Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с климатроник на Супърб 1


kjivkov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

топлото на колата изчезна в тези студени дни :(

Модела е 1.9 ТДИ, 131 коня, 2006 година.

 

На VAG не показа никакви грешки, програмата направи тест на клапите за отделните въздуховоди, изглежда работят нормално. При загрят двигател се усеща слаба топлина основно от страничните отвори и това при настройка HI на климатроника. Забелязах, че от време на време почва да духа топло на централния в-в, но топлината не отговаря на настройката за температурата (HI), след време пак духа студено. 

Долях около 700 мл антифриз в системата, карал съм колата 25 хил км от както съм я взел. Преди покупката мина през Еуратек за основен оглед, предполагам че са гледали нивото на антифриза ама знае ли човек. 

Количеството на долетия антифриз ми се струва много ...а  според вас такава загуба не е ли прекалено много? 

 

 

Някакви идеи къде e проблема?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално толкова много да е имало нужда да се долее.След като доля оправи ли се парното?

 

Другото което си мисля е за термостат.Но тогава е вероятно и да неможе да загрее колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата загрява нормално.  Доливането с нищо не помогна.

(По-горе съм допуснал грешка, не са 25 хил. км. а 15 хил. км. което прави това падане на нивото още по-лошо.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да провериш тръбуте дали са топли - те се виждат как от двигателната част влизат в купето. Също така , провери филтъра на купето и дали от там може да достъпиш радиатора на купето. А колата вдига ли температура над средната?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

днес ходих при майстори да я видят.

Колата си загрява до 90 градуса както си е нормалното.

Тръбите влизащи в купето са топли, при откачането им на загрят двигател и пуснат климатроник не върви течност!

Докато го разберат това, наляхме добавка за почистване на радиатор на Лики Моли и промихме радиатора и двигателя с вода с сменихме с нов антифриза. Казанчето за антифриза е цялото с едно отлагане с кафяв цвят, което трудно пада ако търкаш в нокът. Същата история е и по тръбите и вероятно и радиатора. Последния ме притеснява, защото вероятно с експлоатацията на колата, ще става все по зле 

 

Това което се предполага е, че клапан който управлява количеството загрята течност подавана в тръбата отиваща към купето не работи нормално. 

След 2 дни се прибирам в София след празниците и я карам в Еуратек, в момента е на 90 000км и мисля,че това беше интервала за смяна на ангренаж, водна помпа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това което се предполага е, че клапан който управлява количеството загрята течност подавана в тръбата отиваща към купето не работи нормално.

 

Няма такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее Бегачка ти ме съсипа :(

 

Защо няма циркулация в тъбата към купето при загрят двигател? Нали за това се грижи водната помпа, а ако тя не функционира, липсата на пармо ще ми е най-малкия проблем.

Редактирано от kjivkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма клапа ,която да спира циркулацията в радиаторчето /малкия кръг/.Просто клапите на парното променят възд.потоци.Радиаторчето винаги е топло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на прибиране към София колата държа 90 градуса към 200 км и като качих нагорнището преди началото на Хемус при Ябланица загря почти до границата на червената зона  :(

Маркуча излизащ от долната част на радиатора беше студен, тройника (или както там се нарича) също. Нивото на антифриза си беше ОК. Това предполагам значи заминала водна помпа.

Викнах си платформа да ме прибере до Сф и вече колата е в сервиз. Дано да се размине само със смяна на ангренажния комплект.

Редактирано от kjivkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав съм сигурно.Какво може да се случи с В.П.-да и се скъса турбинката-ОРИГИНАЛНО Е ПЛАСТМАСОВА.Тогава няма да циркулира водата,но нямя да може да караш 200см без проблеми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.