Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Мотора BKD 2.0 TDI не иска да запали


Cvetomir

Recommended Posts

Акумулатор нов, масло на 1200 километра , 4 филтъра възможни на колата сменени БОШ на същите километри. Снощи обикалях Варна палеше си всичко добре,прибрах се в Добрич и сутринта върти, но не иска и не иска да запали. Възможни причини, ако можете да ми кажете, ясно, че ще ми бърка дълбоко в джоба по Коледните празници още не съм я закачал на компютър, защото съм на работа, но предварително някой ако може да изкаже мнение ще съм благодарен.

 

Насоки да дам, преди 3 години имах проблем с 3-ти цилиндър и си смених дюзата, с втора употреба, преди около 6 - месеца  я закачах на компютър и ми даваше грешка пак на 3-ти цилиндър, възможно ли е да е дюзата? Дюзите са на БОШ. 

 

Колата не е Октавия, а А3-ка Ауди 8P, с Октавията съм нямал никога проблеми, защото все пак е купувана нова от магазина.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се държи?

Прикихва ли поне, опитвайки се да запали?

Или просто върти - и дотам?

Иначе, ако дюзата е повредена - компът няма да позволи стартирането.....

Но само ако е тотално повредена - иначе, дори и да дава грешка, той ще се опита да запали.

Тъй че кажи и още някакви неща!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти  си, подавам газ уж да помогна да се случи нещо, но не се закашля нищо не се случва, просто си върти! Подгревните свещи сутринта си изгаснаха  коректно както всяка студена сутрин, върти, но няма признаци да закачи леко да се закашли да му дам газ дето се вика и да запали.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не обичайно не светна по таблото и на големия борд компютър нищо не изпищя, ядосах се много и запалих Октавията и заминах на работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта? На едно приятелче му се беше върнала в резервоара, защото я беше оставил на последната черта... и нямаше палене :) Точно, както го описваш - същото нещо.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта няма как да е, прибирам се от Варна в Добрич и директно преди да оставя колата, отивам на ОМВ и зареждам дизел вечерта има си достатъчно, почти никога не карам колата със светната лампа за горивото, чувал съм, че не е било желателно и за това светне ли на секундата отивам да зареждам, също както направих и снощи, прибрах се изгасих си колата и на сутринта, върти и няма признак да пали, поне да захапе леко да дам газ и да тръгне НЕ и НЕ. На обяд в почивката, ще ходя с един приятел да и хвърлим едно око и ще я карам на въже до сервиза на Гошо Карбуратора в Добрич при Дидо да я закача да видим, колко дълбоко ще ми бръкне в джоба!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

имах проблем със сходните симптоми  като при теб и се оказа запушен ЕГР. 

 

Дано да съм ти бил от полза.

Редактирано от edinichensluchai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР - го смених преди 2 години с чисто нов Пиербург, надали ще е той, но нищо не се знае.Колегите споменават замръзнала нафта, абсурд днес беше нормално студено около нулата, а преди една седмица беше - 7 сутрин като палех и нямаше проблем. Колата и на - 15 е палила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕГР - го смених преди 2 години с чисто нов Пиербург, надали ще е той, но нищо не се знае.Колегите споменават замръзнала нафта, абсурд днес беше нормално студено около нулата, а преди една седмица беше - 7 сутрин като палех и нямаше проблем. Колата и на - 15 е палила.

Когато умуваха за възможни причини преди реално да видят колата  в моят случай спрягаха и датчика на коляновият вал като евентуален проблем.

Редактирано от edinichensluchai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така малко развитие, отидохме 12:00 в обедната почивка с приятели да я пробвам, докато въртях светна лампата за маслото,а то е сменено преди 1000 километра дигнах щеката нормално е нивото. Дръпнахме я до сервиза и сега вече чакам да ми дойде реда и да ми кажат диагнозата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи точно като моите симптоми имаш - и аз имах това чудене с маслото понеже и при мен стана така. Било нормално като се пробваш да запалиш да стане така

 

Ето я и темата за която аз бях писал преди време относно този проблем - ако ти е от някаква полза:

 

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/39752-%D0%BD%D0%B5-%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми оставил съм я,  дано днес до края на деня знам диагнозата и ще ви я напиша, надявам се силно да не  ми развали коледните празници и рождения  ден, който е на 27 този месец и ставам на 30 юбилей правя.

 

 

Току що ми се обадиха, проблема е следния:

 

Колата е глътнала въздух, може би през помпата на резервоара, ще я чистят, на компютъра излиза, че на имам една подгревна свещ за смяна, колата е запалила.

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Колата е глътнала въздух, може би през помпата на резервоара, ще я чистят, на компютъра излиза, че на имам една подгревна свещ за смяна, колата е запалила.

 

Мда, същата работа като ня моя приятел :) Глътнала му беше въздух и край - каквото и да правихме - НЕ и НЕ... Еее супер, че е това, малкия "г"явол! ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е малкия дявол, наистина!

Пък свещ - ще си намериш.

И стискам палци малко да ти струва всичкото! :)

А каква е тая черна гняс?

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещи 4 - нови БОШ направо сменяме няма да си играя, една по една да ми горят. Не знам просто ми пратиха снимката възмутени, било май смола доколкото разбрах! Старите свещи за мой късмет излезли лесно, който не знае мотора е BKD и подгревните свещи малко по трудно се сменят!

Редактирано от Cvetomir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се коси за цедката , на Фаворита ми беше дваш по-задръстена (хем бензин) и съответно помпата се беше предала , няма да казвам какво изкарах от резервоара ... абе страшни горива , трябва поне по 5 лв. да продават литъра или да ни дават по 2.50 та да зареждаме .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си колата, доволен съм струва ми се, че малко по леко тръгва и върви сега след изчистване на цедката, Свещите смених 145 лева и някакви стотинки са ми те и всичко общо с тях ми излезе 210 лева! Вече ще пиша по нататък как се държи сутрин колата, а утре ще ходя до Варна по работа, ще я тествам как върви и при по - висока скорост, но в ниските скорости определено малко по - добре ми се струва, че върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 210 лева, включително и свещите - не е толкова много!

И дай Боже повече да нямаш такива проблеми!  :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта запали чудесно, вече не си въобразявам колата върви една идея по - леко като и подам газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.