 TDI CR на 20000 км се оплаква че му губи доволно антифриз.Май наистина 1,6 е по-удачния вариант.Пича разбира се не го бърка,тъй като шефа е броил парите,ама е тъпо такава кукла за 40000+ лв да губи антифриз и от ЕТ се правят на ударени-викат му карай така.Хубаво карай,но на 2000 км 1 литър не и стигал....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест обобщено до момента да забравя TSI, дори и мотора, оптимизиран за метан? За 1.6TDI коя кутия препоръчвате? Ръчна или DSG? Ръчната, гледам, че е 5 степенна? Предполагам няма да са много къси предавките? Като разход как е?

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разхода за теб е от гомямо значение, по-скоро да.

На мен 1.8ТСИ със 7ДСГ в града ми харчи около 10-12,на дълъг ако не ти е тежък крака се прави 7-8.С поддържане на 150-160 и нагоре разхода отива към градски.

За ДСГ-то, ако всичко му е наред е ок и автоматика определено е благина.Щом си по-сппкоен шофьор аз бих ти го препоръчал.Вероятно вдига малко разхода,но не мисля, че ще те притесни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от 12 градско бензин бягам :lol:

Автомата ми харесва и определено си е благинка.

Тъй като, явно, вече съм решил, че ще е Шкода, днес умишлено си викнах един Рапид от 6155 да ме закара и върне, докато бях по задачи. Всъщност голяма ли е разликата между Рапид и Октавия? Защото съм харесал Шкода ли, що ли, но Рапида наистина ми хареса... Дизелчето гледам е около 29000лв., но се питам заслужава ли си да си ги спестя или да си взема Октавията. Тази разлика не ми е водеща, все пак давам 30к, дали ще дам с 1000 по-малко или с 2000 повече - все тая. Като гледам характеристиките, разликите са някакви сантиметри, но дали се усещат? Реално, ако правилно се ориентирам Рапид е Толедо? А какво е Октавия? По-малка е от Пасата?

 

Между другото, благодаря на всички, които ще споделят и са споделили мнения!

Планирам да се появя на сбирката в Пловдив, където и ще гледам, освен да питам :D/

Редактирано от Златанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да направиш тест и на двата автомобила. Аз имах дилема м/у Октавия и Супърб до момента в който се качих в двата автомобила.

При двигател 1,6  бих взел ръчна кутия. DSG си иска повече кончета, иначе е уникална. Правих тест на Супърб с DSG единственото по което можеш да разбереш смяната на предавка е промяната на оборотите. Плавно и безшумно превкючване без придърпвания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, ще карам, разбира се! Няма как да избера, без да карам. Просто събирам информация за всичко.

Интересното е, че покрай мен, жената взе да се заглежда по CityGo  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Оставам с впечатлението, че все още не си наясно какъв автомобил точно искаш (освен, че искаш да е Škoda) :)

Разликата между Rapid и Octavia е както в габаритите (външни и вътрешни), така и в материалите. Същото важи и за Octavia и Superb - различни класове автомобили са.

Препоръчвам ти да направиш тест и на двата автомобила. Аз имах дилема м/у Октавия и Супърб до момента в който се качих в двата автомобила.

И аз имах същата дилема - Octavia 3 или Superb преди FL? След като влязох и в двете и ги покарах обаче вече нямах - комфорта при Superb е съвсем различен (въпреки, че Octavia 3 е по-ново поколение автомобил). Предполагам, че същата разлика ще може да се направи и между Rapid и Octavia.

Скоростната кутия не ми се ще да я коментирам - там всеки си има навици и предпочитания. Аз предпочитам ръчна - иначе ще заспя зад волана :)

Като тестваш ще можеш да добиеш най-точна преценка. Мисля, че на което и да се спреш ще е добър избор. Спрял си се на правилната марка ;)

 

Поздрави

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.