Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

съединител или обтяжна ролка?


jethro

Recommended Posts

Здравейте,

 

Фабията е 1.4 бензин 60 к.с. чувам скърцане (не постоянно) от ролка или лагер след продължително каране(на къси разстояния не се обажда), при смяна на скорости като натисна съединителя го чувам как скърца(дали е лагера), и като спирам на място също се чува, като вдигна капака се чува като от обтяжната ролка на алтернатора, но като изгася колата и почине малко спира  и не може да се разбере точно какво е.

Ходих на сервиз, но и там искаха да го чуят, как мога да разбера от къде скърца, за не сменям на проба грешка части?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш ремъка , палиш и ако не скърца значи е по ролката и колелата на алтернатора , водната помпа , климатика и другите там прикачни техники ... ако е от съединителя ще продължи да скърца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да свалиш ремъка, като се разскърца му пръсни малко вода при работещ двигател. Ако скърцането изчезне, значи е от ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложенията, но ако скърцаше в града да съм го направил това с разкачването на ремъка, прави го само като я изкарам на по дълъг път извън града(и не винаги), вчера я карах 200км и от време на време като сменях скоростите се обаждаше, и после като я спрях на място да я паркирам скърцаше ужасно.Като почине малко изчезва и като я закарам на сервиз не могат да познаят какво е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Аксиален лагер на съедин-ля....??

 

Мога ли да ползвам вилката на стария лагер, и да си купя само лагер?

(гледам че продават двата варианта, досега не съм го сменял и не знам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм на 240 000 хиляди, нов комплект(феродов, притискател и лагер) в ЕТ е сменен(не от мен) на 150 000 и на 220 000 почна да се обажда тоя лагер. Днес звънях по сервизи искат ми за смяната между 160 -180лв, и се чудя да карам ли до задълбочаване на скърцането(незнам защо се обажда само на дълги разстояния, да го чакам ли да почне да вие постоянно или да го сменям още сега?)

Редактирано от jethro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз това правя от около две години, но като излизам за повечко километри извън София, почва да свири.

Сега другата седмица ме чака нов път от 500км в двете посоки и съм сигурен,че пак ще вие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих трансмисионно масло Motul 75w90 ще го сменя тези дни, защото старото досега не е пипано 240 000 км  и ще видя има ли някаква разлика после на дълъг път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Смених маслото на скоростите и пак пътувах извънградско. Пак се разсвири тоя лагер, но и при ненатиснат съединител го има - нали лагера работи само при натиснат педал на съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.