Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Супърб 2 ФЛ или Октавия 3


rendeto

Recommended Posts

Колеги,

 

Има едно такова питане (може малко странно да се стори) - Дали седалките с полукожа или кожа имат разлика в твърдостта спрямо стандартните седалки с обикновенна дамаска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • rendeto

    27

  • bega4kata

    11

  • Jelio54

    11

  • Златанов

    10

Най-много писали в темата

Отиди в ЕТ пробвай и разбери. Според мен са еднакви по твърдост, но за теб може да не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Има едно такова питане (може малко странно да се стори) - Дали седалките с полукожа или кожа имат разлика в твърдостта спрямо стандартните седалки с обикновенна дамаска?

 

Текстила е по-мек от кожата.

Силно ти препоръчвам да не си взимаш кожа, кожата е изкуствена и много запарва лято и зимата ако нямаш подгряване на седалките е изключително дискомфортно.

Алкантара или текстил с кожени страници бих ти препоръчвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Милен. Когато поръчвах моята нямаше Алкантара и текстил, само на Пасат и съжалявам, кожата с вентилация беше около 4 000лв. и не си заслужава парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

На всички въпроси (с изключение може би само на втория) от началото на темата ти ти можеш да дадеш най-точен отговор след един тест драйв (както са те посъветвали няколко колеги вече). Дължи се на това, че ти най-добре знаеш какво точно търсиш и кое би задоволило най-пълно нуждите и изискванията, както по време на гаранционната експлоатация, така и на след нея, а може би и продажбата след време. Това са все неща, с които само ти си наясно. В такава ситуациа много помага да си направиш един колкото може по-подробен списък с нещата, които искаш и търсиш в бъдещия си автомобил (гледам, че не си наясно и дали да е седан или комби). След това сравни различните предложения - ценово и като нива на оборудване. Гледам също така, че не си наясно и относно двигателя (Може и да съм останал с грешно впечатление относно това. Съжалявам ако е така), така че отговори си и на този въпрос и би могъл да го добавиш в списъка с изисквания.

Гледам, че Сами ти е подметнал и за "горещите оферти" на ЕТ - по-специално за Superb преди FL (мое мнение е, че те никак не са за подминаване).

По мое мнение новата Octavia се доближава доста по вътрешно пространство до Superb (в Octavia само съм сядал, не съм правил тест драйв), макар че "има още хляб да изяде" докато го догони по този показател - на задните места има доста повече място от Octavia FL. Освен това материалите по интериора са доста по-качествени при Superb.

Лично аз имах абсолютно същата дилема: Superb (преди FL) или новата Octavia. Много гледах, много четох статистики, тествах, сравнявах данни и цифри, претеглях. И така...

И на края - Superb е по-висок клас автомобил - това също не го забравяй  :D/  (което ми подсказва, че май и с това какъв клас автомобил "гониш" не си наясно все още :cute:).

Успех с избора!  И да се похвалиш.

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дилемата ,комби или седан,Аз не обичам комбита,но Суперба е много по-красив в комби варианта си от седана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно дилемата ,комби или седан,Аз не обичам комбита,но Суперба е много по-красив в комби варианта си от седана.

Напълно подкрепям това мнение  :PDT_Armataz_07: (макар, че аз съм малко пристрастен :blush: ). А отговора би помогнал на колегата при избора му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей колега,

На всички въпроси...

Здрасти Колега,

 

Да, с много неща не съм наясно ама то затова е такава драма Едно е ясно - колата ще е бензинова :)

За Супърба - по голям е (поне на дължина вътре и по външни размери), най-вероятно е по-комфортен, по-тежък (спрямо Октито) - може би по-лош разход откъм гориво, по-добри материали (особено на вратите), по-виско клас си е като цяло (някъде четох, че идеята била Октито да замени Супърба, а той да се качи в един клас по-нагоре). Супърба го гледам седан, нещо комбито ми е много голямо въпреки, че е по-красиво, абе знае ли се :) то жената ако каже комби ще е - комби ще е :) ама аз си гледам седана . Всичко това го казвам, з-то ходих да ги гледам на място и успях да карам бензиновото Окти.

Като цяло във вратите има най-голяма разлика. В таблото и интериора мисля, че са доста съпоставими нещата (поне на пръв поглед) да не кажа, че Октито ми харесва там повече.

За Октавията - хареса ми таблото, приборите, задното пространство както в дължина така и в ширина (в ширина нямат разлика със Супърба), а място за краката има предостатъчно. Октито е по-леко (доста по-леко има няма 160 - 200 кг), както споменах това е плюс за разхода. Октито го гледам комби, з-то повече ми харесва от седана.

За тест драйва - Октито ме изненада с този пъргав и доста икономичен 1.4 ТСИ. Бих казал само позитиви за него. Като шум в купето мога да кажа, че като цяло е ок. Има малко повече шум от вятъра при по-висока скорост, но мисля, че това е нормално. Огледалата са и малко по-малки, но и с това се свиква. Вратите както споменах не ми харесаха. Имаше някакъв странен шум откъм волана като карах и нешо в дясно от таблото тропаше леко (като това е кола на 6000 км) - това не ми направи добро впечатление.

Сега предстои каране на Супърба.

До сега впечатленията :

Октито е доста добро, може да се вземе за по-малко пари с повече екстри от Супърба. Супърба като го покарам ще споделя но за сега (от субективни впечатление) 1 :0 за Октито (може би тест драйва натежава тук също ).

 

 

Отиди в ЕТ пробвай и разбери. Според мен са еднакви по твърдост, но за теб може да не са.

Като бях в ЕТ тествах седалките на Окти и на Съпърба. Като изпълнение не ми се видяха много различни. Като твърдост ми се видяха еднакви. Нямаха кожа/текстил да тествам, но пък ми се стори, че седалките на Супърба ме обкръщаха една идея по-добре от Октито т.е. Октито откъм странична подпора са малко по-хлабави.

Иначе ако няма разлика в твърдостта незнам колко си струва 1400 лв. за кожа/текстил за Октито.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определно трябва да покараш Суперб-а за да разбереш разликата. Той е и малко по-широк, както вътре така и в стъпката на гумите. Също така не е чак толкова тежък, ОК3 е по-лека от ОК2 , но разликата е 100-150кг. Шумът при скорос е доста по-малък, но покарай първо и след това ще коментираме :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

, както вътре така и в стъпката на гумите. 

Ако под "стъпка на гумите" разбираш предна и задна следа - О3 е по-широка:

http://www.carexpert.ru/compare.php?view=FromSearch&modid%5B%5D=skods-2013s14&modid%5B%5D=skodo-2013h14&

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определно трябва да покараш Суперб-а за да разбереш разликата. Той е и малко по-широк, както вътре така и в стъпката на гумите. Също така не е чак толкова тежък, ОК3 е по-лека от ОК2 , но разликата е 100-150кг. Шумът при скорос е доста по-малък, но покарай първо и след това ще коментираме :)

По каталог Супърб комби е 180кг по-тежък от Октито комби, което си е доста. Относно шума, според adac.de между двете при скорост 130 км/ч Супърба е само 1 db по-тих , което незнам дали ще го усетя но ще видим като тестваме:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, жалко че не сте карали такава кола, тогава ще откриете разликите. Аз сравнявах с ОК2, извинявам се за неточноста. Иначе ОК3 скоро ще го сравним със Суперб 3. B)

Не ме разбирайте неправилно, за да се сравнят две коли трябва да се пробват, не е само технически данни. Успех в избора.

Редактирано от N.Zlatev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"... Супърба го гледам седан, нещо комбито ми е много голямо..." Не съм съгласен - дават ги еднакви до милиметър (на дължина, височината в най-задната част едва ли се разглежда в случая). В линка на края на поста ми ще намериш доста цифри, както и възможност за съпоставка. Разликата между двете идва по-скоро в обема, не в дължина.

Както казах няколко поста по-горе: Superb е автомобил от по-високия сегмент - разлика между Octavia и Superb има в много отношения. Но както пише колегата N.Zlatev "Определно трябва да покараш Суперб-а за да разбереш разликата. Той е и малко по-широк...", както и "...но покарай първо и след това ще коментираме  :)", а той също така пише и "...за да се сравнят две коли трябва да се пробват, не е само технически данни...". Така че за да придобиеш по-реална представа за разликите между двата автомобила отиди, влез в двата (чета, че в единия вече си бил, сега остава другия), огледай се хубаво, прекарай поне по половин час около и във всяка от тях, опипай ги едно хууууубавко - дори и под стелките в купето и багажника, бръкни на всякъде, където видиш и можеш, покарай ги малко и двете красавици, па тогава ще разбереш. Макар че от това което чета - ти като че ли вече си избрал.

Гледам, че и стойности сравняваш - тегла, размери... Казваш, че били еднакви като габарити от вътре. Ами не са съвсем еднакви.

Ето един може би полезен за теб в момента линк  :click_me:

Успех.

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Октавия 3 не съм тествал и не ме вдъхновява изобщо лично мен,виж относно Суперба(моя е преди FL)-това е едно неустоимо изкушение според мен,много красив дизайн(Combi),високо качество и комфорт отвсякъде-правя едни преходи по 1600км с тая кола и като пристигна в точка Б искам да продължавам да я карам!Хубаво си помисли да не се упрекваш после!Виж тия Супърби преди фейса,дето били на оферта...Един клас по-горе са,пък нищо,че не са с модерните LED-чета...

Успех и много да те радва това,което избереш! :plate_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Октавия 3 не съм тествал и не ме вдъхновява изобщо лично мен,виж относно Суперба(моя е преди FL)-това е едно неустоимо изкушение според мен,много красив дизайн(Combi),високо качество и комфорт отвсякъде-правя едни преходи по 1600км с тая кола и като пристигна в точка Б искам да продължавам да я карам!Хубаво си помисли да не се упрекваш после!Виж тия Супърби преди фейса,дето били на оферта...Един клас по-горе са,пък нищо,че не са с модерните LED-чета...

Успех и много да те радва това,което избереш! :plate_skoda:

Напълно съм съгласен, аз изпитвам същото удоволствие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"... Супърба го гледам седан, нещо комбито ми е много голямо..." Не съм съгласен - дават ги еднакви до милиметър (на дължина, височината в най-задната част едва ли се разглежда в случая). В линка на края на поста ми ще намериш доста цифри, както и възможност за съпоставка. Разликата между двете идва по-скоро в обема, не в дължина.

Както казах няколко поста по-горе: Superb е автомобил от по-високия сегмент - разлика между Octavia и Superb има в много отношения. Но както пише колегата N.Zlatev "Определно трябва да покараш Суперб-а за да разбереш разликата. Той е и малко по-широк...", както и "...но покарай първо и след това ще коментираме  :)", а той също така пише и "...за да се сравнят две коли трябва да се пробват, не е само технически данни...". Така че за да придобиеш по-реална представа за разликите между двата автомобила отиди, влез в двата (чета, че в единия вече си бил, сега остава другия), огледай се хубаво, прекарай поне по половин час около и във всяка от тях, опипай ги едно хууууубавко - дори и под стелките в купето и багажника, бръкни на всякъде, където видиш и можеш, покарай ги малко и двете красавици, па тогава ще разбереш. Макар че от това което чета - ти като че ли вече си избрал.

Гледам, че и стойности сравняваш - тегла, размери... Казваш, че били еднакви като габарити от вътре. Ами не са съвсем еднакви.

Ето един може би полезен за теб в момента линк  :click_me:

Успех.

Отностно големината повече е като визуална измама с комбито иначе по тех. данни наистина е така. Сигурно има на много места разлика между двете но спрямо вътрешен размер отпред/отзад разликата е минимална (отзад например е 2 мм, в полза на Супърбаа което е нищо като място на седене).Ще ходя да огледам по-добре и Супърба и да му направя един тест драйв и на него. Определено не съм решил още просто както казах правя някаква съпоставка само на това което съм тествал и чета като данни в момента. Естестено карането ще ми даде много повече напредстава за какво иде реч. Благодаря за линка. И все пак, както каза един колега - "Каквото и да избереш няма да збъркаш, и двете са хубави коли "

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Октавия 3 не съм тествал и не ме вдъхновява изобщо лично мен,виж относно Суперба(моя е преди FL)-това е едно неустоимо изкушение според мен,много красив дизайн(Combi),високо качество и комфорт отвсякъде-правя едни преходи по 1600км с тая кола и като пристигна в точка Б искам да продължавам да я карам!Хубаво си помисли да не се упрекваш после!Виж тия Супърби преди фейса,дето били на оферта...Един клас по-горе са,пък нищо,че не са с модерните LED-чета...

Успех и много да те радва това,което избереш! :plate_skoda:

Благодаря колега, 

Аз им хвърлих едно око на тези офертни но за съжаление повечето са N+1, което аз не искам. Иначе определено има хубави оферти които може да се погледнат на място ако се реша нещо  :)

Редактирано от rendeto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваните два автомобила са предимно за пътувания на средни и дълги дистанции. Надявам се не бъркам в тази си преценка. Та, да споделя мое мнение относно местата на задните седалки... Според мен в който и да е лек автомобил повече от двама човека на задната седалка, при пътувания с продължитрлност повече от час е неудобно. Та, изхождайки от тези си съждения, мисля че за комфорта на задните места в един лек автомобил (в частност простора там) би трябвало да се гледа мястото за краката на седящите там.

Относно това,че няма да сбъркаш ако избора се свежда до един от двата автомобила - така е. Особено ако разбереш за какво и как ще го ползваш предимно и избора ти се определя и от това.

А колегата е прав - с N1 ще плащаш пътен данък 10-ина лева годишно. Недостатъка е, че всяка година ще трябва да минаваш ГТП, а след не знам си коя година се минава на всеки 6 месеца. Ма до тези години я камилата, я камиларя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми предствлява интерес N1, з-то веднъж регистриран автомобила като такъв после не може да го направиш нормален лек (говоря като е излязъл такъв от завода).

Едно друго питане имам - Някой да е питал какво представлява "Outdoor" пакета? 

Става въпрос за този - http://www.google.bg/imgres?sa=X&rlz=1C1_____enBG460BG460&espv=210&es_sm=122&biw=1745&bih=815&tbm=isch&tbnid=jADjbcBGy8Bl6M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.start.bg%2Flenta%2Fnovini.php%3Fchannel%3Dautomedia&docid=jlSWj8IN6T0y6M&imgurl=http%3A%2F%2Fwww.automedia.bg%2Ffiles%2Fquick_upload%2F2014-01%2F2014-01_rzT3f25JhyeU2ghHjowd.jpg&w=680&h=453&ei=6zDhUsGxBani4QTu2IGYAg&zoom=1&ved=0CFUQhBwwAA&iact=rc&dur=572&page=1&start=0&ndsp=31

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно N1-то аз като я копувах моята ме питаха как искам да ми я регистрират като N1 или като лек автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо като Октавия Скаут  :rolleyes:

 

Superb Estate Outdoor се отличава от стандартния модел по пластмасовите панели на праговете и арките на калниците, защитните кори на двете брони, 18-цоловите Luxon колела, релсите на покрива и SE нивото на оборудване.
В пакета за Superb Estate Outdoor влизат също ключови помощници като системата за контрол на налягането в гумите и асистентът за потегляне при наклон, както и някои екстри, които може да са от ключово значение по черните трасета. Системата за почистване на челните светлини и подгряването на дюзите за вода на чистачките са сред тях.
Superb Estate Outdoor ще се предлага задължително с двойно предаване, като базов за специалната серия е 1,8-литровият TSI (118 кВт). Следващата стъпка е двулитровият TDI (103 кВт), който е комбиниран с DSG скоростната кутия с два съединителя. По-мощната му версия – тази със 125 кВт, е оборудвана стандартно с механична трансмисия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Относно N1-то аз като я копувах моята ме питаха как искам да ми я регистрират като N1 или като лек автомобил.

Дойде ли от завода с такъв сертификат трябва да я регистрират като такава, поне на мен така ми казаха. Но веднъж регистрирана, после няма връщане назад.

 

 

Нещо като Октавия Скаут :rolleyes:

 

Superb Estate Outdoor се отличава ...

А дали има разлика в просвета и дали 4x4-то влиза в тази дена или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като не можеш да я пререгестрираш, плащаш по 10 вместо по 300+ и с нищо не си ангажиран. Не е нужно да си фирма и минуса е само ежигодният преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като не можеш да я пререгестрираш, плащаш по 10 вместо по 300+ и с нищо не си ангажиран. Не е нужно да си фирма и минуса е само ежигодният преглед.

Ами понеже след 5-та година тази кола най-вероятно ще се продава, може би пазара ще е по-труден за намиране и вратичката в закона за физически лица сега още я има но след 5 год. не се знае какво ще измислят онези на жълтите павета, така че по-добре да е нормален аутомобил :) Все пак е въпрос на избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.