Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Може ли да се сменят четките и релето , без да се сваля алтернатора?


snaiperisto

Recommended Posts

Проблема ми е че зареждането не е в ред , държи се странно , започва да зарежда след около 2000-2500 оборота на двигателя , а и лампата на таблото не свети.

 

 Та мисля че виновник за това е релето с четките , но при моята три-цилиндрова Фабия алтернатора е отпред , със задната част към изпускателния колектор , много е тясно и не мога да бръкна никак.

 

 Въпроса ми е може ли по някакъв начин да се смени това реле без да се демонтира алтернатора ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ако свалиш испускателните тръби. Свали си оптяжния ремък после динамото е на 2 болта мисля,че бяха 13-ка отзад имаш 2 десетки но не знам колко ще ти излезе смяната на четките са евтини ма релето е скъпо май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то би трябвало четките и релето да се едно , нали уж е Фолсваген тая Шкода. 

 

 Яд ме е че е такава хамалогия , а преди няколко дена си смених на Аудито релето , беше работа за около 45сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А купил ли си си ново- ако не си, предполагам тепърва ще те заболи главата от цената му :BangHead:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не думай , десетина лева няма да ме уплашат , да не бъркаш нещо?

 

 На Аудито беше 11лв с отстъпката , а някакви оригинални бяха по 30-40лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега четките са около 13 лева а релето по последни спомени беше към 60 лева.Потърси си втора употреба аз лично имам ако прецениш имам от кола на 70000 2007 а имам от кола на 150000км 2005.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четките са в релето и са един детаил,не че не може да се сменят само те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

780_10151722878303616_1087587838_n.jpg

 

Едно цяло са.

140лв броих аз, даже продавам смененото почти ново за 40 :mafia:

Затова питах дали си разбрал колко струва ново :BangHead:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , моето не е такова , алтернатора ми е Валео за съжаление , в Евро07 имат Магнети Марели реле , на цена около 60лв , с отстъпката ми ще дойде към 40лв. , но проблема ми не бе в алтернатора , оказа се скъсана жица под стартера , след като я вързах лампата на таблото ми светна и всичко щеше да е наред , ако майстора ми не счупи алтернатора с чука...ама това е друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я обясни малко по подробно за въпросния кабел, че май имам подобен на твоя проблем.

лампата не свети, почва да зарежда ако се минат 1500 оборота след запалжането - първоначало - след това няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи случая е следния , не ти бачка лампата , няма какво да възбужда някаква намотка в алтернатора и за това зареждането идва след форсиране и високи обороти , а и не е постоянно. Та случаите са два , изгоряла лампа (почти никога не се случва) или скъсан СИН кабел , под стартера ниско долу около гредата.

 Лягаш под колата , поглеждаш отдолу нагоре към стартера , виждаш две букси с по два кабела , на едната букса единия кабел е син , откъснал се е от основата на буксата.

 

 А ако не ти свети светлината за задна скорост , малко по-нагоре е датчика , завит в скоростите , в неговата букса също влизат два кабела и те също се късат в основата на буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Значи случая е следния , не ти бачка лампата , няма какво да възбужда някаква намотка в алтернатора и за това зареждането идва след форсиране и високи обороти , а и не е постоянно. Та случаите са два , изгоряла лампа (почти никога не се случва) или скъсан СИН кабел , под стартера ниско долу около гредата.
 Лягаш под колата , поглеждаш отдолу нагоре към стартера , виждаш две букси с по два кабела , на едната букса единия кабел е син , откъснал се е от основата на буксата.
 
 А ако не ти свети светлината за задна скорост , малко по-нагоре е датчика , завит в скоростите , в неговата букса също влизат два кабела и те също се късат в основата на буксата.

мале този със чука щом работи  :eusa_clap:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоя с чука ме вкара в ебати филма , счупи ми здравия алтернатор , вчера купил от някаква морга друг и го сложи , обаче "новия" зарежда мижаво , нещо то сорта на 13.2 волта , даже днес след като бутах два пъти си сложих мултицета на таблото , е то до 12.8 падаше , направо ще утрепам някого , хвърлих му колата и му теглих една майна , да се оправя , че докато не видя на мултицета да пише 14.0 волта при включени фарове и парно , не искам да се сещам нито за колата , нито за него.

 

 

 Бе от един скъсан кабел , се видях в приключения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Значи случая е следния , не ти бачка лампата , няма какво да възбужда някаква намотка в алтернатора и за това зареждането идва след форсиране и високи обороти , а и не е постоянно. Та случаите са два , изгоряла лампа (почти никога не се случва) или скъсан СИН кабел , под стартера ниско долу около гредата.
 Лягаш под колата , поглеждаш отдолу нагоре към стартера , виждаш две букси с по два кабела , на едната букса единия кабел е син , откъснал се е от основата на буксата.
 
 А ако не ти свети светлината за задна скорост , малко по-нагоре е датчика , завит в скоростите , в неговата букса също влизат два кабела и те също се късат в основата на буксата.

 

благодаря за точното описание - в събота ще бъде прегледано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня - свтлосин . Това е цвета на проводника на лампата за зареждане при всички VAG автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав беше! Точно там е проблема. Ти как успя да възатановиш кабелите?

Запоявах. :)

 

4 случая съм имал на този скъсан кабел , сечението на п- ка му е само 0, 5 мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.