Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новини от гаража на Шкода 120 L 1981г


viv78

Recommended Posts

От една жена я взех...не и беше много лесно да се раздели с нея..но ако я види сега..сигурно ще се разплаче..

Мерси за поздрава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • viv78

    31

  • SKODA 105 RS

    8

  • Skoda 130LR/h

    5

  • skodko

    4

Най-много писали в темата

Незнам-в смисъл смених тялото на въздушния филтър/синьото/,предишното си имаше оригинално отклонение в началото на синята кутия,но понеже беше поизкривено тялото реших да го сменя и си взех друго ,но не бях обърнал внимание за тази тръбичка и като го монтирах се оказа че няма къде да мушна едно маркуче и така с тройник реших проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбрах. Къде влиза това маркуче? Някъде под карба ли отива? За какво са ти картерни газове там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влиза от страни на карбуратора,или под него..не мога сега да се сетя,так си беше,на старото синьо тяло на филтъра си имаше отклонение/оригинално/но на новото го нямаше и за това го направих с този тройник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaто гледам по снимките с мотора на делкото ти липсва основния вакуум за предварение на запалването  , той се съединява с маркуча , отиващ

към основата на карба до смукателния колектор.

Там е извода за ваккуума на делкото.А когато имаш време , разпробий кутията на въздушния филтър , там където е било малкото отворче

за вторичния вакуум на карба.Монтирай един щуцер , маркучето ти е от него до една тръбичка м/у двете камери  на карба , като свалиш 

капака на филтъра , ще я зърнеш отпред. :) Тогава ще си наред с ваккумите.

Новата кутия на филтъра , дето си я сложил е от опреди 1980г и е  в коплект с карб Jikow 32 EDSR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не разбрах. Къде влиза това маркуче? Някъде под карба ли отива? За какво са ти картерни газове там?

 

Сега сещаш ли се за маркучето. На него му липсва щуцера на филтърната кутия.

 

326zps21cb86c6.jpg

 

Кире, вакуума на делкото го има. Виждам един черен маркуч.

Редактирано от joro-120L
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че всичко по този начин ми е наред..нямам свободни маркучи или щуцери...???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че всичко по този начин ми е наред..нямам свободни маркучи или щуцери...???

Всичко е точно , както в моторния oтсек на skodko. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Пак да дойдеш на някоя среща на НИМ да й се порадваме. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва ми се и ще дойда,от януари до сега не беше в движение,тези дни ще и платя гражданската  и началото на август ще намина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега, поздравления за ентусиазма и за добрата работа! Ще се радваме да те видим на някоя НИМ среща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Здравейте приятели!

Явно тази година повече няма да ме видите пред НИМ :( :( :(

След като се разбра, че Шкодичката не може по стръмен терен да върви назад, взех че я запознах с майстора на Шкодите-майстор Симо. След една обиколка с него ... си каза думата ... много шумове имам в диференциала+още някакви проблеми, които ми ги каза, в скоростната кутия, така че ми предстои сваляне отново на двигателя и транспортиране  на скоростната кутия при майстор Симо!

Очаквайте подробности!  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Скоростната кутия е свалена, утре с още 2 скоростни кутии отиват при майстор Симо. Дано стане една читава.  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се..а и + това ще сменя лагерите на полуваловете...намерих си оригинални чехословашки...надявам се след това да е осезаемо по тиха  шкодичката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме палци да съберете най-добрите части от трите кутии и да се получи една перфектна трансмисия!  B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се случва с моята Шкода-докато чакам да дойде скоростната кутия-смених с нови жилото на газта и бронята му и жилото за скоростомера,че старото издаваше шум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лагерите на полуоските започни отсега да си търсиш къса тръба с диаметър колкото вътрешния пръстен на лагера и бии по нея.

 

Преди това виж дали стария лагер е на нивото точно на ръба на канала на шпонката, ако е по надолу, полуоската е брак, защото пръстена се е изместил. Така най - малкото е че барабана влиза по - навътре и шпонката не държи гайката. Кофтито е че нова къса полуоска май май ... няма оригинална, а само от онези унгарски боклуци. Ревизирай и конуса на барабана, трябва да е гладък и да няма издутини или кратери. Аз лично от всичките окачвания който съм сменял по всички коли ми се е случвало само веднъж да няма никакви проблеми по тези възли.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.