Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен разход на газ - Felicia 2 - 1.3 карбуратор


testov

Recommended Posts

Отдавна не бях засичал Шкодата, но вчера ми направи впечатление, че градско гори 15/100 газ сега зимата.

Иначе на дълъг път разхода е 6.3-6.5/100 газ при скорост 90-100 км/час.

Градското ми е 3 км в едната посока и 3км на връщане. Минавам по тесни улички с много кръстовща и постоянно тръгвам и спирам (през 100 метра спирам пон 7-8 пъти) и завивам на местата където спирам. Максималната скорост е 10-40 км/час по тези улички. И аз не съм сигурен дали е градсо това каране :)))

Засякох я като изпразних бутилката докато изгасне и отидох до газстанцията на бензин, след което я напълних догоре и пак карах докато не изгасне и пак на същата газстанця заредих докато изключи пистолета.

Дали е нормално? Все на смукач върви (иначе много бъзо загрява). На смукач държи 1500 об/мин и след 2-3мин падат на 1000 оборота и накрая си падат на 600-700 оборота като загрее.

Мисля си, че ако имаше някакъв проблем щеше да се отрази и на дълъг път, а там разходът ми е символичен, чак не мога да го повярвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На смукач разхода е в пъти повече и за това ти е такъв разхода , а това че бързо падат оборотите не означава , че смукача е върнал напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На смукач разхода е в пъти повече и за това ти е такъв разхода , а това че бързо падат оборотите не означава , че смукача е върнал напълно.

 

И аз така си мисля. Сега се чудя дали иманачин да изключа смукача и да карам без смукач когато съм на газ. Ще се поразровя малко из форумите :)

Т.е. аз съм запознат с устройството на смукача и ще се вкарам в голям филм. 

Не съм запознат с работата на газ и искам да попитам ако направя един клапан с един ел.ключ, който да притваря притока на газта (все едно съм врътнал тройника към затворено положение), само когато съм на смукач, дали няма да намаля разхода на газ? А когато загрее да изключвам клапана (дори ако си поиграя малко мога да го направя автоматично да се превключва)?

Защото ако пипам смукача ще разваля работата на бензин. Днес обърнах внимание, че смукача държи 1300-1500 оборота, а после падат на около 1100 оборота, но си прав, че смукача работи все още дори и да паднат оборотите.

Това с клапана, което написах по-горе ми е малко мътна история, но си мисля, че най-лесния начин е ако имам два тройника - един регулиран за студен двигател (притворен), а другия за топъл двигател (отворен) и с два ел.клапана преди тройниците и обръщам газта според ситуацията, като отварям единия клапан, а затварям другия (и така определям пътя на газта) - може да се постигне някаква икономия. Приблемът ми е, че цялата ми теория се крепи на убеждението, че при включен смукач и намален приток на газ ще харчи по-малко, но дали е така?

 

Ако имате някаква идея и опит ще Ви бъда благодарен ако я споделите. 

 

Весели празници на всички и нека да сме здрави и с лекота да постигаме целите си през Новата Година!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.